اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106026374417609

کاتالیست‌های متاناسیون شرکت پتروشیمی هنگام به میزان 45 تن تحویل دهی شد

تحویل دهی کاتالیست‌های متاناسیون پتروشیمی هنگام

کد: 140106026374417609

https://bit.ly/3CvRxyD

، گرمدره , (اخبار رسمی): کل کاتالیست های متاناسیون مورد نیاز شرکت پتروشیمی هنگام به میزان 45 تن به این مجتمع تحویل دهی گردید و پس از آماده سازی مجتمع جهت راه اندازی، در راکتور مربوطه بارگزاری خواهد شد.

تحویل دهی کاتالیست های متاناسیون پتروشیمی هنگام
تحویل دهی کاتالیست‌های متاناسیون پتروشیمی هنگام

کل کاتالیست‌های متاناسیون مورد نیاز شرکت پتروشیمی هنگام به میزان 45 تن به این مجتمع تحویل دهی گردید و پس از آماده سازی مجتمع جهت راه اندازی، در راکتور مربوطه بارگذاری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی خوارزمی، 45 تن کاتالیست های متاناسیون مورد نیاز مجتمع پتروشیمی اوره و آمونیاک هنگام که در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی (فاز 2 طرح‌های پتروشیمی) واقع شده و آخرین مراحل ساخت، نصب و راه اندازی آن در حال اجراست، و قرارداد تولید و تحویل دهی آن در سال 1400 منعقد شده بود، با نظارت شرکت پیدک به عنوان پیمانکار اجرایی طرح، تولید و به مجتمع هنگام تحویل دهی گردید.

شرکت پتروشیمی هنگام که عضوی از خانواده بزرگ هلدینگ خلیج فارس می باشد، جزء آن دسته از طرح های پتروشیمی کشور است که در احداث آن بیشترین سهم بومی سازی و بهره گیری از کالا و خدمات ایرانی لحاظ شده است و با وجود دشواری های فراوان، حمایت های گسترده ای از سوی مدیریت این مجتمع از تولید ملی صورت پذیرفت.

در آینده نزدیک، پس از آماده سازی این مجتمع جهت راه اندازی، کاتالیست های متاناسیون و شیفت دما پائین تولیدی شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی در راکتورهای این مجتمع بارگذاری شده و دیگر بار توان و تخصص جوانان پر افتخار ایران زمین در عرصه گسترش فناوری های فوق پیشرفته در صنعت پتروشیمی کشور به منصه ظهور خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسترش فناوری خوارزمی

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت می باشد. سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته