اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009095552516538

آپدیت نشدن اینستاگرام و راهکارهای موجود برای رفع مشکل

کد: 140009095552516538

https://bit.ly/32PqIFK

، (اخبار رسمی): اینستاگرام یکی از پربازدیدترین برنامه هایی می باشدکه افراد می توانند عکس ها و فیلم های خود را در آن به اشتراک بگذارند.این مشکل موضوع جدیدی نمی باشد و می توانیم بگوییم که با هربارآپدیت جدیدی که اینستاگرام واکثر اپلیکیشن های شبکه‌ های اجتماعی می دهندامکان این وجود دارد که اپلیکیشن همیشه دردسترس نباشد.

آپدیت نشدن اینستاگرام  و راهکارهای موجود برای رفع مشکل
آپدیت نشدن اینستاگرام و راهکارهای موجود برای رفع مشکل

برای رفع مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام یا به طور کلی هر برنامه ای که در گوشیتان نصب می باشد، هنگامی که تا مدت طولانی در گوشیتان باز است به اصطلاح کش می کند.

اینستاگرام یکی از پربازدید ترین برنامه هایی می باشد که افراد می توانند عکس ها و فیلم های خود را در آن به اشتراک بگذارند. این مشکل، موضوع جدیدی نمی باشد و می توانیم بگوییم که با هر بار آپدیت جدیدی که  اینستاگرام و اکثر اپلیکیشن های شبکه‌ های اجتماعی می دهند، امکان این وجود دارد که اپلیکیشن همیشه در دسترس نباشد.

به تازگی گزارش هایی به واسطه کاربر های متفاوتی گزارش شده است؛ بر این مبنا که مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام سبب نارضایتی عده ای از کاربران شده است و نمی توانند موفق به آپدیت کردن اینستاگرام بشوند. به همین دلیل اگر شما نیز به این مشکل دچار شده اید و با اینکه راهکاری مختلفی را امتحان کرده اید و هنوز موفق نشدید تا این مشکل را برطرف کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه این گزارش با  شما در رابطه با روش های رفع مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام آشنا بشویم. 

راهکار های برطرف کردن مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام قبل از خواندن ادامه این مقاله پیشنهاد میکنم مقاله دلایل باز نشدن اکتیویتی در اینستاگرام را هم مطالعه فرمایید.

۱) اتصال اینترنت خود را بررسی کنید گاها امکان دارد بر اثر دلیل های متفاوتی، اتصال شما برقرار نشود؛ به این معنی که اگرچه که نماد اینترنت شما روشن است اما هیچ کارایی برای شما ندارد گویا اینترنت دستگاهتان را خاموش کرده باشید، چرا که ساده ترین برنامه ها را نمی تواند بروز رسانی کند.

به همین دلیل توصیه ای که به شما می شود این می باشد که برای مدت کوتاهی گوشیتان را در حالت هواپیما قرار بدهید و بعد از 2 یا چند دقیقه دیگر، دیتای گوشیتان را روشن بکنید.

با وجود انجام این کار اگر هنوز مشکل شما برقرار می باشد، به شما توصیه می شود تا  گوشیتان را ریستارت بکنید.

اگر با وجود انجام راهکار های بالا باز هم مشکل شما برطرف نشده است، می توانید با اپراتور های سیم کارت خودتان تماس حاصل بفرمایید.

۲) حذف کردن اینستاگرام از برنامه های نصب شده برای رفع مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام یا به طور کلی هر برنامه ای که در گوشیتان نصب می باشد، هنگامی که تا مدت طولانی در گوشیتان باز است به اصطلاح کش می کند.

پس از اینکه برنامه ای در گوشی شما کش کند، زمانی که بخواهید دوباره به آن وارد شوید، کمی برای شما مشکل ایجاد می کند. به عنوان مثال هرباری که به آن وارد شوید، امکان دارد ریلود نشود و... .

به همین دلیل توصیه ای که به شما می شود این است که همه برنامه هایی که بر روی گوشیتان در حال اجرا می باشند را ببندید و بعد از آن دوباره تلاش کنید تا آپدیت نشدن اینستاگرام را برطرف کنید.

۳) گوشیتان را ریستارت کنید اگر روش های بالا را که از روش های کاربردی می باشند، انجام دادید ولی نتیجه مناسبی را به دست نیاوردید به شما توصیه می کنیم که اول برنامه اینستاگرامتان را به شکل کامل ببندید و بعد از آن  گوشیتان را ریستارت بکنید.

پس از اینکه گوشی تان ریستارت شد، اجازه بدهید تا به شکل  کامل گوشی تان لود بشود و در آخر دیتا گوشی تان را روشن بکنید، وارد گوگل پلی بشوید و اینستاگرام تان را آپدیت بکنید.

۴) حذف کردن و نصب کردن برنامه اینستاگرام اگر با راه حل هایی که در بالا به شما پیشنهاد شده است هنوز موفق نشده اید تا آپدیت نشدن اینستاگرام را برطرف کنید، اکنون توصیه ای که به شما داریم این می باشد که برنامه اینستاگرام تان را یک بار حذف و دوباره نصب کنید.

پس از حذف و نصب کردن اینستاگرام، وارد گوگل پلی بشوید و با آموزش هایی که به شما ارائه شده است تلاش کنید تا اینستاگرام تان را بروز رسانی کنید.

توجه کنید ‌ که قبل از اینکه اینستاگرام تان را حذف کنید، اول وارد پروفایل اکانت خود بشوید، از نام کاربری و رمز عبور تان به شکل کامل اطمینان حاصل نمایید، زیرا با حذف و نصب کردن برنامه اینستاگرام، همه اطلاعاتان حذف شده و باید مجدد نام کاربری و رمز عبورتان را برای ورود دوباره وارد کنید.

۵) بروز کردن سیستم عامل موبایل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام می تواند مربوط به سیستم عامل های تلفن همراه نیز باشد. سیستم عامل اندروید در دریافت کردن آپدیت های جدید محبوب زیادی ندارد.

البته باید بگوییم که برخی از سیستم‌ عامل‌ های سفارشی مانند OxygenOS و MIUI بروزرسانی‌ ها را بسیار زود و در کم ترین زمان در اختیار کاربر قرار می دهند.

ابتدا به تنظیمات گوشی خود بروید و روی گزینه About phone کلیک کنید. بعد از آن گزینه System update را انتخاب کنید . پنجره جدیدی که باز می شود را می‌ توانید در بررسی بروزرسانی سیستم عامل اندروید تان بررسی کنید.

اگر لازم بود می توانید از جدیدترین نسخه آن استفاده نمایید، موقع به روزرسانی موبایل آن  را به شارژ بزنید تا باتری گوشی شما تمام نشود، زیرا این کار زمان بر است.

۶) عدم فعالیت اینستاگرام گاهی اوقات دیده شده است که اینستاگرام به طور کلی برای تعداد زیاد کاربران از دسترس خارج شده است و برای افراد زیادی در دسترس نیست.

مقاله زیر را از دست ندهید.

وایرال شدن پست ‌ها در اینستاگرام، برداشت نادرست کاربران

توجه کنید که این‌ مشکل جهانی بوده و تنها برای شما اتفاق نیوفتاده است پس به جای اینکه دنبال راه حل برای برطرف کردن این مشکل باشید بهتر است که کمی صبر کنید تا این مشکل از طریق سرور های اینستاگرام برطرف شود.

برای اینکه این موضوع را تشخیص بدهید، می توانید از Down Detector کمک بگیرید.

برای مثال گاهی اتفاق افتاده است که در یک هفته حدودا سه بار اینستاگرام از دسترس خارج شده است، این مسئله جنبه های متفاوتی دارد.

برنامه Down Detector به آسانی  این موضوع را برطرف کرده است. حتی با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که مشکل ایجاد شده منطقه‌ای می باشد یا جهانی.

اینستاگرام در سراسر جهان دارای سرور هایی می باشد که کار انتقال محتوا را سریع‌ تر از آنچه که می باشد، انجام بدهند.

۷) آنتی ویروس برای اینکه رفع مشکل آپدیت نشدن را برطرف کنید؛ لازم است تا به این نکته مهم توجه داشته باشید، گاهی اوقات علت بروز نشدن اینستاگرام مربوط به آنتی ویروسی می باشد که از آن استفاده می‌ کنید.

برای جلوگیری از بروز این مشکل ابتدا آنتی‌ ویروس خود را غیر فعال کنید. اگر مشکل بروز نشدن اینستاگرام تان، برطرف شد به این معنی است که راه حل مشکل تان را پیدا کرده اید. اما اگر مشکل شما با انجام این کار برطرف نشد، باید موارد دیگری را بررسی کنید.

سخن پایانی امروزه برای خیلی از کاربران با مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام مواجه می شوند و ما هم سعی کردیم در این مقاله چند مورد برای رفع مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام را برای شما همراهان همیشگی سایت بای فالوور آموزش دهیم ، امیدواریم این مقاله نیز مانند باقی مقالات ما مورد پسند شما عزیزان واقع قرار گرفته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش