اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295533014495

4 تکنیک تضمینی پیج‌های پولساز برای استفاده از فالوور روح

کد: 140008295533014495

https://bit.ly/3qWyNSV

، تبریز , (اخبار رسمی): در صنعت پولساز اینستاگرام، همیشه همه چیز باب میل پیش نمی‌رود. سختی‌های خاص رقابت در این محیط پرتنش زمانی به اوج می‌رسد که کاربران به صورت گسترده از تعامل با این پیج سر باز می‌زنند. این فالوورها که بیشتر با نام فالوور روح از آن‌ها یاد می‌شود، می‌توانند درصد زیادی از فالوورهای یک پیج را تشکیل دهند.

4 تکنیک تضمینی پیج‌های پولساز برای استفاده از فالوور روح
4 تکنیک تضمینی پیج‌های پولساز برای استفاده از فالوور روح

تغییرات زیاد در ساز و کار اینستاگرام توانسته اهمیت تعداد فالوور را کمرنگ کند، اما به راستی حذف تعداد بالایی از فالوورها، مثلا 20 درصد، که تعاملی با یک پیج ندارند، تا چه حد می‌تواند حرفه‌ای، یا حتی منطقی باشد؟

تفاوت فالوور فیک و فالوور روح چیست؟

فالوور روح و فالوور فیک در عمل روی پیج تاثیر متفاوتی ندارند. هر دوی آن‌ها باعث پایین آمدن درصد تعامل می‌شوند و احتمال رسیدن به اکسپلور را کم می‌کنند. اما تفاوت این 2 مورد بیشتر در زمینه‌ی ماهیت آن‌هاست.

فالوور فیک توسط یک ربات ساخته می‌شود. کار این ربات ساخت تعداد انبوهی از پیج‌های اینستاگرام است تا یک اکانت خاص را فالو کنند و تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. این فالوورها ادمین واقعی ندارند و همین مورد کافیست تا حذف کردن آن به یک اولویت برای هر ادمینی تبدیل شود.

در مقابل فالوور روح یک شخص واقعی با یک اکانت در اینستاگرام است که تمایلی به تعامل با محتوای شما ندارد. شاید در نگاه اول حذف کردن این اکانت از لیست فالوورها به نظر منطقی برسد؛ اما این کار، بیشتر حذف کردن صورت مسئله است تا رسیدن به یک جواب درست.

چرا باید فالوور روح و نحوه‌ی عملکرد آن را بررسی کرد؟

با علم به این که فالوور روح یک شخص واقعی است، رفتار آن می‌تواند نشان دهنده‌ی یک ایراد در سیستم عملکرد پیج باشد. رفع این ایرادات معمولا آنقدر دشوار نیست، چرا که این مشکل در حدی نبوده که کاربر، پیج را آنفالو کند. پس با بررسی رفتار یک فالوور روح، می‌توان از یک فالوور بی‌تاثیر، یک طرفدار ساخت.

البته این مورد تنها در اینستاگرام صادق نیست. برای مثال یک مطالعه روی شرکت‌ها نشان داده که هزینه‌ی جذب مشتری جدید، 7 برابر بیشتر از نگهداری مشتریان فعلی است. به این ترتیب، تبدیل فالوور روح به یک فالوور معمولی یا حتی طرفدار، علاوه بر این که روی آمار پیج تاثیر مثبتی دارد، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

چطور می‌توان فالوور روح را تحت تاثیر قرار داد؟

فالوورهای روح در اینستاگرام فعالیت دارند. آن‌ها بین پست‌ها می‌چرخند، آن را می‌بینند و لایک و کامنت نمی‌گذارند. بیشتر آن‌ها برای وقت گذراندن از اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما پیج‌های پولساز به خوبی می‌دانند که چطور روی این فالوورها تاثیر بگذارند. نمونه‌ای از این استراتژی‌ها عبارتند از:

1. تولید محتوای عامه‌پسند

هر پیجی مخاطب خاص خود را دارد. نمی‌توان از یک ادمین انتظار داشت که بتواند با یک پست، همه را راضی کند. اما می‌توان هر چند وقت یکبار، انعطاف پذیری تولید محتوا را افزایش داد تا رضایت کاربران بیشتری را جلب کند.

استفاده از محتوای طنز یا همراستا شدن با نظرات عمومی، تبریک یا تسلیت‌های همگانی، همگی نمونه‌ای از این حرکات هستند که می‌توانند باعث اظهار نظر یا لایک خجالتی‌ترین ارواح پیج شوند.

2. استفاده از استیکرهای استوری

استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های افزایش تعامل به حساب می‌آیند که می‌توانند هر کسی را وادار به تعامل کنند. البته متناسب بودن سبک و سیاق استیکر و استوری با روند اصلی پیج هم یکی از مواردی است که ادمین‌های حرفه‌ای همیشه آن را در نظر می‌گیرند.

استیکرهایی مانند اسلایدر اموجی و سوالات چهارجوابی بیشترین تعامل را در بین بقیه استیکرها دارد و پیج‌های زیادی از این موارد برای کاهش تعداد فالوورهای روح استفاده می‌کنند.

3. تغییر سبک CTA

کال تو اکشن یا همان CTA به زبان ساده، تلاش ادمین برای جذب تعامل در یکی از اسلایدها یا کپشن است. البته نوع CTA می‌تواند در پیج‌های مختلف متفاوت باشد. همین تفاوت و نیاز به تغییر نحوه‌ی CTA برای یافتن بهترین نوع آن، می‌تواند روی فالوور روح تاثیر داشته باشد. پیج‌های باسابقه از این موضوع آگاهند و با تکیه بر همین روش، تعداد زیادی از فالوورهای روح خود را وادار به تعامل می‌کنند.

4. تعامل غیر مستقیم

یکی از بهترین روش‌های اساتید اینستاگرام در برخورد با فالوور روح، استفاده از تعامل غیر مستقیم است. استفاده از محتوایی که کشش داشته باشد، در این روش کاملا حیاتی و ادیت آن حکم فوت کوزه گری را دارد. تسلط بر این روش راز بسیاری از اینستاگرامرها در رسیدن به اکسپلور، با زمینه‌های سخت و پر رقابت بوده است.

البته تسلط بر نحوه‌ی عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای این کار یک ضرورت است. شاید نیاز به آموختن و کسب اطلاعات جدید است که باعث شده بسیاری افراد تازه کار از این روش استفاده نکنند.

الگوریتم اینستاگرام می‌تواند فاکتورهایی مانند زمان صرف شده توسط کاربر روی هر پست را محاسبه کند و از آن برای امتیازدهی به پست استفاده کند. بنابراین پر واضح است که استفاده از پست‌های اسلایدی یکی از پربازده‌ترین روش‌ها در مواجهه با فالوورهای روح است.

روش دیگری هم که برخی از پیج‌ها برای هدف قرار دادن کاربران در مترو یا اتوبوس استفاده می‌کنند، استفاده از زیرنویس در ویدیوهاست. ممکن است حجم عظیمی از فالوورهای یک پیج تنها بتوانند از اینستاگرام در حالت بی‌صدا استفاده کنند. از آن جایی این فالوورها پیج را فالو کرده‌اند، پس به محتوای آن علاقمند هستند اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با این تفاسیر اضافه کردن زیرنویس یکی از ساده‌ترین و زیرکانه‌ترین ترفندهای گرفتن تعامل از فالوور روح به حساب می‌آید.

نکته‌ی مهم: یکی از مواردی که باعث می‌شود یک فالوور فعال به یک فالوور روح تبدیل شود، نادیده گرفته شدن است. دانستن روش‌های افزایش تعامل و البته انجام کارهایی مانند پین کردن کامنت‌های جالب یا استوری کردن ریپلای‌های جالب با اجازه‌ی کاربر، نقش مهمی در شادابی فضای پیج و کاهش نرخ تولید روح! دارد.

جمع بندی

آمار و ارقام نشان دهنده‌ی این است که درصد فالوورهای روح در پیج‌های بالای 30k به شدت بالا می‌رود. استفاده از روش‌های تضمینی می‌تواند چراغ راه هر پیج نوپایی در رسیدن به اهداف خود در اینستاگرام باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]