اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305534417609

ثبت رکورد جدید در تولید روزانه آهن اسفنجی در شرکت فولاد خوزستان

کد: 140008305534417609

https://bit.ly/3nCoul6

، گرمدره , (اخبار رسمی): مدول ۱ واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد خوزستان با بهره­ گیری از کاتالیست­های ریفرمینگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی رکورد تازه­ای را در جهت تحقق شعار تببین شده توسط رهبری در سال ۱۴۰۰ مبنی بر "تولید، پشتیبانی­ها و مانع زدایی­ها" برجای گذاشته است.

ثبت رکورد جدید در تولید روزانه آهن اسفنجی در شرکت فولاد خوزستان
ثبت رکورد جدید در تولید روزانه آهن اسفنجی در شرکت فولاد خوزستان

مدول ۱ واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد خوزستان با بهره­ گیری از کاتالیست­های ریفرمینگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی رکورد تازه­ای را در جهت تحقق شعار تببین شده توسط رهبری در سال ۱۴۰۰ مبنی بر "تولید، پشتیبانی­ها و مانع زدایی­ها" برجای گذاشته است.

این مدول که از واحدهای سری 550 هزار تن در سال و قدیمی­ترین واحد احیاء مستقیم در حال بهره ­برداری کشور است در بهمن ماه سال 1399 برای دومین بار متوالی از کاتالیست­های شرکت گسترش فناوری خوارزمی استفاده کرده است و در کمتر از یک سال بهره ­برداری از این کاتالیست­ها در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ با تولید تجمعی 2،514 تن در 24 ساعت گذشته (میانگین 105 تن در ساعت) و بدون افت کیفیت آهن اسفنجی تولیدی با میانگین متالیزیشن 92.5 درصد رکوردی در تولید آهن اسفنجی در طول تاریخ بهره­ برداری مدول ۱ فولاد خوزستان برجای گذاشته است.

این رکورد تولید بی سابقه که در یک مدول با 324 تیوب 8 اینچ محقق شده است معادل تولید یک واحد 800 هزار تن در سال با تعداد 468 تیوب می باشد. آخرین رکورد تولید روزانه این واحد در سال 1393 به میزان 2،398 تن و با استفاده از کاتالیست تولیدی شرکت­های خارجی بوده است که امروز با همت و تلاش تمامی دست اندرکاران این مدول با استفاده از کاتالیست­های تولید ایران به این رکورد جدید ارتقا یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسترش فناوری خوارزمی

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت می باشد. سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید