اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105186342717609

در راستای همکاری‌های گسترده گسترش فناوری خوارزمی و مجموعه عظیم پتروشیمی پردیس

اعتماد پتروشیمی پردیس؛ ثمره گرانبهای کیفیت کاتالیست‌های خوارزمی

کد: 140105186342717609

https://bit.ly/3PfNadD

، گرمدره , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی خوارزمی، محصول سولفورزدای ZnO گسترش فناوری خوارزمی در مجموعه‌های فولادی و پتروشیمی بسیاری به کار گرفته شده و بازدهی بالایی را از خود نشان داده است و این محصول حیاتی خوارزمی توانسته جایگاه خود را در میان صنایع پتروشیمی و فولادی به خوبی حفظ کند.

اعتماد پتروشیمی پردیس؛ ثمره گرانبهای کیفیت کاتالیست های خوارزمی
اعتماد پتروشیمی پردیس؛ ثمره گرانبهای کیفیت کاتالیست‌های خوارزمی

در راستای همکاری‌های گسترده گسترش فناوری خوارزمی و مجموعه عظیم پتروشیمی پردیس، قرارداد فروش جاذب سولفورزدای ZnO بین دو مجموعه منعقد شد.
 
پتروشیمی پردیس

پتروشیمی پردیس به یکی از بزرگترین مشتریان انواع جاذب‌ها و کاتالیست‌های خوارزمی تبدیل شده است و با توجه به عملکرد مثبت کاتالیست‌های HDS, HTS بارگذاری شده در راکتورهای آن مجتمع، قراردادهای متعددی را با شرکت گسترش فناوری خوارزمی منعقد کرده است.

 این‌بار در راستای تداوم و گسترش همکاری‌های خود با خوارزمی، قرارداد 124 تنی جاذب‌های سولفورزدایی  را با خوارزمی به ثبت رساند.
با توجه به ظرفیت بالای تولید این جاذب‌ها در کارخانه خوارزمی، محصولات فوق طی کمتر از دو ماه تولید و به مجتمع پتروشیمی پردیس تحویل دهی خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسترش فناوری خوارزمی

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت می باشد. سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته