اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009185569012308

آشنایی با سرویسکاران 24 : تعمیر موتورخانه غرب تهران

کد: 140009185569012308

https://bit.ly/31OafB8

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر موتورخانه غرب تهران یکی دیگر از خدمات گروه فنی سرویسکاران 24 می‌باشد. همانطور که می‌دانید موتورخانه یکی از بخش‌های مهم در یک ساختمان می‌باشد. که برای حفظ کارکرد درست و مطلوب آن باید به طور مرتب سرویس‌های دوره‌ای برای آن انجام شود.

تعمیر موتورخانه غرب تهران

تعمیر موتورخانه غرب تهران یکی دیگر از خدمات گروه فنی سرویسکاران 24 می‌باشد. همانطور که می‌دانید موتورخانه یکی از بخش‌های مهم در یک ساختمان می‌باشد. که برای حفظ کارکرد درست و مطلوب آن باید به طور مرتب سرویس‌های دوره‌ای برای آن انجام شود.

به دلیل اینکه این سیستم گرمایشی در طول زمان دچار مشکلات فنی متعددی می‌شود. برای استفاده بهتر و مطلوب‌تر از موتورخانه سرویس و نگهداری و تعمیر موتورخانه شوفاژ بسیار حائز اهمیت است، به علت اینکه انجام به موقع این‌کار بر روی مصرف بهینه سوخت و کاهش استهلاک قطعات موتورخانه تاثیر بسزایی دارد.

تعمیر موتورخانه شوفاژ غرب تهران آماده انجام سرویس دوره‌ای برای موتورخانه شوفاژ است تا باعث افزایش بهره‌وری سیستم گرمایشی شما شود.امروزه که بیشتر منازل از سیستم گرمایشی موتورخانه برای گرمایش و تولید آب گرم استفاده می‌کنند، آشنایی با روش تعمیر و مشکلات رایج موتورخانه بسیار مهم‌تر شده است.

دقت داشته باشید که بعد از نصب و راه‌اندازی هر موتورخانه‌ای نیاز به تعمیر، به عنوان امری بدیهی و ضروری محسوب می‌شود. به همین دلیل ما در اینجا قصد داریم که شما عزیزان را با تعدادی از مشکلات رایج و خدمات مورد نیاز در زمان تعمیر و سرویس موتورخانه آشنا کنیم.

سرویس دوره‌ای موتورخانه برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی بسیار مهم است ، به دلیل این که خرابی هر یک اجزاء موتورخانه می‌تواند باعث تحمیل هزینه گزاف و بالایی برای شما باشد. پس برای استفاده بهینه از این سیستم، برای سرویس و تعمیر آن باید از افراد باتجربه و مطلع کمک بخواهید تا از هزینه‌های بالا و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

علائم اخطار دهنده خرابی موتورخانه 

گروه فنی سرویسکاران 24 برای تعمیر موتورخانه غرب تهران قصد دارد تا شما را با علائم اخطار دهنده خرابی موتورخانه آشنا کند .بروز این علائم در موتورخانه‌ها نشانه بروز مشکل در سیستم گرمایشی و قطعات موجود در موتورخانه است که در ادامه به آنها اشاره می‌کینم:

سرد شدن آب مصرفی 

رایج‌ترین مشکل در انواع موتورخانه‌ها سرد شدن آب مصرفی است. این مورد به علل مختلفی بروز می‌کند از جمله:

جمع شدن رسوب

هوا گرفتن کوئل

پایین بودن دما بویلر

سرد بودن منبع انبساط 

در برخی موارد هنگامی که آب در سیستم انبساط شوفاژ، به علت بسته بودن لوله‌های مسیر رفت و برگشت منبع که به دلیل بسته بودن و گرفتگی لوله‌ها ایجاد می شود چرخش نمی‌کند.

و این اتفاق باعث سرد شدن آب منبع انبساط می‌شود، در صورت برطرف نشدن این مشکل رادیاتورها سرد می‌شود و احتمال ترکیدگی دیگ موتورخانه وجود دارد.

سیستم گرمایشی روشن است ولی شوفاژها سرد است

در برخی مورد پیش میاید که گرما به شکل یکسان در همه بخش‌های شوفاژ تقسیم نمی‌شود و بخشی از آن سرد و قسمتی دیگر گرم است. بروز این مشکل به علت هواگرفتن رادیاتورهاست که باید برای  برطرف کردن این مورد هواگیری انجام شود.

وجود صدای غیر عادی در مشعل و پمپ 

این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

نصب نادرست حلقه‌های زنجیری داخل دود که برای جلوگیری از اتلاف انرژی بکار می‌رود.

بروز مشکل و خرابی یاتاقان‌های پمپ

 نصب نامناسب پمپ و قطعات آن

تنظیم  نبودن فن

وجود نشتی در دیگ که به دلایل وجود سختی آب و تنظیم نبودن شعله ایجاد می‌شود

زنگ‌زدگی یا پوسیدگی منبع انبساط به علت سختی آب مصرفی

این مشکل را می توان با استفاده از سختی‌گیر رزینی، مغناطیسی، الکترونیکی برطرف کرد و از بروز این مشکل  پیشگیری کرد.

ترکیدگی در لوله های موتورخانه
این مشکل معمولا در ساختمان‌های قدیمی بیشتر بروز می‌کند. که این مشکل نشان‌دهنده ضعف در کیفیت تاسیسات ساختمانی است. دلیل دیگر بروز این مورد فرسودگی لوله‌ها و مخزن، گرما و سرمای شدید و یا خسارت ناشی از عملیات ساختمانی و استفاده نامناسب از تاسیسات ساختمانی است.

منبع : گروه فنی سرویسکاران 24

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی