اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316370514495

چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم

کد: 140105316370514495

https://bit.ly/3KbRbyQ

، تبریز , (اخبار رسمی): اگر پست شما هشتگ گذاری درستی داشته باشد، راحت‌تر می‌تواند توسط افراد علاقه‌مند مشاهده شود اما گاهی برخی از مشکلات در رابطه با هشتگ‌ها پیش می‌آید که باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. به همین جهت تصمیم گرفتیم در این مطلب به جواب سوال "چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم" پاسخ دهیم.

چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم
چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم

گاهی ممکن است شما نتوانید هشتگی را فالو یا آنفالو کنید. با استفاده از یک مرورگر در گوشی یا لپ تاپ خود وارد سایت اینستاگرام شده و به اکانت خود لاگین کنید. سپس با روش‌های گفته شده فالو یا آنفالو کنید

با افزایش استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روزانه تعداد بسیار زیادی پست در این پلتفرم منتشر می‌شود که اگر در دسته بندی مشخصی قرار نگیرند در بین انبوهی از پست‌های منتشر شده گم خواهند شد. برای جلوگیری از این اتفاق باید حتما از هشتگ گذاری در پست‌های خود استفاده کنید. چراکه اینستاگرام توسط قابلیت نسبتا جدیدی این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند هشتگ‌هایی با موضوع موردعلاقه خود را فالو کنند. اگر پست شما هشتگ گذاری درستی داشته باشد، راحت‌تر می‌تواند توسط افراد علاقه‌مند مشاهده شود و درنتیجه تمامی آن‌ها بازدید پیجتان بالاتر رفته و فالوورهایتان افزایش می‌یابد.

اما گاهی برخی از مشکلات در رابطه با هشتگ‌ها پیش می‌آید که باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. یکی از این موارد عدم توانایی فالو یا آنفالو کردن یک هشتگ است. به همین جهت تصمیم گرفتیم در این مطلب به سوال "چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم" پاسخ دهیم. اگر شما هم چنین مشکلی دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هشتگ چیست؟

هشتگ‌ها در حقیقت دسته بندی‌هایی هستند که توسط آن‌ها می‌توانیم موضوع پست خود را برای اینستاگرام بیان کنیم تا آن را بیشتر به افراد علاقه‌مند به این موضوع نمایش دهد. هشتگ را با علامت "#" نمایش می‌دهند و برای مشاهده یک هشتک از #کلمه موردنظر استفاده می‌کنند. بطور مثال: #ورزش. اما برای مشاهده هشتگ‌هایی با بیش از یک کلمه باید بین کلمات هشتگ از علامت "_" استفاده شود. مانند: #ورزش_در_خانه.

آموزش فالو و آنفالو کردن هشتگ

فالو کردن هشتگ

برای اینکه بتوانید هشتگی را فالو کنید کافیست آن را در قسمت جست و جو یادداشت کنید و با مشاهده آن در نتایج روی آن کلیک کنید تا صفحه مربوط به هشتگ برایتان باز شود. در بالای صفحه دکمه‌ای با عنوان Follow مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن هشتگ مربوطه برای شما فالو خواهد شد. توجه داشته باشید که فالو کردن هشتگ‌ها باعث افزایش تعداد فالوئینگ‌های شما نمی‌شود و شما می‌توانید به تعداد دلخواه هشتگ فالو کنید و محدودیتی از این بابت ندارید.

آنفالو کردن هشتگ

برای آنفالو کردن هشتگ کافیست به روش گفته شده به صفحه هشتگ موردنظر رفته و روی دکمه Unfollow کلیک کنید تا دیگر پست‌های مرتبط با آن هشتگ را مشاهده نکنید. یکی دیگر از روش‌های آنفالو کردن هشتگ این است که به قسمت فالوئینگ‌های خود رفته و هشتگ موردنظر را از بین لیست هشتگ‌های فالو شده که در اول لیست فالوئینگ‌ها موجود است پیدا کرده و آنفالو کنید.

چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم؟

مدتی است که اینستاگرام امکان فالو کردن هشتگ را برای کاربران خود فراهم کرده است. به این ترتیب با فالو کردن یک هشتگ شما خواهید توانست تمامی پست‌هایی که از آن هشتگ استفاده می‌کنند را در صفحه feed خود مشاهده کنید. البته نگران نباشید قرار نیست طوری باشد که شما دیگر نتوانید پست‌های سایر پیج‌هایی را که فالو می‌کنید را ببینید. زیرا اینستاگرام پست‌هایی با ویو بالا از پیج‌های معتبرتر را به شما نمایش خواهد داد نه تمامی پست‌های منتشر شده با آن هشتگ را.

حل مشکل "چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم"

گاهی ممکن است شما نتوانید هشتگی را فالو یا آنفالو کنید. برای حل چنین مشکلی با استفاده از یک مرورگر در گوشی یا لپ تاپ خود وارد سایت اینستاگرام شده و به اکانت خود لاگین کنید. سپس هشتگ موردنظر خود را با استفاده از روش‌های گفته شده فالو یا آنفالو کنید. خواهید دید که دیگر مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. اما یکی دیگر از پاسخ‌ها به سوال "چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم" این است که ممکن است هشتگ موردنظر توسط اینستاگرام غیرفعال شده باشد.

اگر یک هشتگ درمورد محتواهایی باشد که ازنظر اینستاگرام ممنوع می‌باشد، مانند حیوان آزاری، جنگ، کودک آزاری و... اینستاگرام درصورت آگاهی بلافاصله آن هشتگ را غیرفعال و سپس بلاک می‌کند.

از چه هشتگ‌هایی استفاده کنیم؟

  • سعی کنید از هشتگ‌های مرتبط با حیطه کاری خود استفاده کنید. استفاده از هشتگ‌های نامرتبط و زیاد اینستاگرام را مشکوک به اسپم بودن پیج شما می‌کند.
  •  از هشتگ‌هایی که جز موارد ممنوعه در قوانین اینستاگرام هستند استفاده نکنید.
  • در یک پست از هشتگ تکراری استفاده نکنید. یعنی از هر هشتگ فقط یکبار در یک پست استفاده کنید.
  • اگر تعداد فالوورهای شما کمتر از 10 هزار نفر است می‌توانید در هر پست حداکثر از 30 هشتگ استفاده کنید.

سخن پایانی

استفاده از هشتگ‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر دیده شدن پست‌های شما توسط افراد علاقه‌مند داشته باشد پس سعی کنید در پست‌های خود اصولی و به اندازه از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با فالو کردن هشتگ‌ها می‌توانید پست‌های بیشتری در زمینه مورد علاقه خود مشاهده کنید. در این مطلب به سوال "چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم" پرداختیم. برای مشاهده فیلم آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام می‌توانید به مطلب مرتبط منتشر شده در وبلاگ اینبو مراجعه کنید.

برخی از کارها برای پیشبرد پیج‌های اینستاگرامی مانند فالو – آنفالو، کامنت گذاری، لایک و...  بسیار وقت‌گیر و طاقت فرسا هستند. برای انجام چنین کارهایی می‌توانید از یک ربات اینستاگرامی مانند رابت اینستاگرام اینبو استفاده کرده و مدیریت حرفه‌ای و اصولی پیج خود را به او بسپارید تا خود نیز زمان کافی برای تولید محتوا، پاسخ گویی به مشتریان و سایر کارهای پیج داشته باشید.

آیا تابحال برای شما نیز سوال "چرا نمیتونم هشتگ فالو یا آنفالو کنم" پیش آمده است؟ با چه روشی مشکل خود را حل کرده‌اید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]