اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286302314495

لینک ساز

کد: 140104286302314495

https://bit.ly/3zf5fni

، تبریز , (اخبار رسمی): تصمیم گرفتیم در این مطلب لینک ساز اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمک آن هر لینک با تعداد دلخواه را در بیو قرار دهید.

لینک ساز
لینک ساز اینستاگرام

بسیاری از افرادی که کسب و کاری در اینستاگرام دارند، مشتریان خود را از طریق اینستا به سایر شبکه‌های اجتماعی هدایت می‌کنند تا کالا و خدمات خود را به آن‌ها بیشتر معرفی کرده و آن را بفروش برسانند. اما اینستاگرام اجازه‌ی قرار دادن بیش از یک لینک در قست بیو را نمی‌دهد. به همین جهت تصمیم گرفتیم در این مطلب لینک ساز اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمک آن هر لینک با تعداد دلخواه را در بیو قرار دهید.

بیو اینستاگرام کجاست؟

به قسمت خالی زیر عکس پروفایل اینستاگرام که افراد می‌توانند اطلاعاتی درباره خود و یا کسب و کارشان را بنویسند "بیو" گفته می‌شود. در این قسمت محدودیت کارکتر وجود دارد و شما نمی‌توانید بیش‌از 150 کاراکتر در آن بنویسید به همین دلیل نیاز است در کوتاهترین و مفیدترین حالت ممکن برند خود را معرفی کنید تا فردی که وارد پیج شما می‌شود یک دید کلی از کسب و کار شما بدست آورد.

همچنین در قسمت بیو اینستاگرام یک بخش Website برای قرار دادن لینک وب سایت یا هر لینک دیگری درنظر گرفته شده است. اما امکان قرار دادن بیش از یک لینک در این قسمت وجود ندارد. برخی اوقات نیز ممکن است در قرار دادن لینک بعضی از شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام با مشکلاتی مواجه شوید که راه حل همه‌ی این موارد استفاده از یک "لینک ساز" است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

نحوه گذاشتن لینک در بیو

نحوه‌ی گذاشن لینک در بیو اینستاگرام بسیار راحت بوده و تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد. برای این کار کافیست:

-  به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام رفته و دکمه‌ی Edite Profile را بزنید.

- لینک مورد نظر خود را در قسمت Website قرار دهید.

- روی علامت تیک بالای صفحه کلیک کنید.

به همین سادگی توانسید یک لینک را در قسمت بیو اینستاگرام خود قرار دهید. اما برای اینکه بتوانید از چند لینک در این قسمت استفاده کنید روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم را مطالعه کنید.

قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم شما فقط می‌توانید یک لینک را در قسمت بیو پیج خود قرار دهید اما برای اینکه بتوانید چند لینک در این قسمت داشته باشید تا راه‌های ارتباطی بیشتری را برای مشتریان فراهم کنید، باید از یک لینک ساز استفاده کنید. سروس‌های مختلفی هستند که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند اما ما در ادامه چند مورد از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از این سایت‌ها دیگر مشکلی در گذاشتن چند لینک در بیو نخواهید داشت:

لینک ساز zilink

این سایت جز بهترین و معروف‌ترین لینک سازهای ایرانی است که استفاده از آن کاملا رایگان بوده و علاوه‌بر امکان ایجاد چند لینک از شبکه‌های اجتماعی، ویژگی‌هایی همچون امکان قرار دادن اطلاعات تماس، سوالات متداول، پیگیری مرسوله‌های پستی و... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از این سایت می‌توانید صفحات پروفایل خود را شخصی سازی کرده و مجموعه‌ای از بهترین امکانات را در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

لینک ساز تک لینک

این سایت نیز یکی دیگر از بهترین‌ها در این زمینه است. که علاوه‌بر ارائه خدمات در زمینه‌ی لینک شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از ویژگی‌هایی چون امکان قرار دادن لوکیشن، تصویر، پرسش و پاسخ، ویدئو، درگاه پرداخت، فرم‌ساز و... نیز استفاده کنید.

سایت later

این سایت یک نمونه خارجی از موارد گفته شده است که امکانات کمتری نسبت به آن‌ها ارائه می‌‌هد و استفاده از آن فقط برای مدت محدودی رایگان بوده و سپس باید یکی از اشتراک‌های موجود در سایت را خریداری کنید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

نحوه‌ی قرار دادن لینک در لینک ساز

می‌توان گفت تقریبا نحوه‌ی استفاده از همه سایت‌های گفته شده مشابه بوده و شما برای قرار دادن لینک‌های موردنظر خود باید مراحل زیر را طی کنی:

- یک صفحه‌ی کاربری اختصاصی برای خود ایجاد کرده و تمامی لینک‌های موردنظر خود را در آن قرار دهید.

- لینکی که مختص پروفایل شماست را از لینک‌ساز دریافت کنید.

- لینک دریافتی را در قسمت website اینستاگرام قرار دهید. برای این کار می‌توانید از آموزشی که در بخش‌های قبلی قرار دادیم استفاده کنید.

موارد استفاده از لینک در بیو

با استفاده‌ی درست از قسمت بیو اینستاگرام می‌توانید تعامل مشتریان خود را تا حد زیادی بالا برده و حتی مشتریان بیشتری نیز به پیج خود جذب کنید. در ادامه فهرستی از موارد استفاده از لینک در بیو اینستاگرام را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم:

- اطلاع رسانی در مورد تخفیفات و یا فروش ویژه

- ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی محصول یا خدمات و معرفی کسب و کار

- هدایت افراد به وبسایت و یا صفحه فروش یک محصول خاص

- برگزاری مسابقات و درخواست از مشتریان برای شرکت در آن

- هدایت افراد به مطالب وبلاگ

- هدایت افراد به واتساپ یا تلگرام برای دریافت مشاوره و یا ثبت خرید

- و بسیاری کاربردهای دیگر که می‌تواند به نسبت کسب و کار متفاوت باشد.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی اهمیت استفاده‌ی درست از بیو پیج اینستاگرام و قرار دادن لینک در آن پرداختیم و چند لینک ساز معتبر برای قرار دادن بیش از یک لینک همزمان در اینستاگرام معرفی کردیم که درصورت نیاز برای آشنایی با سرویس‌های دیگر و یا آموزش بیشتر می‌توانید به مطالب مرتبط موجود در وبلاگ اینبو نیز مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از اینستاگرام نیز مانند بسیاری از کارهای دیگر اگر همراه با دانش و اطلاعات تخصصی باشد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در مسیر موفقیت کسب و کار داشته باشد. شما می‌توانید به این منظور از دوره‌های آموزشی اینبو استفاده کرده و مسیر رسیدن به موفقیت خود را بسیار کوتاه‌تر کنید.

آیا تابحال از سرویس‌های لینک ساز برای قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام خود استفاده کرده‌اید؟ خوش‌حال می‌شویم اگر تجربیات خود را در این زمینه با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]