اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035543417609

به‌کارگیری گارد کاتالیست‌های HDS ایرانی در پتروشیمی پردیس

کد: 140009035543417609

https://bit.ly/3nVemDV

، گرمدره , (اخبار رسمی): شرکت دانش‌بنیان گسترش فناوری خوارزمی، قرارداد تولید و تحویل گارد کاتالیست‌های HDS را با پتروشیمی پردیس، بزرگ‌ترین مجتمع تولید اوره و آمونیاک خاورمیانه امضا کرد.

به‌کارگیری گارد کاتالیست‌های HDS ایرانی در پتروشیمی پردیس
به‌کارگیری گارد کاتالیست‌های HDS ایرانی در پتروشیمی پردیس

به نقل از شرکت گسترش فناوری خوارزمی، این شرکت دانش‌بنیان در ادامه همکاری با بزرگ‌ترین مجتمع تولید اوره و آمونیاک خاورمیانه، موفق به امضای قرارداد تولید و تحویل گارد کاتالیست‌های HDS مورد نیاز این مجتمع پتروشیمی شد.

در این قرارداد، گاردهای مورد نیاز راکتور HDS در زنجیره تولید آمونیاک، در کارخانه خوارزمی تولید و تا پایان امسال به پتروشیمی پردیس تحویل می‌شود.

براساس این گزارش، این کاتالیست‌ها برای نخستین بار در این مجتمع پتروشیمی پردیس از تولیدکننده داخلی تأمین می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسترش فناوری خوارزمی

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت می باشد. سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید