اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206281814495

چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم؟

کد: 140104206281814495

https://bit.ly/3AGCAsp

، تبریز , (اخبار رسمی): قصد داریم در این مطلب در مورد روش‌های بردن پست به اکسپلور صحبت کنیم. پس با ما با موضوع "چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم" همراه باشید.

چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم
چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم؟

تمامی کسانی که کسب و کار آن‌ها مرتبط با اینستاگرام است می‌دانند که رفتن پست به اکسپلور چقدر می‌تواند برای یک پیج مهم است و می‌تواند تبعات بسیار خوبی برای کسب و کار داشته باشد. اما رفتن پست به اکسپلور اصلا شانسی نبوده و نیازمند رعایت برخی نکات مهم می‌باشد به همین دلیل قصد داریم در این مطلب در مورد روش‌های بردن پست به اکسپلور صحبت کنیم. پس با ما با موضوع "چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم" همراه باشید.

اکسپلور اینستاگرام کجاست؟

اکسپلور قسمتی از اینستاگرام است که پست‌های مختلف از پیج‌های مختلف در این صفحه نمایش داده می‌شود. البته این پست‌ها بر اساس الگوریتم‌های خاص اینستاگرام توانسته‌اند به بخش اکسپلور بروند. اما اکسپلور هر فردی با فرد دیگر یکی نیست چراکه اینستاگرام سعی می‌کند پست‌های اکسپلور شما را براساس علایقتان به شما نشان دهد. درحقیقت می‌توان گفت اینستا علایق شما و فالوینگ‌هایتان را در انتخاب پست‌های اکسپلوری که برایتان نمایش داده می‌شود درنظر می‌گیرد.

معیارهای اینستاگرام برای انتخاب پست‌های اکسپلور هر شخص

همان‌طور که گفتیم بطور کلی اینستاگرام سعی می‌کند علایق هرشخص را در انتخاب پست‌های اکسپلور او درنظر بگیرید اما برخی معیارها هستند که این اپلیکیشن بیشتر براساس آن‌ها این پست‌ها را انتخاب می‌کند که عبارتند از:

- پست‌هایی که شما تا کنون لایک و یا ذخیره کرده‌اید.

- منطقه‌ی جغرافیایی شما

- فعالیت فالووینگ‌ها

- پیج‌هایی که فالو می‌کنید

- پست‌هایی که تعامل بالایی دارند

درحقیقت باتوجه به همه این موارد است که اینستاگرام می‌تواند متوجه علایق شما شده و پست‌های مرتبط با سلیقه‌تان را به شما نمایش دهد.

چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم؟

تلاش برای بردن پست به اکسپبور اینستاگرام می‌تواند نوعی بازاریابی در این اپلیکیشن محسوب شود. پس اولین قدمی که باید در این راه بردارید این است که مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و با علایق و سلایق آن‌ها آشنا شوید. سپس می‌توانید با انجام دادن مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم برای سوال "چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم" خود پاسخ‌های درستی بیابید.

اهمیت دادن به مخاطب

اینکه مخاطبان با پست‌های شما تعامل برقرار کنند یا کلا شما را نادیده بگیرند ارتباط مستقیمی دارد با میزان اهمتی که شما برای مخاطبانتان قائل هستید. باید نیازهای آن‌ها را بطور کامل شناسایی کرده و درجهت رفع آن‌ها برآیید تا نشان دهید که برای مخاطبان خود ارزش قائلید.

بررسی پیج‌های رقبا

به پیج‌های رقیبان موفق خود در اینستاگرام بروید. پست‌های آن‌ها و میزان تعامل افراد با پست‌هایشان را بطور دقیق بررسی کنید. می‌توانید متوجه شوید که کدام مطالب برای مخاطبان جذابیت بیشتری داشته است یا چه نوع محتوایی را بیشتر می‌پسندند. با اعمال همان موارد در پیج خود می‌توانید در زمان کوتاهتری به نتایج خوب دست پیدا کنید.

کاربران را مدت زمان بیشتری در پست نگه دارید

اگر بتوانید پست‌های خود را طوری طراحی کنید که کاربران مدت زمان بیشتری را برای دیدن آن صرف کنند اینستا متوجه خواهد شد که آن‌ها به پست شما علاقه داشته‌اند و سعی خواهد کرد آن پست را به کاربران بیشتری نشان دهد. درنتیجه احتمال رفتن پست به اکسپلور افزایش پیدا خواهد کرد.

استفاده درست از هشتگ‌ها

استفاده درست از هشتگ‌ها یکی از مهمترین و بهترین پاسخ‌ها برای سوال "چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم" به‌حساب می‌آید. به توجه به اینکه روزانه بیش از صد میلیون پست در اینستاگرام منتشر می‌شود برای اینکه پست شما در بین این پست‌ها گم نشود حتما باید از هشتگ‌ استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از هشتگ‌های غیرمرتبط صرفا به این دلیل که جز هشتگ‌های پرطرفدار هستند اصلا کار درستی نیست و می‌تواند تاثیر منفی روی پست شما داشته باشد.

تولید محتوای جذاب

سعی کنید محتواهایی اصولی و جذاب تولید کنید. مخاطب بخوبی متوجه می‌شود که آیا شما برای او ارزش قائل بوده‌ و برای تولید یک پست زحمت کشیده‌اید یا خیر؟ بطور مثال برای پیج خود طرح خاصی را درنظر بگیرید و پست‌هایتان را براساس همان‌ طرح منتشر کنید تا در نهایت نمای کلی زیبایی به پیجتان داده باشید. با انجام چنین کارهایی به مرور تعامل پست‌های شما افزایش پیدا کرده و می‌تواند وارد اکسپلور شود.

در زمان‌های حساب شده پست خود را منتشر کنید

بررسی کنید که مخاطبان شما معمولا در چه زمان‌هایی بیشتر آنلاین هستند و در کدام ساعات پست‌های شما لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کند تا از این پس در همان ساعات مشخص پست‌های خود را منتشر کنید.

استوری کردن پست

باتوجه به اینکه براساس الگوریتم‌های جدید اینستاگرام ممکن است تعداد زیادی از فالوورهای شما در زمان انتشار پست آن را در صفحه home خود مشاهده نکنند، سعی کنید بعد از انتشار پست با یک استوری انتشار آن را اعلام کرده و مخاطبانتان را تشویق به تعامل با آن بکنید. چراکه میزان تعامل بالای مخاطب در دقایق اولیه انتشار پست اهمیت بسیار بالایی ازنظر اینستاگرام دارد.

همه‌ی مواردی که گفته شد جواب خلاصه‌ای برای سوال "چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم" بود اما برای اینکه پست شما وارد اکسپلور شود باید حدودا تا سه روز منتظر بمانید. این زمان برای این است که اینستاگرام میزان تعامل فالوورهای شما با پست منتشر شده را بخوبی بسنجد و درصورت تایید آن را وارد اکسپلور کند.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی روش‌هایی برای بردن پست به اکسپلور صحبت کردیم اما درصورتیکه بخواهید پاسخ‌های بیشتری برای سوال "چگونه پست خود را وارد اکسپلور کنیم" بیابید می‌توانید به سایر مطالب وبلاگ اینبو که در این زمینه منتشر شده است مراجعه کنید.

آیا شما تابحال توانسته‌اید پست‌های خود را به اکسپلور ببرید؟ بیشتر از چه روش‌هایی برای این کار استفاده کرده‌اید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها