اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116268714495

ساده‌ترین روش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

کد: 140104116268714495

https://bit.ly/3a7MoRo

، تبریز , (اخبار رسمی): حتما شما هم استیکر لینک در استوری اینستاگرام را دیده‌اید. در این مقاله در مورد نحوه استفاده از آن و ترفندهای خاص برای افزایش بازدهی آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که فقط جنبه تفریحی ندارد و می‌توان از آن استفاده‌های مفیدی مانند جذب مخاطب کرد. این برنامه پرطرفدار هر بار در آپدیت‌های جدید به قابلیت‌های خود می‌افزاید. یکی از این قابلیت‌ها قرار دادن لینک در استوری است و ما در این بخش قصد داریم ساده‌ترین روش‌های این کار را توضیح دهیم. با ما همراه باشید تا با استفاده از این شیوه بتوانید استوری‌هایتان را به نحوی هدفمند در اینستاگرام منتشر کنید و درآمد خود را از این طریق افزایش دهید.

لینک زیر را بکشید بالا

حتما این جمله «لینک زیر را بکشید بالا» به گوشتان خورده است. معمولا افرادی که استوری‌های خود را جهت نمایش سایت یا اپلیکیشن آپلود می‌کنند، لینک سایت مدنظرشان را در استوری قرار می‌دهند و از مخاطب می‌خواهند که از پایین کادر استوری، لینک را به بالا بکشد تا به صفحه سایت یا اپلیکیشن منتقل شود. این روش ساده‌تر و زودبازده‌تر از گذاشتن آدرس سایت در بخش بیوی اینستاگرام است. البته اگر سایتی دارید حتما آن را در بیو قرار دهید اما اگر می‌خواهید آن را تبلیغ کنید از قرار دادن لینک در استوری غافل نشوید.

لینک استوری چه کاربردی دارد؟

هر کسب‌وکاری برای پیشرفت و افزایش درآمد نیاز به دیده شدن دارد. اگر یک برند تجاری جامعه هدف خود را مشخص کند و برای مشتریان بالقوه لینک سایت یا نرم‌افزار خود را قرار دهد امکان دیده شدن و در نتیجه فروش بیشتر آن افزایش خواهد یافت. اما چطور می‌شود در استوری لینک قرار داد؟ آیا محدودیتی وجود دارد یا همه می‌توانند این کار را انجام دهند؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

محدودیت‌های گذاشتن لینک استوری

در ابتدا هنگامی که اینستاگرام قابلیت قرار دادن لینک در استوری را فعال کرد، امکان این امر فقط برای اکانت‌های دارای تیک آبی وجود داشت. کمی بعد به کاربران با بیش از 10k فالوور نیز دسترسی به لینک گذاری داده شد. بنابراین تا سال 2021 این امکان فقط برای این دو دسته فراهم بود.

مراحل لینک گذاری در استوری بدون نیاز به فالوور یا تیک آبی

در سال 2021 قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شد که محدودیت تیک آبی یا داشتن بیش از 10k فالوور را از بین برد. اگر شما کمتر از این میزان فالوور دارید و تیک آبی هم ندارید هیچ ایرادی ندارد. در حال حاضر قرار دادن لینک یک روش عادی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. شما نیز می‌توانید با طی کردن مراحل زیر لینک مدنظر خود را در استوری قرار دهید:

وارد برنامه اینستاگرام شوید

  • صفحه را به سمت راست بکشید یا روی عکس خود در بخش استوری‌ها بزنید تا به قسمت قرار دادن استوری وارد شوید
  • می‌توانید از عکسها یا ویدئوهایی که گرفته‌اید استفاده کنید یا همین الان عکسی بگیرید و آن را آپلود کنید.
  • در بالای صفحه آیکون استیکرها وجود دارد، از میان آنها استیکر «لینک» را انتخاب کنید.
  • لینک مدنظرتان را در بخش اول URL بنویسید یا کپی کنید.
  • در کادر دوم می‌توانید به صورت دلخواه متنی وارد کنید. با این کار به جای آدرس لینک نوشته شما دیده می‌شود.
  • روی دکمه Done بزنید تا استوری انتشار یابد.
  • 6 مزیت استفاده از لینک در استوری اینستاگرام

برای اینکه بتوانید سایت یا برنامه خود را بهتر به مشتریان بشناسانید می‌توانید از لینک گذاری در استوری بهره ببرید. البته حتما از سلامت لینک خود مطمئن شوید و این‌طور نباشد که مشتری با ضربه زدن روی لینک با خطای صفحه مواجه شود. علاوه بر این سایت یا نرم‌افزار خود را ابتدا به مراحل خوبی برسانید و بعد اقدام به تبلیغ کنید. در صورتی که هنوز در ابتدای مسیر هستید و بخش‌های زیادی از سایت هنوز خالی است توصیه می‌کنیم برای قرار دادن لینک در استوری عجله نکنید.
اگر همه چیز برای تبلیغ سایت یا برنامه مهیا باشد لینک استوری می‌تواند شما را برای کسب درآمد چند گام به جلو ببرد. از جمله مزایای استفاده از این قابلیت اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش مشتریان بالفعل
  • بهبود جایگاه سایت در گوگل و کمک به سئوی سایت
  • افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی
  • جذب کاربر و فالوور یوتیوب
  • افزایش درآمد از طریق بالارفتن ویوی یوتیوب
  • معرفی برند تجاری خود به کامل‌ترین شیوه و در نتیجه افزایش درآمد

شما می‌توانید با لینک دهی داخلی پستهای خود را در استوری دوباره نمایش دهید و مخاطبان را ترغیب کنید که علاوه بر استوری‌ها، پستهایتان را نیز ببینند.
نتیجه‌گیری:
امروزه از اینستاگرام می‌توان برای دیده شدن بیشتر وب‌سایت‌ها، دوره‌ها، محصولات، اپلیکیشن‌ها و… هدفمندانه استفاده کرد. بازاریابی اینستاگرامی روزبه‌روز اهمیت بیشتری در افزایش درآمد کسب‌وکارها پیدا می‌کند و این اپلیکیشن در هر بار به‌روزرسانی مسیر معرفی برندهای تجاری به مشتریان را هموارتر می‌کند. قرار دادن لینک در استوری نیز یکی از همین روش‌های بسیار ساده و سودمند در اینستاگرام است که روش انجام آن را در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم. شما می‌توانید از این شیوه استفاده کنید و بدون هیچ محدودیتی فالوورهای خود را به سایت یا نرم‌افزار مدنظرتان لینک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]