اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008225520913814

مهم ترین دارو های گیاهی برای درمان کم خونی چیست؟

کد: 140008225520913814

https://bit.ly/3ncA7Pi

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر بدن فرد به مقدار نیاز روزانه، آهن مورد نیاز را از طریق رژیم غذایی خود دریافت نکند و یا علائمی رخ دهد که جذب آهن توسط بدن مختل شود، کم خونی ناشی از فقر آهن به وجود می‌آید که به شدت بر سلامت جسمی فرد تاثیر می گذارد.برخی از مهم ترین داروهای گیاهی برای درمان کم خونی با طب سنتی توصیه می‌ شوند.

مهم ترین دارو های گیاهی برای درمان کم خونی چیست؟
مهم ترین دارو های گیاهی برای درمان کم خونی چیست؟

برخی از مهم ترین داروهای گیاهی برای درمان کم خونی با طب سنتی توصیه می‌ شوند می‌تواند به جذب آهن کمک کنند و از طرفی دیگر برخی از آن ها مقدار قابل توجهی آهن مغذی را برای بدن فراهم می کنند. در این قسمت با مهمترین توصیه هایی که در طب سنتی برای درمان کم خونی معرفی شده است، آشنا می شویم.

درمان کم خونی با طب سنتی با استفاده از عرق گزنه
 یکی از مهمترین راهکارهای درمان کم خونی با طب سنتی، استفاده از گیاه گزنه یا عرق گزنه است. این گیاه دارویی سرشار از ویتامین های گروه B ویتامین C ویتامین A و ویتامین K است. تمام این ویتامین ها به جذب آهن در بدن کمک می کنند. گیاه گزنه را به صورت مکمل غذایی یا در حالت عرقیات گیاهی می توانید از بازار گیاهان دارویی خریداری کنید. دستور مصرف عرق گزنه را از فروشنده که در طب سنتی تجربه دارد سوال کنید.

درمان کم خونی با طب سنتی با استفاده از گیاه جعفری
یکی دیگر از راهکارهای درمان کم خونی با طب سنتی استفاده از جعفری است. این گیاه، نوعی سبزی خوراکی محسوب می‌شود که به صورت خام و پخته می توانید دریافت کنید. اگر اسموتی سبزیجات را بتوانید با گیاه جعفری آماده کنید، اثرات مثبتی در رفع کم خونی به ویژه کم خونی ناشی از فقر آهن ارائه خواهد داد. جعفری، سرشار از آهن مغذی برای بدن است.

درمان کم خونی با طب سنتی با استفاده از عرق کاسنی:
در منابع مختلف، بارها به خواص مفید عرق کاسنی برای درمان کم خونی اشاره شده است. عرق کاسنی برای تامین آهن مورد نیاز در بدن و رفع کم خونی های فقر آهن مناسب است. مصرف عرق کاسنی به همراه کرفس و جعفری می تواند  اثرات مثبتی را بر روی درمان کم خونی داشته باشد.

درمان کم خونی با طب سنتی با مصرف مواد غذایی:
علاوه بر گیاهان دارویی و سبزیجات معطر، یکی دیگر از مهمترین روش های درمان کم خونی با طب سنتی شامل مصرف سبزیجات برگ دار به ویژه برگ ‌های سبز تیره است. مصرف اسفناج و کلم بروکلی می‌تواند آهن مورد نیاز بدن شما را تامین کند. بهتر است مصرف این سبزیجات را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.

مصرف منابع گوشتی نظیر جگر و برخی از غذاهای دریایی نظیر ماهی سالمون یا ماهی ساردین به رفع کم خونی کمک می کند. تهیه سوپ مخصوص که با انواع لوبیا تهیه شده است نیز برای درمان کم خونی بسیار توصیه شده است. فراموش نکنید که قهوه باعث می شود سطح آهن خون، کم شود و بنابراین، برای رفع کم خونی، تا کنون توصیه نشده است!

برای اطلاع از روش های درمان کم خونی ارثی به سایت فدولا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی