اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008275530616538

مزایا و معایب و تفاوت های کریتور اکانت اینستاگرام

چه کسانی میتوانند از creator account استفاده کنند؟

کد: 140008275530616538

https://bit.ly/3oNcM6h

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید ، امروزه قابلیت های بسیاری به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است که یکی از آن ها قابلیت ساخت اکانت های متنوع می باشد. یکی از آن ها کریتور اکانت اینستاگرام تلقی می شود که مزایای بی شماری را در بر دارد.

چه کسانی میتوانند از creator account استفاده کنند؟
چه کسانی میتوانند از creator account استفاده کنند؟

در اکانت های کریتور اینستاگرام باید بدانید که اکانت های بیزینسی تنها قادر خواهند بود برنامه ریزی های متعدد را برای پیشرفت کسب و کار به کاربران ارائه دهند.

همانطور که می دانید ، امروزه قابلیت های بسیاری به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است که یکی از آن ها قابلیت ساخت اکانت های متنوع می باشد. یکی از آن ها کریتور اکانت اینستاگرام تلقی می شود که مزایای بی شماری را در بر دارد.

ممکن است برخی از افراد با این کریتور اکانت آشنا نباشند ، به همین منظور توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با بای فالوور همراه باشید و با خصوصیات کریتور اکانت به طور کامل آشنا شوید.

کریتور اکانت اینستاگرام چیست؟ از دیگر اکانت هایی که کاملا با اکانت بیزینس و شخصی متفاوت می باشد ، کریتور اکانت نام دارد. این نوع اکانت ها بر اساس اهداف خاصی طراحی شده اند که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

کاربری آسان برای اینفلوئنسرها کریتور اکانت بیش تر مناسب اینفلوئنسرها است ، زیرا در آن ها دسته بندی های متفاوتی وجود دارد که می تواند کار را برای این افراد آسان تر نماید.

اگر شما هم می خواهید فعالیت خاصی را در اینستاگرام را شروع کنید ، پیشنهاد می نماییم تا کریتور اکانت اینستاگرام را مد نظر خود قرار دهید.

تفکیک بیزینس و اینفلوئنسرها از دیگر اهدافی که در بر اکانت های کریتور وجود دارد ، تفکیک بیزینس و اینفلوئنسرها می باشد. برخی از افراد ممکن است این دو فعالیت را با هم اشتباه بگیرند ، به همین منظور قابلیت تشکیل دو اکانت بیزینسی و کریتور را در اینستاگرام ایجاد شد.

تفاوت اکانت بیزینسی و کریتور اکانت اینستاگرام ما در مقاله بیزینس اکانت یا کریتور اکانت درباره این موضوع صحبت کردیم .برای این که بتوانید درک صحیح تری را از اکانت های بیزینسی و کریتور داشته باشید ، پیشنهاد می شود تا با تفاوت های دو اکانت آشنا گردید.

در اکانت های کریتور اینستاگرام می توان به آنالیز دقیق تری را تجربه نمود و امکانات بیش تری را در دسترس داشت. اما باید بدانید که اکانت های بیزینسی تنها قادر خواهند بود برنامه ریزی های متعدد و متنوعی را برای پیشرفت کسب و کار به کاربران ارائه دهند.

به همین منظور اگر به هیچ برنامه ریزی نیاز ندارید ، ما به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما به ساخت اکانت های کریتور بپردازید و البته از مزایای کریتور اکانت نیز بهره مند گردید.

مزایای کریتور اکانت همان گونه که می دانید ، تمامی اکانت های اینستاگرام همچون اکانت بیزینسی ، کریتور و شخصی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا می باشند که ما در این قسمت از مقاله قصد داریم تا مزایای کریتور اکانت را برای تان شرح دهیم.

دسته بندی و مدیریت پیام ها در اینستاگرام مهم ترین ویژگی این نوع اکانت ها ، دسته بندی و مدیریت پیام ها در اینستاگرام می باشد. شما با دسته بندی پیام های خود می توانید پیام های مهم خود را در کسری از زمان مشاهده کرده و به پاسخ به آن ها بپردازید.

برخی از افراد همواره می پرسند دسته بندی پیام ها می تواند چه نتیجه مثبتی را در بر داشته باشد؟ برای پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم هنگامی که شما به دایرکت های مهم خود سریعا جواب می دهید ، می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و پیشنهاد های جدید را نیز دریافت نمایید.

آنالیز حرفه ای پیج همانطور که می دانید ، آنالیز پیج یکی از مهم ترین نکات برای پیشرفت کسب و کار های آنلاین و مجازی است. به عنوان مثال شما می توانید به صورت روزانه تعداد رشد و یا کاهش فالوورهای پیج تان را بررسی کرده و به فکر چاره ای برای آن باشید.

دقت داشته باشید که اکانت های بیزینسی نیز می توانند چنین آنالیزی را داشته باشند ، اما نکته ای که وجود دارد عدم آنالیز روزانه در این نوع اکانت ها است. مسلما آنالیز به صورت مداوم و روزانه می تواند به پیشرفت کسب و کار کمک شایانی نماید.

درباره اینستاگرام بیشتر بدانید.

قوانین و محدودیت های اینستاگرام

برای آشنایی با دیگر ویژگی های کریتور اکانت ، می توانید ما را همراهی نمایید و از نکات طلایی و مفیدی بهره مند گردید.

قرار دادن لینک در استوری یکی دیگر از مزایای کریتور اکانت ، قرار دادن لینک در استوری های پیج است. تمامی کاربران می دانند که بازدید از استوری نسبت به پست ها بیش تر می باشد و می توانند نقش مهمی را در رونق کسب و کار داشته باشند.

اگر فالوورهای کریتور اکانت اینستاگرام بیش از 10000 نفر باشد ، افراد می توانند خیلی راحت لینک مد نظر شان را در استوری ها به اشتراک بگذارند.

نمایش اطلاعات تماس آخرین مزیتی که در این قسمت از مقاله می خواهیم برای تان شرح دهیم ، نمایش اطلاعات تماس در اکانت های کریتور است. شما هر زمانی که به اطلاعات تماس کاربران و همکاران خود نیاز داشته باشید ، می توانید گزینه اطلاعات تماس را فعال کرده و اطلاعات مد نظرتان را به دست آورید.

نحوه تبدیل اکانت اینستاگرام به کریتور اکانت چگونه است؟ حال که با کریتور اکانت به طور کامل آشنا شدید ، می توانید در صورت نیاز اکانت خود را به حالت کریتور تغییر دهید.

گام اول در گام اول کافی است به پیج خود وارد شده و به قسمت تنظیمات آن دست دست پیدا کنید. ممکن است برخی از افراد با پیدا کردن تنظیمات اینستاگرام مشکلاتی را داشته باشند.

به همین منظور باید بگوییم هنگامی که بر روی منوی سمت راست پروفایل تان کلیک می کنید ، می توانید گزینه های متعددی را مورد مشاهده قرار دهید که از بین آن ها باید تنظیمات را انتخاب نمایید.

گام دوم هنگامی که به تنظیمات وارد شدید ، می بایست بر روی گزینه Account کلیک کرده و سپس از بین گزینه های موجود انتقال به کریتور اکانت را انتخاب نمایید.

با این حال شما توانستید خیلی آسان به اکانت مد نظرتان دست بیابید. البته توجه داشته باشید که اطلاعات تکمیلی را در قسمت های بعدی باید پر کنید تا با مشکلات متعددی روبرو نشوید.

به شما پیشنهاد می دهیم تا پیش از تغییر اکانت خود ، به معایب کریتور اکانت نیز توجه داشته باشید تا در صورت مشکل با آن ها به انتخاب دیگر اکانت های موجود در اینستاگرام بپردازید.

سخن پایانی در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با مزایای کریتور اکانت اینستاگرام آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید یک انتخاب درست را برای تشکیل اکانت خود داشته باشید و گام بزرگی را در راستای پیشرفت خود بردارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی