اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215762917359

استخراج اتریوم

آشنایی با استخراج اتریوم

کد: 140012215762917359

https://bit.ly/3JfOtH9

، (اخبار رسمی): استخراج اتریوم که در ابتدا به عنوان آلت کوین تعریف می شد ، دارای زیرساخت مشابه اما پیشرفته تری برای بیت کوین را دارد .

استخراج اتریوم

اتریوم که در ابتدا به عنوان آلت کوین تعریف می شد ، دارای زیرساخت مشابه اما پیشرفته تری برای بیت کوین را دارد .گفته میشود که این ارز دیجیتال دنبال برکنار کردن ارز دیجیتال بیت کوین میباشد ، که از ویژگی های دیگر اتریوم با جهش ناگهانی قیمت آن توجه ما را به خود جلب می کند.

استخراج اتریوم

اما مشخص نیست که دقیقاً چه اتفاقی می افتد و چطور این واحد ارز دیجیتال ایجاد شدهد است . به همین دلیل توجه زیادی را به خود جلب می کند. علاوه بر این ، گفته می شود که تولید آن آسان تر از بیت کوین است.

استخراج اتریوم

نرم افزار استخراج اتریوم

امروز میخواهیم در مورد ارتیوم که این ارز باعث ایجاد میلیونر های زیادی در جهان شده است را برای شما تعریف کنیم ، از داستان اصلی آن تا هدف آن ، از خالق آن تا موفقیت آن. همچنین ، اگر نمی دانید اتریوم چیست بهتر است این مقاله را بررسی کنید

اتریوم  چیست؟

برخلاف بیت کوین ، یکی از ارزهای دیجیتالی که بی سر و صدا ظاهر شد و با افزایش ناگهانی قیمت توجه ما را به خود جلب کرد ،این ارز دیجیتال اتریوم میباشد ، که برای اولین بار در کنفرانس بیت کوین در آمریکای شمالی مطرح شد و ، به عنوان یک پروژه آغاز شد. پروژه اتریوم که توسط ویتالیک بوترین ایجاد شد ،استخراج اتریوم به عنوان یک سیستم ارز دیجیتالی ایجاد شده است

اتریوم و اتر چیست؟

برخلاف بیت کوین ، یکی از ارزهای دیجیتالی که بی سر و صدا ظاهر شد و با افزایش ناگهانی قیمت توجه ما را به خود جلب کرد ،این ارز دیجیتال اتریوم میباشد ، که برای اولین بار در کنفرانس بیت کوین در آمریکای شمالی مطرح شد و ، به عنوان یک پروژه آغاز شد.استخراج اتریوم پروژه اتریوم که توسط ویتالیک بوترین ایجاد شد ،به عنوان یک سیستم ارز دیجیتالی ایجاد شده است

بررسی اتریوم

واحد پول اتریوم اتر میباشد همانطور که ویتالیک بوترین گفت ، اتر سوخت رمزنگاری شده برای اتریوم است و برای پرداخت هزینه تراکنش استفاده می شود.همچنین تعاریفی مانند bitcoin vol.2 برای اتریوم وجود دارد که زبان نرم افزاری خاص خود را دارد و توسعه پروتکل های نرم افزاری غیر متمرکز را امکان پذیر می کند. از سوی دیگر ، بستر اتریوم بر اساس منطق بلاک چین بیت کوین ایجاد شده است.

برنامه استخراج اتریوم با کامپیوتر

استخراج اتریوم هدف اتریوم ایجاد یک پروتکل جایگزین برای ایجاد برنامه های غیر متمرکز است. برای این منظور به استخراج کننده های اتریوم نیاز است.

چه کسی اتریوم را ایجاد کرد؟

مخترع اتریوم ویتالیک بوترین است. بوترین ، که در فهرست مهم مترین قسمت های جوامع بیت کوین قرار دارد ، یک برنامه نویس خوب است. پس از آشنایی با بیت کوین در سال ۲۰۱۱ ، او تحصیلات خود را رها کرد و به طور فعال در ملاقات های اجتماعی شرکت کرد.استخراج اتریوم و همچنین یکی از بنیانگذاران مجله بیت کوین هستند.

استارت آپ بودن بیت کوین

پروژه اتریوم تنها با ۴ نفر آغاز شد و بعداً از حمایت دولت روسیه برخوردارمیباشد ویتالیک بوترین و چارلز هاسکینسون ، آنتونی دی آیوریو و گاوین وود نامهایی بودند که پروژه را آغاز کردند. بعداً ۳۲ نفر دیگر به این تیم پیوستند. این واقعیت که او در مدت کوتاهی از حمایت زیادی برخوردار شد ،استخراج اتریوم  این پیام ها را داد که آینده او از مدتها پیش روشن است

اتریوم چگونه بوجود آمد؟

ویتالیک بوترین و هم تیمی هایش به سرعت کار خود را به پایان رساندند. اتریوم برای اولین بار توسط بوترین در یک کاغذ سفید اعلام شد ، یک ابزار بازاریابی که در پایان سال ۲۰۱۳ منتشر شد. وقتی تاریخ ها در ژانویه ۲۰۱۴ نشان داده شد ،استخراج اتریوم بوترین در کنفرانسی در آمریکای شمالی توضیح داد که اتریوم چیست.

پول دیجیتال

استخراج اتریوم  پول دیجیتال ، که تا آن زمان با کنجکاوی زیادی انتظار می رفت ،استخراج اتریوم  انتظارات را برآورده کرده است و به زودی به عنوان رقیب بیت کوین نامگذاری شد.

پس از آن :

سپس گاوین وود مشخصات فنی و اسناد مختلف را با کاغذ زرد در آوریل ۲۰۱۴ منتشر کرد. همه شروع به تعجب کردند که اتریوم در این فرآیند چیست. سپس ، در ۳۰ جولای ۲۰۱۵ ، اتریوم معرفی شد.اتریوم بر اساس منطق بلاکچین بیت کوین ، اولین قاطع به عنوان “منبع انرژی اینترنت” شناخته شد.استخراج اتریوم  از زبان نرم افزاری اختصاصی استفاده شده و پروتکل های نرم افزاری غیر متمرکز بر روی سیستم عامل توسعه یافته است.

ظهور اتریوم :

ادعا می شود که اتریوم از زیرساخت های رمزنگاری پیشرفته تر از بیت کوین است. بزرگترین تفاوت به عنوان ساختار الگوریتم نشان داده شده است. این فناوری با فناوری بلاک چین توسعه یافته است که معاملات غیرمتمرکز ، رمزگذاری شده و ایمن را امکان پذیر می کند. در عین حال ،استخراج اتریوم  این امکان برای کاربران مشارکت کننده در استخراج اتریوم این شبکه فراهم شده است که به لطف سخت افزار رایانه خود اتریوم جدیدی تولید کنند.

اتریوم چگونه تولید می شود؟

شاید جالب ترین مسئله در مورد اتریوم ، تولید آن باشد. می توان آن را به شیوه ای مشابه و با فناوری مشابه بیت کوین تولید کرد. برای تولید سکه های جدید در اتریوم ، که با فناوری بلاک چین توسعه یافته است ، داشتن GPU ، یعنی پردازنده روی کارت گرافیک که عملیات گرافیکی را انجام می دهد ، ضروری است.استخراج اتریوم  در شکل کوتاهتر آن ،استخراج اتریوم  به جای CPU توسط GPU mining تولید می شود.

چگونه اتریوم تولید کنیم :

این واقعیت که یک روش تولید ساده تر از بیت کوین است ، اتریوم را جذاب می کند. علاوه بر این ، امکان تولید با چند جزء اساسی حتی در رایانه های ویندوزی وجود دارد. پردازنده های گرافیکی یکی از سخت افزارهای مهم هستند. سپس باید کیف پول دیجیتالی ایجاد کنید که در آن اتریوم های خود را قرار داده و به یک استخر ملحق می شوید. امکان تولید اتریوم به صورت جداگانه وجود دارد. استخراج اتریوم اما به لطف یک مجموعه می توانید درآمد را سریعتر شروع کنید.

در نتیجه :

پس از انتخاب یکی از بسیاری از برنامه های کیف پول مجازی ، پیوستن به مجموعه ، نصب برنامه های لازم در رایانه و ایجاد حساب های خود ، می توانید تولید را آغاز کنید. به عنوان مثال؛ یک برنامه کیف پول وجود دارد که توسط اپل تأیید شده است. کیف پول اتریوم Jaxx در ژوئن 2016 توسط اپل تأیید شد و در AppStore منتشر شد. بعداً ، Google Play Store نیز این برنامه را شامل شد. با انتخاب یکی از این برنامه ها می توانید کیف پول خود را ایجاد کنید.حسابها و انواع اتریو ماساساً دو نوع حساب در اتریوم وجود دارد. اولین آنها حسابهای متعلق به خارج است. این حساب ها توسط کلیدهای خصوصی کنترل می شوند و فاقد کد هستند. وقوع یک تراکنش در حساب های خارجی مشابه بیت کوین است. به عبارت دیگر ، با یافتن امضا و اطلاعات لازم صورت می گیرد. نوع دیگر حساب های قراردادی است. در این حساب ها که با کد قراردادهای هوشمند عمل می کنند ، شرایط رعایت می شود.

حساب اتریوم :

در حساب های اتریوم ، آدرس های هر کدام 20 بایت وجود دارد و ارزش و انتقال اطلاعات بین آنها منتقل می شود. این حساب ها دارای 4 فیلد هستند. این مناطق عبارتند از: زمینه ای که nonce نامیده می شود به عنوان یک شمارنده عمل می کند و مانع از پردازش مجدد اتر می شود.

استخراج اتریوم  میدان تراز اتر

استخراج اتریوم  فیلد کد قرارداد ، در صورت وجود

 این فضای ذخیره سازی حساب است.

قدرتمندترین سلاح اتریوم: قراردادهای هوشمند

برخلاف سایر ارزهای دیجیتال ، اتریوم دارای قراردادهای هوشمند است. این موارد مشابه قراردادهای VIOP است. قراردادی که توسط طرفین از طریق سیستم به توافق رسیده است ، به محض فرا رسیدن زمان و برآوردن شرایط لازم ، به طور خودکار پردازش می شود. در نهایت ،استخراج اتریوم  پول منتقل می شود.

سایت استخراج اتریوم

ویتالیک بوترین بار دیگر این موضوع را روشن می کند. در مثالی که آورده است ، او می گوید تصور کنید که خانه اجاره می کنید و می توانید هزینه آن را با ارز رمزنگاری شده پرداخت کنید. علاوه بر این ، یک فاکتور در پایان پرداخت ایجاد می شود. او جزئیات را در جملات زیر بیان می کند:

استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی

“من یک کلید ورود دیجیتال به شما می دهم که در روز مقرر به دست شما می رسد. اگر کلید به موقع به دست شما نرسد ، بلاک چین پول شما را پس می دهد. اگر من کلید را قبل از روز اجاره ارسال کنم ، سیستم کلید را نگه می دارد تا روز فرا برسد و در حالی که پول را به من منتقل می کند ،استخراج اتریوم  کلید را به شما می دهد. ”

استخراج اتریوم با گوشی

این سیستم با منطق انجام عملیات در صورت برآورده شدن شرط کار می کند ، که “اگر-سپس” تعریف شده است. علاوه بر این ، صدها نفر شاهد این روند هستند و بدون اطلاع هر دو طرف نمی توان توافقنامه ها را تغییر داد.

محاسبه استخراج اتریوم

بوترین می گوید که قراردادهای هوشمند کاربردهای وسیعی دارند. این قراردادهای هوشمند در بسیاری از زمینه ها از ابزارهای مشتقه ، که ما آنها را به عنوان قراردادهای آتی و اختیار معامله تعریف می کنیم ، تا بیمه استفاده می شود. این به وضوح نشان می دهد که اتریوم بیشتر از بیت کوین می تواند جایگزین پول کاغذی در آینده شود.

به طور خلاصه توکن چیست؟

یکی از عجیب ترین مسائل برای اتریوم ، سیستم های توکن است. اتریوم ؛ به گونه ای طراحی شده است که هرکسی که بخواهد می تواند هر نوع برنامه ای را که می خواهد در بلاک چین کدگذاری کند. اما این برنامه غیر متمرکز به نشانه های خاص خود نیاز دارد تا به راحتی فروخته و معامله شود.

بررسی توکن اتریوم

توکن یک دارایی دیجیتالی است. با توجه به تعریف بوترین ؛ این نشان دهنده بسیاری از موارد مانند امتیاز ، گواهی هدیه ، سفته ، اشیاء بازی و سایر اشیاء واقعی است.استخراج اتریوم همچنین ابزاری برای تعامل با قراردادهای هوشمند است.

بررسی توکن اتریوم

بررسی بلاک چین در اتریوم

توکن ها که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شوند ، با مجموعه ای از کد و پایگاه داده های مرتبط کار می کنند. هنگامی که یک قرارداد هوشمند یا کاربر یک پیام معامله به قرارداد توکن ارسال می کند ،استخراج اتریوم  کد پایگاه داده را به روز می کند. وظیفه و عملکرد توکن را می توان با مثال زیر توضیح داد:

وقتی شخص A می خواهد وجوهی را به شخص B منتقل کند ، پیامی به قرارداد توکن آن صندوق ارسال می شود.ابتدا بررسی هایی در مورد شخص A انجام می شود. یک بررسی دقیق انجام می شود که آیا او اتر کافی دارد و آیا امضای او پیدا شده است.انتقال مورد نظر بعداً از حساب شخص A در پایگاه داده به حساب شخص B منتقل می شود. در پایان ، اطلاع می دهد که آیا فرآیند با موفقیت انجام شده است یا خیر. کیلومتر

آیا اتریوم می تواند بیت کوین را شکست دهد؟

یکی از موضوعات کنجکاو این است که آیا او بیت کوین را رقیب خود می داند یا خیر. این واقعیت که از بیت کوین پیشرفته تر است ، تفاوت در ساختار الگوریتم و سهولت تولید این سال را ایجاد کرده است که آیا اتریوم بهتر است یا خیر. اما ویتالیک بوترین با این کلمات بهترین پاسخی را که می توان در این زمینه داد ،استخراج اتریوم  ارائه کرده است:

چرا اتریوم

اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال را با منابع ارزشمند دنیا مقایسه کنیم ؛ ما می توانیم بیت کوین را به عنوان محبوب ترین طلای فلزی و لایت کوین را به عنوان نقره بعدی در نظر بگیریم. در این حالت اتریوم کاملاً متفاوت است. زیرا فناوری پشت اتریوم منبع انرژی اینترنت آینده خواهد بود. به همین دلیل است که ما از اتر به عنوان “سوخت رمزنگاری” یاد می کنیم. انرژی مورد نیاز پلتفرم اتریوم توسط اتر تأمین می شود.

برنامه استخراج اتریوم با کامپیوتر

بوترین با این کلمات می گوید اتریوم نه رقیبی برای بیت کوین است و نه چشم به تاج و تخت دارد. حتی با وجود برخی کلمات قاطع ، استخراج اتریوم  موفقیت اتریوم برای حمایت از کلمات کافی است.

موفقیت پروژه اتریوم

این پروژه که در ابتدا توسط ۴ نفر از جمله ویتالیک بوترین طراحی شده بود ، طی ۲ ماه به یک تیم ۳۲ نفره تبدیل شد. این تیم کار خود را بدون کاهش سرعت و دقت انجام داد و قبل از ورود به بازار سهام از حمایت ۴ هزار نفر برخوردار شد. به همین دلیل ، استخراج اتریوم با مراحل محکم و مطمئن پیشرفت کرده است.

حمایت پوتین از اتریوم

توسعه ارزهای دیجیتال نیز توجه دولت ها را به خود جلب کرده است. خیابان ولادیمیر پوتین ، که در رویداد انجمن اقتصادی سن پترزبورگ با بوترین دیدار خصوصی داشت ، گفت که وی با بیانیه رسمی خود از کرملین خواهان رواج اتریوم است.پوتین تاکید کرد که اقتصاد دیجیتال یک صنعت جداگانه نیست و پایه مهمی برای ایجاد مدل های تجاری جدید است. همچنین اعلام کرد که از برنامه های اتریوم برای استفاده شرکای محلی در روسیه پشتیبانی می کند.

 اتریوم چگونه تولید می شود؟

در صورت انجام صحیح ، می توان پول بیشتری به دست آورد تا اینکه نگران هزینه برق باشید. به عبارت دیگر ،استخراج اتریوم  سودآور است! می توانید سوددهی خود را با ماشین حساب استخراج اتریوم در این آدرس محاسبه کنید.

اتریوم چگونه تولید می شود؟

آیا می توانم به جای کارت گرافیک گران قیمت (GPU) با CPU (پردازنده کامپیوتر) کار کنم؟

پردازنده های گرافیکی آنقدر سریع هستند که استخراج CPU دیگر سودآور یا مفید نیست. استخراج اتریوم حتی GPU های سطح ابتدایی برای اهداف ماینینگ 200 برابر سریعتر از CPU ها هستند.

کدام GPU برای دریافت بیشترین ETH با کمترین برق بهتر است؟

کارت های AMD از نظر کارایی کارت های NVidia مشابه قیمت دارند. ما بهترین کارت ها را در بخش “سخت افزار GPU” در پایین این پست بررسی کرده ایم.

چرا من باید GPU خود را به سمت استخراج هدایت کنم تا اینکه از آن به تنهایی استفاده کنم؟

مگر اینکه هزینه زیادی را برای استخراج سخت افزار صرف کنید ، بعید است که خود به خود ETH تولید کنید. استخراج اتریوم استخر به شما امکان می دهد ETH را به روشی منظم و قابل پیش بینی بدست آورید.

چگونه می توانم استخراج اتریوم را شروع کنم؟

اگر GPU مناسبی با حداقل 3 گیگابایت رم دارید ، می توانید سریع و بدون دردسر با کمی تغییر ویندوز ، نصب برنامه ماینینگ و وارد کردن چند تنظیم از وب سایت استخر انتخابی خود شروع کنید.
برای استخراج آسان ETH از کدام معدنچی باید استفاده کرد؟
البته استخراج اتریوم Claymore Miner.

سیستم عامل مورد نیاز برای استخراج چیست؟

این راهنما ویندوز 10 ، 64 بیتی را پوشش می دهد. توزیع های مختلف لینوکس نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد (که در اینجا به آنها پرداخته نشده است). اما پیکربندی و کار سریع ویندوز ساده ترین راه است. در حال حاضر نسخه Mac وجود ندارد.

کیف پول Ethereum Mist همگام سازی نمی شود ، آیا می توانم از آدرس کیف پول Eth برای استخراج استفاده کنم؟

می توانید از هر آدرس کیف پول ETH برای استخراج استفاده کنید ، اما برخی مبادلات اجازه استخراج را نمی دهند یا سپرده های بسیار کمی را مجاز می دانند. بنابراین بررسی کنید که آیا سایت مستقیماً اترها را به آدرس وب ارسال می کند یا خیر.

قیمت دستگاه استخراج اتریوم

یک جایگزین خوب برای بارگیری کیف پول Mist و کل بلاک چین Ethereum MyEtherWallet.com است که به شما امکان می دهد آدرس کیف پول Ether خود را مدیریت کرده و کلیدهای خصوصی خود را کنترل کنید (که برای امنیت و/یا پشتیبان گیری و بازسازی کیف پول در صورت نیاز مهم است).

به غیر از GPU ، بقیه سیستم مورد نیاز برای Windows Mining Rig من چیست؟

یک پست بسیار طولانی را می توان در مورد همه الزامات سخت افزاری و ملاحظات نوشت ، اما در اینجا برخی از اصول اولیه برای برجسته کردن موارد ذکر شده است:

سیستم عامل ویندوز ۱۰ شما باید ۶۴ بیت باشد.

شما باید یک مادربرد با اسلات PCI-E کافی برای پشتیبانی از تعداد کارت هایی که با آنها کار می کنید تهیه کنید.

اگر از چند GPU استفاده می کنید ،استخراج اتریوم باید برای هر GPU اضافی یک PCI-riser قدرتمند تهیه کنید.

سایت استخراج اتریوم

در مورد منابع تغذیه ، باید بررسی کنید که آیا PSU شما دارای اتصالات کافی برای پشتیبانی از تعداد کل GPU های در حال اجرا و وات کل کافی برای پشتیبانی از کل قدرت سیستم شما (حداقل 10 تا 15 درصد بافر به شما می دهد) است. یک سایت مفید برای تعیین تعداد اتصالات 6 یا 8 پین برق PCI-E GPU شما وجود دارد: Realhardtechx.com و یک ماشین حساب مصرف برق خوب

برای درک قدرت کلی سیستم: نمای کلی.

می توانید با یک CPU ساده و حداقل 4 گیگابایت RAM شروع کنید. نکته: مطمئن شوید مادربرد ، CPU و RAM شما سازگار هستند (یعنی مادربردهای LGA 1151 به CPU با سوکت 1151 ، مادربردهای DDR4 RAM/LGA 1150 به 1150 CPU و RAM DDR3 نیاز دارند)دکمه پاور را فراموش نکنید! از یک دکمه پاور کامپیوتر ساده که به قسمت بالای مادربرد متصل می شود استفاده کنید تا بتوانید به راحتی سیستم خود را روشن و خاموش کنید.

استخراج اتریوم با گوشی

شما به یک صفحه کلید ، موس و مانیتور استاندارد نیاز دارید. اگر از راه دور دکل خود را مدیریت می کنید ،استخراج اتریوم  می توانید یک کابل hdmi بدون سر به دستگاه خود وصل کنید تا بتوانید برای دسترسی از راه دور به درستی ویندوز را بوت کنید.

گزینه های دیگر برای استخراج اتریوم مانند سخت افزار تخصصی ASIC ، لپ تاپ های بازی یا محیط های مجازی چیست؟

تا زمانی که سیستم شما الزامات عمومی را برآورده می کند ، حداقل 3 گیگابایت رم و حداقل یک GPU دارد ، می توانید اتریوم را استخراج کنید. برخی از لپ تاپ های بازی دارای کارت های رده بالا هستند ، اما گرمای قابل توجهی که هنگام استخراج ایجاد می شود می تواند تأثیرات دیگری بر روی لپ تاپ شما داشته باشد ، بنابراین بهتر است یک سیستم رومیزی بسازید. محیط های مجازی که می توانید اجاره کنید اغلب GPU های اختصاصی قوی ندارند یا سودآور نیستند.

استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی

در حال حاضر هیچ ASIC برای اتریوم وجود ندارد (زیرا اتریوم به عنوان یک الگوریتم هش اثبات کار “مقاوم در برابر ASIC” طراحی شده است ، بنابراین اگر تبلیغاتی مانند این را مشاهده کردید: AVOID.

من نمی توانم یک GPU خوب پیدا کنم – آیا باید یکی از سایت های Cloud Mining را امتحان کنم؟

99.9٪ از حوزه های Cloud Mining طرح های پونزی هستند. در حالی که تعداد کمی از آنها برای مدت طولانی وجود داشته است ، هیچ حسابرسی شخص ثالثی در مورد نرخ هش فروخته شده وجود ندارد و درآمد اغلب بسیار کم است. پاسخ کوتاه – توصیه من این است که از سایت های استخراج ابر Ethereum دوری کنید.

چند دلیل خوب برای انجام معدن ETH (استخراج ETH)

استخراج می تواند راهی عالی برای یارانه خرید یک پردازنده گرافیکی پیشرفته جدید (یا دو یا سه) باشد.
اتریوم را می توان به راحتی با بیت کوین (BTC) معامله کرد. این یک روش ارزان برای ایجاد موقعیت تدریجی در بیت کوین است.

نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید

BTC به راحتی می تواند به صورت نقدی به فروش برسد ، استخراج غیر مستقیم اتریوم می تواند روش خوبی برای شارژ حساب بانکی شما یا کسب پول نقد باشد. ETH همچنین می تواند مستقیماً در بسیاری از صرافی های اصلی مانند Bitfinex ، BTC-e ، Kraken ، Gemini و Coinbase به فروش برسد.

سایت استخراج اتریوم

معدن می تواند یک بلیط ارزان برای ورود به بازارهای اتریوم باشد که معامله گران به دلیل نوسانات زیاد آن را دوست دارند. اگر یک معامله گر خوب و/یا خوش شانس هستید ، می توانید سود خود را حداکثر کنید.

برنامه استخراج اتریوم با کامپیوتر

ایجاد یک موقعیت ETH بزرگ در مرحله معدن اثبات کار فعلی ، دارایی های شما را بسیار ارزشمند می کند پس از انتقال اتریوم به مرحله اثبات استیک.اگر به مفهوم اتریوم اعتقاد دارید (ببینید: DAO چیست) ، می توانید از طریق استخراج در شبکه اتریوم پشتیبانی و پشتیبانی دریافت کنید.برخی از اصطلاحات بالا نیاز به توضیح بیشتری برای مبتدیان ارز رمزنگاری شده دارد. بنابراین بیایید با بلاک چین اتریوم شروع کنیم.

منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش