اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105296365717609

تداوم همکاری خوارزمی و پتروشیمی رازی

کد: 140105296365717609

https://bit.ly/3T9HIfp

، گرمدره , (اخبار رسمی): با توجه به عملکرد مثبت کاتالیست‌های گسترش فناوری خوارزمی در طیف گسترده‌ای از مجتمع‌های پالایشگاهی و پتروشیمی کشور از جمله مجتمع عظیم پتروشیمی رازی، این مجموعه با قراردادی جدید به همکاری خود با خوارزمی ادامه داد.

تداوم همکاری خوارزمی و پتروشیمی رازی
تداوم همکاری خوارزمی و پتروشیمی رازی

کاتالیست‌های تولید شده در مجموعه خوارزمی شامل زنجیره کاملی از کاتالیست‌های حوزه فولاد، پتروشیمی و پالایشگاه هستند که با توجه به بهره برداری بیش از 50 مجموعه از محصولات خوارزمی، کیفیت و مطلوبیت این محصولات در سطح کلاس جهانی اثبات شده است.
به گزارش روابط عمومی خوارزمی، پتروشیمی رازی با توجه به عملکرد بالا و مثبت کاتالیست‌های خوارزمی، قرارداد جدیدی را جهت خرید کاتالیست‌های ریفرمینگ اولیه با گسترش فناوری خوارزمی منعقد کرد.

شایان ذکر  است این کاتالیست‌ها تا ماه آینده تولید و به مجتمع پتروشیمی رازی تحویل دهی خواهند شد.

چشم انداز شرکت خوارزمی

سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور است.

این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه‌های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره‌مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی کرده است که کاتالیست‌های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت کند.
تداوم همکاری دو مجموعه که ناشی از جلب و حفظ اعتماد پتروشیمی رازی به کاتالیست‌های تولیدی شرکت خوارزمی است را پاس می‌داریم و به خودکفایی کشور در حوزه تولید این محصولات استراتژیک و درخشش این صنعت در منطقه و جهان در آینده‌ای نزدیک امید داریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسترش فناوری خوارزمی

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت می باشد. سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]