اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008205518916538

دلایل و راهکار های دریافت تیک آبی اینستاگرام با رعایت قوانین آن

چگونه میتوانیم برای حساب کاربری اینستاگرام خود را وری فای دریافت کنیم

کد: 140008205518916538

https://bit.ly/3HEtyxm

، (اخبار رسمی): یکی از موضوعاتی که برای برخی از کاربران اینستاگرام حائز اهمیت است، گرفتن تیک آبی و یا همان وری فای اینستاگرام می باشد. همانطور که می دانید، تیک آبی تنها به افرادی تعلق می گیرد که از نظر هویتی مشهور تر از افراد عادی باشند. به همین منظور دریافت وری فای در ابتدا کار دشواری به نظر خواهد رسید.

چگونه میتوانیم برای حساب کاربری اینستاگرام خود را وری فای دریافت کنیم
منحصر به فرد بودن حساب اینستاگرام

دقت داشته باشید که حساب تان باید معرف یک شخص شناخته شده و یا یک مجموعه معتبر باشد. در غیر این صورت دریافت وری فای امری دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

یکی از موضوعاتی که برای برخی از کاربران اینستاگرام حائز اهمیت است، گرفتن تیک آبی و یا همان وری فای اینستاگرام می باشد. همانطور که می دانید، تیک آبی تنها به افرادی تعلق می گیرد که از نظر هویتی مشهور تر از افراد عادی باشند. به همین منظور دریافت وری فای در ابتدا کار دشواری به نظر خواهد رسید.

اگر می خواهید با روش دریافت تیک آبی اینستاگرام آشنا شوید، به شما پیشنهاد می دهیم تا در انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه قرار دهید.

مراحل درخواست وری فای اینستاگرام گام اول پیش از هر کاری، در ابتدا می بایست از حساب مد نظر تان اطمینان حاصل نمایید و یا به عبارت دیگر مطمئن شوید که تنها برای این حساب می خواهید تیک آبی درخواست دهید.

گام دوم وارد پروفایل خود شوید و سپس بر روی منو کلیک نمایید تا لیستی از گزینه های موجود برای شما نمایان گردد.

حال کافی است گزینه Setting را انتخاب نموده و بر روی Account کلیک کنید. در این قسمت شما عبارات متعددی را مشاهده خواهید کرد که می بایست request verification را مد نظر تان قرار دهید.

هنگامی که مراحل فوق را انجام دادید، کافی است اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و پس از اطمینان حاصل کردن از درستی اطلاعات تان به ارسال آن ها بپردازید.

حال که با نحوه درخواست وری فای اینستاگرام آشنا شدید، به شما پیشنهاد می دهیم در ادامه با ما همراه بمانید تا از شرایط لازم برای دریافت تیک آبی آگاه گردید.

شرایط لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام برخی از افراد گمان می کنند به محض درخواست دادن وری فای می توانند آن را به دست آورند. اما باید بگوییم که این فرضی نادرست می باشد و برای دریافت این تیک آبی شرایطی برای حساب اینستاگرام نیز وجود دارد.

برخی از این شروط ها عبارت اند از:

اعتبار برای مثال حسابی که می خواهید برای آن تیک آبی دریافت کنید می بایست متعلق به یک نهاد، شرکت تجاری و یا یک شخص حقیقی باشد تا برای دریافت تیک آبی مشکلی سد راه نشود.

منحصر به فرد بودن از دیگر شرایط برای دریافت تیک ابی اینستاگرام می توان به منحصر به فرد بودن حساب اینستاگرام اشاره نمود.

برخی از افراد دارای پیج های متفرقه هستند و به همین منظور خبری از شخص خودشان و یا شغل شان در اکانت نخواهد بود. این گونه پیج ها هیچ گاه نمی توانند وری فای اینستاگرام را دریافت کنند.

اگر می خواهید از دیگر شرایط لازم برای داشتن تیک آبی اینستاگرام آگاه شوید، می توانید تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید و از مطالب ذکر شده بهره کافی و لازم را ببرید.

حساب برای شخص و یا مجموعه معروفی باشد دقت داشته باشید که حساب تان باید معرف یک شخص شناخته شده و یا یک مجموعه معتبر باشد. در غیر این صورت دریافت وری فای امری دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

داشتن فالوور های بالا همانطور که می دانید، تمامی افراد معروف و برند های معتبر از فالوور های بسیاری بهره مند هستند.

به همین منظور اینستاگرام به این موضوع بسیار توجه نموده و شایسته است حسابی را که می خواهید برای آن تیک آبی دریافت کنید تعداد بالایی فالوور واقعی را به همراه داشته باشد.

برخی از افراد گمان می کنند با خرید فالوور فیک می توانند نظر اینستاگرام را به خود جلب نمایند. اما باید بگوییم با چنین کاری نه تنها نمی توانید تیک آبی را از آن حساب خود کنید، بلکه جرایم متعددی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

داشتن اکانت جعلی به نام شخص امروزه افراد بسیاری برای شخص مورد علاقه و معروفشان اکانت جعلی و یا فن پیج تشکیل می دهند تا حسن نیت خود را اثبات نمایند. اگر چنین پیج هایی با نام شما وجود نداشته باشد نمی توانید تیک ابی را از آن حساب خود کنید.

سعی کنید با فعالیت های مستمر و مداوم افراد را به خود علاقه مند سازید تا با نام شما پیج های دیگری ساخته شود.

در ادامه مقاله برخی از ترفند های افزایش شانس برای دریافت وری فای را برای تان شرح خواهیم داد. لذا خواهشمندیم ما را در ادامه مقاله مورد همراهی قرار دهید و به بررسی نکات ذکر شده بپردازید.

پرهیز از ارسال پست و استوری های نامرتبط اگر می خواهید متشخص بودن خود را به اینستاگرام اثبات کنید، کافی است از ارسال هرگونه پست و استوری نامرتبط پرهیز نمایید و به جای این گونه مطالب به انتشار مطالب مفید در حساب خود بپردازید.

فعال بودن پیج هایی که متعلق به افراد معروف می باشند اما فعال نیستند، نمی توانند تیک ابی اینستاگرام را دریافت کنند. به شما توصیه می کنیم تا در طول روز ساعاتی را به فعالیت در پیج شخصی تان بپردازید.

لینک کردن حساب با دیگر شبکه های اجتماعی برای دریافت هر چه آسان تر تیک ابی و یا همان وری فای اینستاگرام، کافی است حساب خود را با دیگر شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید لینک نمایید.

مقاله تکمیلی

همه چیز درباره تیک آبی اینستاگرام

دلیل استفاده از تیک آبی اینستاگرام چیست؟ برای این که اینستاگرام بتواند اکانت های رسمی و نیمه رسمی را از پیج های فیک جدا سازد، در سال های اخیر گزینه درخواست تیک ابی را در منوی خود قرار داده است که افراد در صورت داشتن شرایط می توانند از آن بهره مند گردند و رسمی بودن پیج خود را برای کاربران به اثبات برسانند.

سخن پایانی در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با روش وری فای اینستاگرام آشنا کنیم. به شما پیشنهاد می دهیم تا در صورت انجام تمامی مراحل فوق صبر داشته باشید تا اینستاگرام بتواند کاوش های لازم را بر روی حساب شما انجام دهد.

اگر بخواهیم حقیقت را بیان کنیم، باید بگوییم که دریافت تیک آبی پروسه نسبتا طولانی تلقی می شود و شما هیچ گاه نباید در انجام فرایند آن عجله کنید.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید حساب شخصی و معتبر خود را از دیگر پیج و اکانت های فیک جدا سازید و ارتباط قوی تری را با علاقه مندان و طرفداران خود ایچاد نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]