اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246355814495

تغییر رمز اینستاگرام

آموزش تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل

کد: 140105246355814495

https://bit.ly/3dvB8zH

، تبریز , (اخبار رسمی): در زمان‌های اخیر به طور مرتب شاهد هک شدن پیج افراد بوده‌ایم. در این مطلب به آموزش تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل پرداخته‌ایم. پس اگر امنیت پیج شما نیز برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید.

آموزش تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل
تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل - آموزش اینستاگرام اینبو

برخی افراد عادت دارند از کد ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن و یا موارد این چنینی برای تعیین پسوردهای خود در اینستاگرام استفاده کنند تا آن را همواره به یاد داشته باشند. این کار بسیار اشتباه است چرا که...

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که این روزها علاوه بر کاربرد شخصی، کاربرد تجاری نیز پیدا کرده است.

با توجه به اینکه نگهداری یک پیج اینستاگرامی برای صاحب آن بسیار اهمیت دارد، رعایت برخی نکات ساده می‌تواند امنیت پیج را بسیار بالا برد. یکی از این موارد امنیتی انتخاب یک پسورد مناسب و تغییر آن هرچند وقت یکبار می‌باشد.

این کار که در ظاهر به نظر بسیار ساده می‌رسد، در بسیاری از موارد می‌تواند پیج‌ها را از خطر هک شدن و از دست رفتن نجات دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به آموزش تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل بپردازیم. پس اگر امنیت پیج شما نیز برایتان اهمیت دارد تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک رمز خوب و اهمیت تغییر رمز اینستاگرام

در زمان‌های اخیر مرتبا شاهد هک شدن پیج افراد سرشناس، بازیگران، ورزشکاران و... بوده‌ایم.

یکی از اولین اقدامات جهت جلوگیری از هک شدن پیج اینستاگرامی، تعیین یک پسورد قوی و تغییر آن در بازه‌های زمانی مشخص است.

چرا که در این صورت حتی اگر به طریقی رمز اکانت اینستاگرامی شما در دسترس فردی قرار گرفته باشد، با تغییر آن می‌توانید دسترسی وی به اکانتتان را قطع کنید. البته خود اینستاگرام نیز گاهی ایمیلی مبنی بر احتمال هک شدن اکانت برای افراد ارسال کرده و از آن‌ها درخواست تغییر رمز می‌کند که باید چنین ایمیل‌هایی بسیار جدی گرفته شوند.

ویژگی‌های یک رمز عبور قوی

برخی افراد عادت دارند که از کد ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن و یا موارد این چنینی برای تعیین پسوردهای خود در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده کنند تا بتوانند آن را همواره به یاد داشته باشند. این کار بسیار اشتباه است چرا که پیدا کردن چنین پسوردهایی برای هکرها بسیار راحت بوده و شما با انتخاب این پسوردها عملا امکان بالا بردن امنیت اکانت خود را از دست می‌دهید. برای این‌که بتوانید یک پسورد قوی داشته باشید باید موارد زیر را در انتخاب آن در نظر بگیرید:

  • بهتر است پسورد انتخابی شما حداقل از 12 کاراکتر تشکیل شده باشد. البته تعداد کاراکتر هرچه بیشتر باشد بهتر است.
  • سعی کنید از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علائم نگارشی و حروف ترکیبی در پسورد خود استفاده کنید.
  • می‌توانید از اعداد و حروف تصادفی و منحصربه‌ فرد استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از سایت‌هایی که رمز تصادفی ارائه می‌دهند نیز استفاده کنید.

تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل

تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل هم در زمانی که رمز خود را فراموش کرده باشید و هم در زمانی که اکانت اینستاگرام شما در خطر هک شدن باشد کاربرد دارد.

در صورتی که خطر هک شدن برای اکانت شما وجود داشته اینستاگرام ایمیلی جهت اطلاع دادن تغییر اطلاعات اکانت برای شما ارسال خواهد کرد که با تایید این‌که این تغییر از طرف شما نبوده، شما را به صفحه تغییر رمز عبور راهنمایی خواهد کرد.

اما در صورتی که که خودتان رمز عبور اکانتتان را فراموش کرده باشید برای تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکان باید یک ایمیل در اکانت اینستاگرامی خود ثبت کرده باشید.
  • سپس با استفاده از مرورگر لپ تاپ و یا گوشی خود وارد سایت اینستاگرام شوید و گزینه Forgot password را بزنید.
  • در صفحه‌ای که باز می‌شود، در کادر موجود، آدرس ایمیل، نام کاربری و یا شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • بعد از وارد کردن یکی از این موارد روی گزینه Send login link کلیک کنید.
  • یک ایمیل حاوی لینک تغییر برای شما ارسال خواهد شد که با کلیک روی آن به صفحه تغییر رمز هدایت خواهید شد و می‌توانید یک رمز عبور جدید برای خود تعیین کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر در مرحله قبل به جای نام کاربری یا ایمیل، شماره تلفن خود را وارد کرده باشید، لینک تغییر رمز عبور برای شما پیامک خواهد شد.

نکاتی در مورد پسورد اینستاگرام

اگر به اکانت خود دسترسی دارید و لاگین هستید، می‌توانید از طریق setting اینستاگرام، بخش security و گزینه  password، با وارد کردن پسورد قدیمی، پسوردی جدید برای اکانت خود انتخاب کنید.

اگر در هنگام ثبت پسورد جدید با خطا روبرو شدید به این معنی است که یا پسورد ضعیفی انتخاب کرده‌اید و یا از یکی از پسوردهایی که قبلا داشتید انتخاب کرده‌اید و تکراری محسوب می‌شود.

ارسال لینک توسط پیامک گاهی با برخی از مشکلات روبرو می‌شود و کاربران نمی‌توانند لینک ارسالی را دریافت کنند که در چنین مواقعی استفاده از روش تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

دقت داشته باشید که لینک ارسالی که می‌خواهید از طریق آن پسورد خود را تغییر دهید حتما از سمت اینستاگرام باشد چراکه کلیک روی لینک‌های مخرب می‌تواند اطلاعات شما را در خطر قرار دهد.

سخن پایانی

تعیین پسورد قوی و تغییر آن در مواقع لزوم یکی از اصلی‌ترین و در عین حال راحت‌ترین روش‌های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرامی است.

حال که نحوه تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل را فهمیدید خوب است کمی به حرفه ای شدن در اینستاگرام بیاندیشید.

در این خصوص پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله "چگونه پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنیم؟" است.

با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی برای پیج اینستاگرام شخصی و حرفه ای خود کسب خواهید کرد. همچنین برای مشاهده فیلم‌های آموزشی و آشنایی با سایر مطالب آموزشی در زمینه اینستاگرام، به وبلاگ اینبو مراجعه کنید.

اما آیا تا به حال پیج اینستاگرامی شما نیز هک شده است؟ آیا شما هم از روش تغییر رمز اینستاگرام از طریق گوگل، پسورد خود را تغییر داده‌اید؟ چه روش های دیگری را برای این کار پیشنهاد می‌کنید؟ سوالات و تجربیات خود را در این زمینه برای ما بنویسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]