اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104156276814495

پازلی کردن عکس در اینستاگرام

کد: 140104156276814495

https://bit.ly/3uutRG1

، تبریز , (اخبار رسمی): پازلی کردن عکس یکی از روش‌هایی است که پیج‌های مختلف و برندهای معروف از آن برای هرچه زیباتر دیده شدن صفحه‌ی خود استفاده می‌کنند

پازلی کردن عکس در اینستاگرام
پازلی کردن عکس در اینستاگرام

پازلی کردن عکس یکی از روش‌هایی است که پیج‌های مختلف و برندهای معروف از آن برای هرچه زیباتر دیده شدن صفحه‌ی خود استفاده می‌کنند. همان‌طور که ویترین مغازه‌ها تاثیر بسیاری زیادی بر جلب توجه مشتری دارد، ویترین صفحات اینستاگرامی نیز پروفایل پیج آن‌هاست و به همین جهت داشتن پست‌های جذاب می‌تواند تاثیر زیادی در جذب فالوور و افزایش مشتری داشته باشد. در این مقاله قصد داریم چند برنامه پازل ساز اینستاگرام را به شما معرفی کرده و نحوه درست کردن عکس پازلی با فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.

پازلی کردن عکس یعنی چه؟

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که با مشاهده‌ی صفحه‌ی یک فروشگاه، متوجه شده‌اید که در قسمتی از پیج برخی از پست‌های آن‌ها در کنار یکدیگر یک عکس بزرگ و جامع را تشکیل داده‌اند که شما در اولین ورود خود به پیج متوجه آن شده‌اید. در واقع عکس‌های پازلی به عکس‌هایی گفته می‌شود که تشکیل شده از چندین عکس کوچکتر هستند که توانسته‌اند در کنار یکدیگر تابلویی بزرگ را به وجود آورند.

استفاده از عکس‌های پازلی چه مزایایی دارد؟

در وهله‌ی اول عکس‌های پازلی باعث زیباتر و جذاب‌تر دیده شدن پیج شما خواهند شد و توجه هر مخاطبی را به خود جلب خواهند کرد. اما یکی دیگر از مزایای استفاده از عکس‌های پازلی این است که رقبای شما نمی‌توانند آن عکس‌ها را کپی کرده و در پیج خود استفاده کنند. چراکه هر عکس به تنهایی یک عکس ناقص و کوچک محسوب می‌شود. به همین دلیل این روش یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از کپی کردن عکس محصول‌های شماست. اما توجه داشته باشید که استفاده‌ی بیش از اندازه از روش عکس‌های پازلی نتیجه‌ی عکس داشته و از زیبایی صفحه‌ی شما کم خواهد کرد.

همچنین به این نکته توجه کنید که عکس‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را بصورت پازلی درآورده و در اینستاگرام پست کنید باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند تا در زمان تقسیم‌بندی جزئیات عکس از بین نرود.

روش‌های پازلی کردن عکس برای اینستاگرام

برای تقسیم‌بندی عکس‌ها دو روش وجود دارد:

روش اول که بهترین روش است، استفاده از برنامه‌ی فتوشاپ می‌باشد که علاوه بر تقسیم‌بندی با کیفیتی که انجام می‌دهد اجازه‌ی اعمال تغییرات دلخواه توسط شما را نیز می‌دهد و می‌توانید هر تغییری که می‌خواهید بر روی هرکدام از قسمت‌های تقسیم‌بندی شده اعمال کنید. تنها مشکل این روش این است که استفاده از نرم افزار فتوشاپ علاوه بر اینکه نیازمند داشتن یک لپ‌تاپ است، به دانش لازم جهت کار با آن نیز نیاز دارد و به همین جهت تمامی افراد نمی‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

روش دوم استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی است که برای همین منظور طراحی شده‌اند. بیشتر این برنامه‌ها محیط کاربری ساده‌ای دارند و نیاز به آموزش خاصی ندارند. کافیست عکس خود را داخل برنامه آپلود کنید و حالت پازلی شده‌ی آن را تحویل بگیرید. در ادامه برخی از این برنامه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پازلی کردن عکس برای اینستاگرام با فتوشاپ

برای پازلی کردن عکس توسط برنامه‌ی فتوشاپ، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

1- عکس موردنظر را در فتوشاپ باز کنید.

2- در سمت چپ و از منوی ابزارها گزینه Slice tool را انتخاب کنید.

3- سپس روی عکس راست کلیک کرده و گزینه‌ی Divide Slice را انتخاب کنید.

4- در مرحله‌ی بعد پنجره‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد که با نوشتن عدد در مقابل گزینه‌ی اول تعداد ردیف‌ها و با نوشتن عدد مقابل گزینه‌ی دوم تعداد ستون‌های مورد نظرتان را می‌توانید مشخص کنید و درنهایت روی OK کلیک کنید.

5- در مرحله‌ی آخر باید عکس را ذخیره کنیم ( با یکبار ذخیره‌ی عکس تمام قطعات آن در محل انتخابی شما ذخیره خواهد شد). برای این منظور کافیست از از منوی File ، در بخش Export گزینه Save for Web را انتخاب کنید. در صفحه باز شده فرمت عکس را بر روی Jpeg تنظیم کرده و در قسمت پایین صفحه اندازه دلخواه را برای تصاویر وارد نمایید. در انتها روی گزینه‌ی save کلیک کنید تا عکس شما ذخیره شود.

اپلیکیشن‌های پازلی کردن عکس اینستاگرام

اپلیکیشن insta grid

این اپلیکیشن با رابط کاربری بسیار خوب و ساده یکی از بهترین‌های این کار محسوب می‌شود. کافیست شما بعد از دانلود و نصب آن روی گوشی خود، برنامه را باز کرده و عکس موردنظر خود را داخل آن آپلود کنید. در مرحله‌ی بعد باید اندازه عکس را انتخاب کنید که بهترین و پرطرفدارترین اندازه برای تقسیم بندی عکس 3*3 است. بعد از انتخاب اندازه برای تقسیم‌بندی، زمان ذخیره‌ی عکس در گالری و انتشار آن‌ها در اینستاگرام است.

البته توسط این برنامه شما می‌توانید عکس‌های تقسیم‌بندی شده را بصورت مستقیم از insta grid در اینستاگرام پست کنید. فقط توجه داشته باشید که عکس‌ها را با ترتیب درست پست کنید تا شکل اصلی عکس از دست نرود.

اپلیکیشن PhotoSplit

کار با این برنامه نیز بسیار راحت و جذاب است و البته PhotoSplit با هردو سیستم عامل iOS و Android سازگاری کامل داشته و شما می‌توانید از Play Store یا App Store بصورت کاملا رایگان آن را دانلود کنید.

اپلیکیشن Grids – Giant Square Maker

اگر ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی داشته باشید که علاوه بر تقسیم‌بندی عکس‌ها امکانات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار دهند، Grids – Giant Square Maker می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این برنامه علاوه بر تقسیم‌بندی تصاویر، امکان ایجاد تصاویر پانوراما و درج متن روی تصاویر را نیز فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Tile Pic

این برنامه که مختص کاربران آیفون بوده و فقط با سیستم عامل iOS سازگار است، محیطی شبیه به محیط قدیمی اینستاگرام دارد و فقط کافیست عکس خود را در آن آپلود کرده و آن را به چندین قسمت تقسیم‌بندی کنید.

سخن پایانی

برای پازلی کردن عکس های خود می‌توانید از برنامه‌ی فتوشاپ و یا اپلیکیشن‌های موجود که برای این منظور طراحی شده‌اند استفاده کنید. علاوه بر موارد معرفی شده در این مطلب می‌توانید به مطلب پازلی کردن عکس موجود در وبلاگ اینبو مراجعه کنید تا در کنار آشنایی با برنامه‌های بیشتر بتوانید "ویدیوی آموزش گذاشتن عکس پازلی در اینستاگرام" را نیز مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]