اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026540314495

حل مشکلات اینستاگرام

مشکلات رایج اینستاگرام را در سه سوت حل کنید!

کد: 140107026540314495

https://bit.ly/3xRarg1

، تبریز , (اخبار رسمی): احتمالا برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که هنگامی که وارد اینستاگرام می‌شوید تا مثل هر روز پست‌های افرادی که فالو می‌کنید را ببینید به جای اینکه پست‌های جدید برای شما لود شوند یک نوتیف couldn't refresh feed (اگر اینستاگرامتان فارسی است، این ...

مشکلات رایج اینستاگرام را در سه سوت حل کنید!
مشکلات رایج اینستاگرام

در این مقاله از اینبو در وبسایت اخبار رسمی قرار است تا با یکدیگر روش‌های حل مشکلات را یاد بگیریم تا بتوانیم تمام مشکلات اینستاگرام را حل کنیم.

اینستاگرام بعد از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی برتر دنیا از نظر تعداد کاربران است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که فیسبوک شرکت مادر اینستاگرام است و اینستاگرام توسط خود فیسبوک مدیریت می‌شود. اینستاگرام از هنگامی که تاسیس شد به یک فضای مناسب برای پیدا کردن دوست و پست کردن تصاویر و به اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف تبدیل شد. با وجود این همه قابلیت در اینستاگرام بسیاری از کاربران ساعت‌های زیادی را در میان پست‌های اینستاگرام می‌گذرانند. حتی بعضی‌ها از اینستاگرام به عنوان منبعی برای درآمد استفاده می‌کنند.

با خواندن توضیحات بالا احتمالا با اهمیت اینستاگرام به بهترین شکل آشنا شدید و متوجه شدید که اینستاگرام نقشی کلیدی را در زندگی امروزی مردم ایفا می‌کند. اما اینستاگرام هم مانند بقیه اپلیکیشن‌ها ممکن است دچار مشکل شود و اگر شما راه حل این مشکلات را بلد نباشید، نمی‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید. اگر استفاده شما از اینستاگرام به صورت عادی باشد و صرفا برای تفریح از اینستاگرام استفاده کنید این موضوع مشکل بسیار مهمی نخواهد بود. ولی اگر استفاده شما از اینستاگرام به صورت تجاری باشد و برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنید باید خدمت شما عرض کنم که اگر پیج شما دچار مشکل شود، شما نمی‌توانید تا چند روز وارد اینستاگرام شوید و در نتیجه دچار ضرر مالی خواهید شد.

برای اینکه در اینستاگرام دچار مشکل نشوید و یا اگر به مشکلات اینستاگرام برخوردید بتوانید مشکلات خود را حل کنید، باید یاد بگیرید که مشکلات اینستاگرام خودتان را خودتان حل کنید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید با روش‌های حل مشکلات آشنا شوید. در این مقاله از اینبو در وبسایت اخبار رسمی قرار است تا با یکدیگر این روش‌ها را یاد بگیریم تا بتوانیم تمام مشکلات اینستاگرام را حل کنیم. پس در ادامه مقاله همراه ما باشید:)

مشکلات اینستاگرام چرا ایجاد می‌شوند؟

اینستاگرام بیشتر از یک میلیارد نفر کاربر دارد. مسلما این تعداد زیاد کاربر به زیر ساخت‌های فنی بسیار قدرتمند نیاز دارد که فیسبوک به بهترین نحو این سرورها و هاست‌ها را برای اینستاگرام طراحی کرده است. اینستاگرام سرورهای گوناگونی را برای ارائه خدمات به کاربران در شرکت خود قرار داده است. اما بعضی وقت‌ها ممکن است که در هنگام آپدیت اینستاگرام و یا عوض کردن اینستاگرام بعضی از اکانت‌ها در اینستاگرام دچار مشکل شوند و حتی ممکن است در این جریان پیج یک فرد تا چند روز از دسترس خارج شود. بعضا نیز ممکن است یک باگ برنامه نویسی در هنگام استفاده از اینستاگرام پیش بیاید.

البته ممکن است که این مشکلات به دلایل دیگری ایجاد شود. یکی از این دلایل نیز این است که ما از اینترنت ایران استفاده می‌کنیم و بعضی از خدمات اینستاگرام برای ایرانی‌ها در دسترس نیست و حتی ممکن است که خدمات برای مدتی به طور کامل از دست شما خارج شوند. البته این مشکل فقط و فقط به این خاطر ایجاد می‌شود که آی پی ما ایرانی است. برای حل این مشکل حتما نباید شما در خارج از ایران سکونت داشته باشید و با داشتن یک فیلتر شکن خوب و مناسب می‌توانید به خوبی از خدمات اینستاگرام استفاده کنید.

تذکر❗: فیلتر شکن به خودی خود می‌تواند یک خطر بزرگ برای پیج شما باشد. اگر شما از فیلتر شکن خوب و مناسبی استفاده نکنید و آی پی شما ثابت نباشد و متغیر باشد، اینستاگرام فکر می‌کند که شما ربات هستید و در نتیجه پیج شما غیر فعال می‌شود. برای اینکه دچار این مشکل نشوید باید از فیلتر شکنی استفاده کنید که آی پی ثابتی داشته باشد و کیفیت مناسبی داشته باشید. پیشنهاد ما این است که از فیلتر شکن‌هایی استفاده کنید که رایگان نیستند و باید برای استفاده از آن فیلتر شکن اشتراک پرداخت کنید چون فیلتر شکن‌های رایگان کیفیت مناسبی ندارد. البته چند فیلتر شکن رایگان مناسب برای شما وجود دارد. بهترین فیلتر شکن‌های رایگان بر اساس تحقیق ما ویندیسکرایب و اولترا سرف هستند.

مشکلات اینستاگرام و راه حل این مشکلات

حالا که به طور کلی با مشکلات گوناگون اینستاگرام آشنایی پیدا کردیم بهتر است با یکدیگر بقیه مشکلات را نیز بررسی کنیم و راه حل‌هایی که برای حل این مشکلات وجود دارند را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید:)

مشکل اول؛ رفرش نشدن پست‌ها در اینستاگرام (couldn't refresh feed)

احتمالا برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که هنگامی که وارد اینستاگرام می‌شوید تا مثل هر روز پست‌های افرادی که فالو می‌کنید را ببینید به جای اینکه پست‌های جدید برای شما لود شوند یک نوتیف couldn't refresh feed (اگر اینستاگرامتان فارسی است این نوتیف با نام فید بازخوانی نمی‌شود برای شما نشان داده می‌شود) در صفحه به نمایش در می‌آید. کاربران اینبو نیز زیاد به این مشکل برخوردند و به ما اطلاع داده‌اند و ما برای رفع این مشکل به آنها کمک کردیم.

هنگامی که با مشکل couldn't refresh feed مواجه شدید یک راه حل ساده این است که چند بار اینستاگرام را باز کنید و ببندید. اگر این راهکار نتوانست به شما کمکی کند یکبار گوشی را خاموش روشن کنید و دوباره امتحان کنید. در صورتی که به نتیجه دلخواه نرسیدید و مشکل هنوز وجود داشت، شما باید به پشتیبانی اینستاگرام پیام دهید تا مشکل شما را رفع کنند. ما در مقاله‌ای جداگانه به توضیح این موضوع پرداختیم. لینک این مقاله را پایینتر قرار می‌دهیم تا بتوانید به راحتی مشکل رفرش نشدن اینستا را حل کنید:

رفع خطای couldn't refresh feed اینستاگرام

مشکل دوم؛ عدم امکان استفاده از استیکر آهنگ استوری

یکی از مشکلات اینستاگرام که کاربران با آن درگیر هستند، عدم امکام استفاده از استیکر آهنگ در استوری‌هاست. استیکر آهنگ به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های معروف را به همراه متن آهنگشان در استوری قرار دهید که در نوع خود قابلیت بسیار جذابی به حساب می‌آید. خیلی از کاربران ایرانی دوست دارند تا از این قابلیت استفاده کنند. البته این قابلیت برای ایرانی‌ها تحریم شده است و شما نمی‌توانید در داخل ایران از این قابلیت استفاده کنید. راه حل این مشکل این است که شما قبل از ورود به اینستاگرام فیلتر شکن خود را روشن کنید تا آی پی شما تغییر کند. بعد از انجام این کار وارد اینستاگرام شوید و مطمئنا می‌توانید از ویژگی استیکر آهنگ اینستاگرام استفاده کنید.

مشکل سوم؛ عدم امکان تگ شدن در اینستاگرام

مشکل بعدی که افراد زیادی باهاش دست و پنجه نرم می‌کنند این است که بعضی از پیج‌ها به خاطر باگ‌های اینستاگرام قابلیت تگ شدن را از دست می‌دهند. یعنی افراد دیگری می‌خواهند شما را در اینستاگرام تگ کنند ولی این کار امکان پذیر نمی‌باشد. این موضوع شاید برای پیج‌های شخصی مشکلات زیادی ایجاد نکند ولی اگر پیج شما بیزینسی باشد و برای اهداف تجاری از پیج خودتان استفاده می‌کنید باید به شما بگویم که این مشکل می‌تواند ضرر بزرگی به پیج شما بزند. شاید بپرسید چرا؟ در جواب این سوال شما باید بگویم که اگر امکان تگ کردن پیج شما وجود نداشته باشد پیج‌های دیگر نمی‌توانند شما را تگ کنند و این موضوع باعث می‌شود تا شما نتوانید مخاطبان پیج‌های دیگر را به پیج خودتان جذب کنید. با وجود این مشکل شما نمی‌توانید به پیج‌های دیگر تبلیغ دهید.

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم این موضوع ضرر زیادی برای شما خواهد داشت و شما درآمد زیادی را بخاطر وجود این مشکل از دست خواهید داد. اما راه حل این موضوع چیست؟ برای رفع این مشکل باید از طریق تنظیمات اینستاگرام یکسری کارها را انجام دهید. در اولین مرحله به بخش SETTINGS اینستاگرام بروید. در مرحله دوم وارد بخش privacy شوید. در این بخش تنظیمات گوناگونی وجود دارد که مورد مد نظر ما بخش mentions است و شما باید این گزینه را روی everyone قرار دهید.

مشکل چهارم؛ عدم امکان استفاده از قلم استوری

این گزینه یکی از گزینه‌های جذاب اینستاگرام است که به شما اجازه می‌دهد تا روی عکس خودتان در هنگام استوری گذاشتن به صورت دستی روی استوری خودتان نقاشی بکشید که بعضا می‌تواند کار بسیار خلاقانه‌ای باشد. اما بعضا این قابلیت از کار می‌‌افتد و شما نمی‌توانید روی استوری خود خطاطی کنید! برای حل کردن این مشکل نسبتا بد می‌توانید از وی پی ان (فیلتر شکن) استفاده کنید چون این قابلیت فقط در ایران با اشکال اجرا می‌شود.

مشکل پنجم؛ عدم دریافت کد تایید اینستاگرام

اینستاگرام برای اینکه تایید کند که شما ربات نیستید و قوانین اینستاگرام را نقض نمی‌کنید پیامکی را به شماره شما ارسال می‌کند تا شما تایید کنید که ربات نیستید. بعد از دریافت پیامک شما باید کدی که در پیامک دریافت کردید را در این بخش وارد کنید. البته ممکن است که کد امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال نشود و شما برای اینکه بتوانید کد را دریافت کنید باید روش‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، امتحان کنید. اگر کد امنیتی برای شما ارسال نمی‌شود شما باید از بخش تنظیمات گوشی‌تان وارد بخش برنامه‌ها شوید و اینستاگرام را انتخاب کنید. بعد از آن روی گزینه پاک کردن داده‌ها یا clear cache کلیک کنید تا داده‌های حافظه اینستاگرامتان پاک شود و بعد از آن دوباره وارد اینستاگرام شوید و روی گزینه دریافت کد تایید کلیک کنید تا بتوانید فرایند ثبت نام در اینستاگرام را به خوبی به اتمام برسانید

قبل از سخن آخر

قبل از اینکه برویم سراغ سخن پایانی بهتر است نکته‌ای را خدمت شما عرض کنم. همه مشکلات اینستاگرام را اگر بخواهید همراه با روش حل‌شان مشاهده کنید باید به مقاله جامع و کاملی که ما قبل از انتشار این مقاله در اخبار رسمی در سایت خود اینبو قرار دادیم را مطالعه فرمایید. لینک این مقاله را برای راحتی کار شما پایینتر قرار می‌دهم تا بتوانید به خوبی تمام مشکلات رایج اینستاگرام را بشناسید:

رفع مشکلات اینستاگرام

سخن پایانی با خوانندگان مقاله

در این مقاله از تیم تولید محتوای اینبو سعی کردیم تا شما را برای حل مشکلات اینستاگرام خودتان آماده کنیم. این همه ما برای شما نوشتیم، شما هم نظر خودتان را درباره این مقاله از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر سوالی نیز داشتید از همان بخش بپرسید، سعی می‌کنیم به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید:)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی