اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008205519715670

استابلایزر پرنیک؛ اولین محصول ایرانی مورد تایید آمریکا!

کد: 140008205519715670

https://bit.ly/30ouF2L

، تهران , (اخبار رسمی): میدانیم که وجود وسایل برقی چه در منزل و چه در محل کار از ملزومات زندگی مدرن امروزی می باشند. اگر این تجهیزات آسیبی ببینند یا از بین بروند، زندگی همه دچار اختلال خواهد شد.

از زمانی که مشکل نوسان در ایران به وقوع پیوست، شرکتهای متعددی دست به واردات ترانس های دستی یا بعدا اتوماتیک زدند که عموما از چین وارد می شدند. به مرور شرکت هایی در ایران به فکر تولید این تجهیزات افتادند که انواع ابتدایی ترانس ها به صورت رله ای یا سروو موتوری را در توان های محدود به تولید رساندند. اما این تولیدات نمی توانست پاسخگوی نیاز مصرف کننده های داخلی باشد؛ به همین دلیل تیم متخصص پرنیک وارد عمل شد.

پرنیک با جمع آوری تیم متخصص مهندسین از بهترین دانشگاه های ایران، پروژه ی نسل سوم استابلایزرها را آغاز کرد تا بعد از حدود یک دهه تحقیق و آزمایش، به این دستاورد بزرگ نائل آمد. استابلایزر پرنیک با تکنولوژی خاص و منحصربفرد خود، این سیستم های ترانسی را از استابلایزرها جدا کرد و یک جبران ساز ولتاژ تماما الکترونیکی و هوشمند روانه بازار کرد که پس از ثبت اختراع و کسب گواهی دانش بنیان در ایران، موفق شد در سازمان ثبت فناوری های ایالات متحده آمریکا US Patent، پتنت خود را به نام ایران ثبت کند.

پرنیک از گذشتگان مشغول تولید ترانس و استابلایزر برای مصارف مختلف بوده است. این کاربردها شامل: ترانس و استابلایزر برای مصارف خانگی مانند کولر، یخچال و فریزر، تلویزیون و تجهیزات صوتی تصویری، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و ... یا مصارف صنعتی مانند : استابلایزر CNC ، استابلایزر ماینر، آسانسور، لیزر و ... می باشد که استابلایزر صنعتی پرنیک از معروف ترین آنهاست.

این استابلایزرها و تجهیزات بسته به کاربرد میتوانند از نوع سوئیچینگ استاتیک و یا رله ای باشند که در دو نوع تک فاز و سه فاز به تولید انبوه می رسند.

پرنیک با تولید جدیدترین ترانس و استابلایزرها برای تمام مصارف خانگی و صنعتی با ضمانت تعویض، تعمیر و عودت وجه ( با قابلیت تمدید ) توانسته سهم بزرگی از بازار استابلایزر ایران را به خود اختصاص دهد. این دستگاه ها به تمام کشور ارسال می شوند و شما میتوانید بهترین قیمت ترانس و استابلایزر را به عنوان محافظ برق و فراتر از آن، در سایت پرنیک مشاهده و بررسی نمایید.

همچنین برای مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین استابلایزر مناسب هر دستگاه، میتوانید با کارشناسان پرنیک به صورت رایگان ارتباط تلفنی برقرار کنید. ( شماره 021-77035010) همچنین آدرس سایت پرنیک به نشانی rms-electronics دات کام میتوانید مرجع مناسبی برای مسائل الکتریکی شما باشد.

منبع 

http://rajanews.com/node/351702

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید