اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016088917609

مخازن احیاء مستقیم فولاد خوزستان با کاتالیست گسترش فناوری خوارزمی بارگذاری شدند

90درصد سولفورزدایی فولاد خوزستان در اختیار خوارزمی

کد: 140103016088917609

https://bit.ly/3wAsO8V

، گرمدره , (اخبار رسمی): در حال حاضر 18 مخزن از 20 مخزن پنج واحد احیاء مستقیم مجتمع عظیم فولاد خوزستان با جاذب‌های سولفورزدایی تولیدی گسترش فناوری خوارزمی بارگذاری شده‌اند

90درصد سولفورزدایی فولاد خوزستان در اختیار خوارزمی
90درصد سولفورزدایی فولاد خوزستان در اختیار خوارزمی

در حال حاضر 18 مخزن از 20 مخزن پنج واحد احیاء مستقیم مجتمع عظیم فولاد خوزستان با جاذب‌های سولفورزدایی تولیدی گسترش فناوری خوارزمی بارگذاری شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی خوارزمی،مجتمع فولاد خوزستان دارای پنج واحد احیاء مستقیم آهن اسفنجی است که هر واحد دارای چهار مخزن سولفورزدا و مجموعاً شامل 20 عدد مخزن سولفورزدایی است. که هم اکنون 18 مخزن به حجم 236 متر مکعب، معادل 296 تن، توسط جاذب‌های تولیدی خوارزمی پر شده است.

همکاری فولاد خوزستان با مجموعه دانش‌بنیان خوارزمی و استفاده از محصول کاملا ایرانی در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین" نشان از عظم راسخ هر دو مجموعه برای پیشبرد این شعار دارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسترش فناوری خوارزمی

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت می باشد. سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید