اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012235768417359

قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان

کد: 140012235768417359

https://bit.ly/3KLeOxq

، (اخبار رسمی): قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان تولید کننده شیر آلات بهداشتی از گذشته به علت داشتن محصولات ساخت آلمان عملکردی موفقیت آمیز داشته است .

قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان

قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان تولید کننده شیر آلات بهداشتی از گذشته به علت داشتن محصولات ساخت آلمان  عملکردی موفقیت آمیز داشته است . در حال حاضر 80% محصولات هانس گروهه که در شش واحد صنعتی کشور  آلمان تولید می گردد به 130 کشور در قاره های مختلف جهان صادر می شود.

  • قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان
  • قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان

شرکت هانس گروهه ایران ،پخش کننده فعال این شرکت آلمانی می باشد . شیرآلات آلمانی هانسگروهه را می توان جزء لاکچریترین شیرآلات موجود در بازار ایران و دنیا نامید ، این شیرآلات لاکچری که در آن از متریال لاکچری استفاده شده است . شیرآلات آلمانی شرکت هانس گروهه ( هانزگروهه ) در بازار ایران را می توانید از همین سایت خریداری کنید و سفارش خود را به صورت عمده و تک ثبت نمایید .

وسایل هانس گروهه برای آشپزخانه (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

طراحی داخلی هنر و علم ارتقاء داخلی یک ساختمان برای دستیابی به یک محیط سالم و زیباییشناختی برای افرادی است که از فضا استفاده می کنند . طراح داخلی کسی است که این پروژه ها را برنامه ریزی، تحقیق، هماهنگی ومدیریت می کند . طراحی داخلی یک حرفه چند منظوره است که شامل توسعه مفهومی، برنامه ریزی فضایی و بازرسی های سایت می شود.

طراحی مدرن و محصولات با کیفیت بالا با هانسگروهه

اگر عاشق طراحی زیبا برای حمام و آشپزخانه هستید و اهمیت کیفیت عالی را تشخیص می دهید ، این وب سایت مناسب شماست. محصولات بی نظیری برای دوش حمام و آشپزخانه های لاکچری طیف وسیعی از محصولات هانس گروهه را بررسی کنید: شیر آب برای حوضه های شستشو ، دوش و وان حمام. انواع دوش: دوش دستی ، دوش بالای سر ، لوله حمام و سیستم دوش.

خرید شیرآلات ساختمانی

در ایران هم هانسگروهه صدا زده می شود و هم هانزگروهه ، این شیرآلات آلمانی جز شیرآلات لاکچری در دنیا حساب می شوند و مناسب برای خانه های لاکچری می باشد . این مجموعه واردکننده هانس گروهه در ایران می باشد و در حالت عمده و تک می توانید این محصولات را از طریق صفحه تماس با ما سفارش دهید .

قیمت شیرآلات hansgrohe (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

شرکت ما به عنوان وارد کننده هانس گروهه در ایران افتخار این را دارد تا بتواند با سازمان ها و مجموعه ها مختلف همکاری کند . شاید ندانید که شیرالات هانس گروهه یکی از بهترین شیرالات در جهان است که در کشور آلمان طراحی می شود که قیمت هایی بسیار بالا دارند و جز شیرآلات لاکچری حساب می شوند.

شیرآلات هانس گروهه آلمان

تجربه ای که مصرف کننده از شیر آب خود دارد با یک فروش یا نصب حرفه ای شیر پایان نمی یابد. بلکه پس از فروش نیز این یک ارتباط مداوم است که هانس گروهه در حفظ آن پیشگام است.

طراحی مدرن و زیبای محصولات هانس گروهه

اگر شما عاشق طراحی زیبا و مدرن برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه خود هستید، که در عین حال از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد ، شیرآلات هانس گروهه را به شما پیشنهاد میکنیم.

انواع شیرآلات مختلف هانس گروهه برای حمام سرویس بهداشتی و آشپزخانه شما

شیر روشویی و توالت هانس گروهه

وقتی نوبت به شیرآلات روشویی و توالت hansgrohe می رسد ، طیف گسترده ای از محصولات با طراحی های مدرن و کلاسیک برای انتخاب وجود دارد . هر کدام از سبک ها را که برای شیر روشویی و توالت انتخاب کنید، طراحی سرویس بهداشتی شما کاملاً سازگار به نظر می رسد . رنگهای شیک و جذاب برای هر دو حالت شیر در دسترس هستند و جلوه
خاصی به سرویس بهداشتی شما می بخشند.

شیر حمام هانس گروهه (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

محیط حمام شما بیان کننده سبک زندگی شما است ، حمام محلی برای آرامش یافتن و تجدید قوای شماست . محصولات هانس گروهه برای حمام شما زیبایی به ارمغان می آورد و آن را به تجربه ای خوب تبدیل می کنند . طراحی با کیفیت و فناوری پیشرفته ، راحتی استثنایی و عملکرد عالی شیرآلات حمام هانس گروهه را تضمین می کند.

شیر ظرفشویی آشپزخانه هانس گروهه

طبق بررسی های انجام شده شیرآلات ظرفشویی آشپزخانه هانس گروهه امروزه یکی از بالاترین امتیازات را در بازارهای جهانی دارند . با بررسی ها و رتبه بندی های عمومی را در بین انواع فروشندگان و خرده فروشان اینترنتی که شیرآلات Hansgrohe را می فروشند و بازخورد عمومی را جمع آوری می کنند، دریافتیم که میانگین نظرات خریداران شیر ظرفشویی این برند تجاری 4.5 از 5 است که رتبه بسیار خوبی می باشد.

خریدار شیرآلات

آنچه باعث می شود این برند به چنین گزینه با امتیاز بالایی تبدیل شود ، تأکید آن بر دوام و کارایی آن است . با خرید شیرآلات روشویی و توالت هانس گروهه می توانید در حقیقت محصولی آلمانی خریداری کردید که بسیار با کیفیت است و قابلیت تحمل سخت ترین شرایط استفاده را دارد.

تعمیر شیرآلات قدیمی (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

شرکت هانس گروهه تولید کننده شیر آلات بهداشتی از گذشته تا کنون به علت داشتن محصولات ساختآلمان عملکردی موفقیت آمیز داشته است . در حال حاضر %۸۰ محصولات هانس گروهه که در شش واحد صنعتی کشور آلمان تولید می گردد به ۱۳۰ کشور در قاره های مختلف جهان صادر می شود .

قیمت شیرآلات سکه

کیفیت و طراحی محصولات مارک هانس گروهه به گونه ای است که به سرعت در نظر بیننده آشکار میگردد , اگرچه ارزشهای درونی کالا از جمله مواردی است که شاید در نگاه اول پدیدار نباشد , اما با یک مقایسه اجمالی بین محصولات ارزان قیمتی که مانند سیل روانه بازار محصولات بهداشتی می گردند , در مواجهه با محصولات هانس گروهه با عملکرد بهبود یافته در زمینه فن آوری نوآورانه برتری این کالا به سرعت به اثبات می رسد .

کیفیت زندگی خود را بالا ببرید

با طراحی های مدرن محصولات ما و کیفیت بالا احساس طراوت میکنید. اگر عاشق طراحی های زیبا درحمام و آشپزخانه خود هستید و اهیمت کیفیت را درک میکنید این وب سایت بطور کامل برای شما ساخته شده است .محصولات بی نظیری برای دوش , حمام و آشپزخانه دارای مدل ها ی مختلف را میتوانید به وفور در بین محصولات ما بیابید. طیف وسیعی
از محصولات ما را بررسی کنید .

قیمت شیرآلات ارزان (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

شیر های آب برای دوش و وان حمام انواع سردوش های دستی و دیواری و محصولات آشپزخانه از جمله شیر آشپزخانه و محصولات جانبی دیگر را در محصولات ما بیابید . آرامشی عمیق برای دوستداران سلامتی و طراحی های فوق العاده حمام شما فضایی مناسب برای شما است که در آنجا استراحت کنید و آرامش کافی را تجربه کنید . تصور کنید که از سر تا پا
میتوانید از قطرات میکرو قطره ای بسیار نرم در دوش های هانس گروهه بهره ببرید

زندگی هوشمند

با استفاده از پیشرفت های دیجیتالی به طراحی منحصر به فرد آینده نگر و به روز رسیده ایم که پاسخگوی همه ی نیازهای یک آشپزخانه و یا حمام میباشد .و با استفاده از عملکرد های بی شماری تمامی جنبه های زندگی روزانه را در برگرفته ایم

آشپزخانه

شیر های سینک : مبنا های نوآوری جدید در طراحی و عملکرد را با ما تجربه کنید؛ ایا به دنبال شیر های هوشمند آشپزخانه با طراحی های شیک و کارآمد میباشید که کار های آشپزخانه را برای خود راحت کنید ، هانس گروهه به شما امکان انتخاب و تنوع وسیعی را میدهد… طراحی و دیزاین هانسگروهه را حس کنید .

طراحی زیبای آشپزخانه و حمام (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

شیر آلات برای حمام و آشپزخانه : از شور و اشتیاق ما به آب الهام بگیرید ما در هانسگروهه تمام تلاش خود را کرده ایم تا زیبایی و حساسیت های بالایی در برخورد با آب در حمام و آشپزخانه اضافه کنیم . همچنین همه میدانیم که حمام گرفتن در مکانی که هم از نظر بصری و هم فیزیکی به خوبی و برانگیزنده حواس طراحی شده باشند و احساس راحتی به ما میبخشند، لذت بخش است. با طراحی های ما دوش گرفتن را با تمام حواس تجربه کنید.

نقشه کشی و طراحی عالی

نقشه کشی و طراحی عالی برای آشپزخانه خود و دستشویی را از ما بخواهید . طراحی و الهام گیری های شما را پشتیبانی میکنیم . در وبسایت ما میتوانید همچنین طراحی ها ی نو و ایده های عالی را برای اشپزخانه و دستشویی پیدا کنید . میتوانید از طریق اطلاعات انلاین و ابزار ها و نرم افزار ها روی موبایل خود و همچنین کاتالوگ های موجود در سایت طراحی های خود را الهام بگیرید.

کیفیتی که می توانید روی آن حساب کنید

در هنگام دوش گرفتن و یا شستن دست ها کیفیت محصوالت ما برایتان آشکار خواهد شداما چه کسی پشت این کیفیت و کارایی است؟ چه چیزی هانسگروهه را به حرکت در می آورد ؟ بیایید نگاهی بیاندازیم که چگونه محصوالت ما در سراسر جهان یافت میشود و درباره آنچه ما را بعنوان یک شرکت از بقیه رقیب ها جدا میکند و آنچه برای ما حائز اهمیت است . می
توانید به کیفیت برند ثبت شده ی هانسگروهه اعتماد کنید.

خرید اینترنتی پنل دوش

مزایا برای شما : محصولات درجه ی یک ,طراحی برنده شده در جوایز , تولید پایدار و خدمات عالی از اهداف ما بوده است . طراحی متفاوت باعث متفاوت شدن برند هانس گروهه میشود بیشتر از 30 سال است که در حال حاضر طراحی ققنوس لوگوی برند ما را شکل داده است . درباره استودیوی طراحی مشهور بین المللی و مجموعه ای از جوایز اهدا شده به طراحی هانسگروهه را برسی کنید.

شیرآلات گروهه آلمان را بهتر بشناسیم (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

گروهه بزرگ ترین تولیدکننده شیرآلات در دنیاست. این شرکت در سراسر دنیا حدود 6000 پرسنل دارد. ارزش این برند در بورس جهانی در سال 2015 بالغ بر 1.3 میلیارد یورو تخمین زده شده است . هوشمند سازی در تولید و طراحی شیرآلات باعث شده است که گروهه در طی ده سال گذشته بیش از سیصد جایزه کسب کند و به عنوان یکی از بهترین برندهای آلمانی شناخته شود . همچنین این شرکت اولین تولیدکننده کارتریج سرامیکی در شیرآلات است.

تاریخچه شرکت گروهه

کمپانی گروهه فعالیت خود را در زمینه قطعات فلزی در سال 1911 با نام تجاری Berkenhoff & Paschedag در شهر همر آلمان شروع کرد. و در سال 1936 توسط فردریک گروهه که در زمینه شیرآلات فعالیت میکرد خریداری شد . ما همه ی تلاش خود را میکنیم تا در فاز طراحی به شما در ایده ها و الهامات طراحی کمک کنیم . و این را نیز بهتر است بدانید که ما حتی بعد از خرید شما به عنوان همراه در کنارتان هستیم.

فردریک گروهه

با سابقه درخشان و طولانی مدتی در زمینه شیرآلات کار خود را آغاز کرد و پس از مدتی از شرکت هانس گروهه ( تولید کننده علم دوش حمام ) که متعلق به پدرش بود جدا شد و به صورت مستقل و تحت عنوان نام فردریش گروهه شروع به فعالیت نمود . شرکت هانس گروهه در سال 1901 توسط آقای هانس گروهه شروع به فعالیت نمود و انواع دوش حمام را
تولید می کرد.

قیمت شیرآلات ارزان قدیمی (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

در سال 1961، گروهه یک کارخانه در لاهر، شهری در جنوب غربی آلمان احداث کرد. گروهه اولین شرکت تابعه خود در خارج از کشور آلمان را در فرانسه تاسیس کرد و یک سال بعد در سال 1962 امتیاز انحصاری شیرهای مخلوط Moen کهآب سرد و گرم را در یک شیر تک اهرمی مخلوط می کرد به دست آورد.

قیمت شیرآلات قدیمی شیبه

در سال 1991 کمپانیگروهه دو تولیدکننده شیرآلات دیگر یکی Herzberger Armaturen و دیگری شرکت ArmaturenfabrikH. D. Eichelberg & Co را نیز خریداری کرد. همچنین شرکت یک سایت تولید جدید در Porta Westfalica تاسیس کرد و به طور همزمان در انتاریو کانادا شرکت Tempress Ltd را خریداری کرد.

بهترین شیرآلات ایرانی

در سال 1996 شرکت فعالیت خود را در پرتغال و تایلند نیز آغاز کرد . در سال 1975 شرکت گروهه یک دفتر کوچک در نزدیکی شیکاگو در آمریکا افتتاح کرد و نماینده اش شرکت Urell در ماساچوست پخش و فروش محصولات اروپایی را به تاجران و فروشندگان آمریکایی آغاز کردند . یک سال بعد سرمایه گذاری جدید شرکت گروهه ایجاد شرکت Grohe America و انتقال فعالیت ها به یک مجموعه شامل دفتر و انبار را آغاز کرد.

قیمت شیر اهرمی ظرفشویی ارزان (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

گروهه با دستیابی به شرکت هایی که دانش و تجربه را به شکل خلاقانه ای ترکیب می کنند محصولاتی پیشرو و هدایت کننده سلیقه مشتری به بازار ارائه می دهد. بهترین مثال شرکت Carl Nestler است که در سال 1873 آغاز به کار کرد و به سرعت به عنوان یک تولیدکننده شیرآلات شناخته شد و تکنولوژی ساخت شیرآلات ترموستاتیک را با پیشرفته ترین بهینه سازی عرضه کرد .

قیمت شیرآلات ارزان

این شرکت از سال 1956 به گروهه پیوست و تا به امروز شیرآلات ترموستاتیک یکی از مهم ترین محصولات شرکت گروهه به شمار می آیند. مثال دیگر شرکت DAL است که شیر تخلیه را ابداع کرد و در سال 1914 بنیان گذاری شد و در سال 1994 به گروهه ملحق شد. به مرور زمان شرکت های پیشگام دیگری نیز به گروهه پیوستند تا این شرکت قوی تر از قبل
به ارائه محصولات به مشتری بپردازد.

موقعیت شرکت گروهه در حال حاضر

امروزه شرکت گروهه بزرگترین تولیدکننده شیرآلات، فلاش تانک و چینی آلات بهداشتی در دنیاست و حدود هشت درصد از کل بازار جهانی را در اختیار دارد و این در حالی است که کشور آلمان در این بازار نزدیک پانزده درصد را در اختیار دارد.

رابطه شرکت گروهه و هانس گروهه (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

یکی از سوالاتی که همیشه توسط خریداران مطرح میشود تفاوت بین این دو محصول است. برخی فکر می کنند یکی از آنها تقلبی و دیگری اصل است یا هردو برندهایی از یک شرکت هستند و یا دست کم رابطه نزدیکی با هم دارند. اما جواب جامع تر را با هم بررسی می کنیم. شرکتGrohe و Hansgrohe که هر دو  آلمانی هستند و در زمینه تولید شیرآلات
فعالیت می کنند با وجود تشابه اسمی موسسان هر دو شرکت، دو شرکت کاملا مجزا هستند.

شیرآلات هانس گروهه بازار

شیرآلات هانس گروهه

شرکت هانس گروهه در سال 1901 و توسط آقای هانس گروهه تاسیس شد و عمده فعالیت این شرکت در ابتدا در زمینه تولید انواع علم دوش بود. این شرکت در حال حاضر در کشورهای آمریکا، چین، آلمان و فرانسه تولید می کند و به بیش از 140 کشور صادرات انجام میدهد .

خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی

هانس گروهه در ابتدا قطعات پرسی از جنس فلز نظیر قطعات ساعت و صفحات فلزی دوش حمام تولید می کرد اما پس از مدت کوتاهی تمرکز شرکت به محصولات و تجهیزات فلزی سرویس های بهداشتی معطوف شد . هانس گروهه سپس در سال 1929 از روش جدیدی برای پرس استفاده کرد و یک سال بعد محصولات فلزی را با کروم آبکاری کرد بعد از حدود شش سال پسر آقای هانس گروهه به نام فردریش گروهه در سال 1936 شرکت جدیدی با نام Grohe تاسیس کرد.

قیمت انواع توالت فرنگی خارجی (قیمت شیرآلات هانس گروهه آلمان)

در حالی که شرکت پدرش بر تولید انواع علم دوش متمرکز بود به طور کاملا مستقل به تولید انواع شیرآلات پرداخت . به طور کلی می توان گفت که در ابتدا هانس گروهه متخصص تولید انواع علم دوش بود و شیرآلات مخلوط در تخصص کمپانی گروهه بود . هر دو برند علاوه بر کارخانه هایی که در آلمان دارند در دیگر کشورها نظیر چین و تایلند نیز تولید دارند که این نمی تواند پارامتر مناسبی برای مقایسه باشد.

بهترین مدل توالتن فرنگی

هر دو کمپانی نظارت بسیار دقیقی بر روی تولیدات داخل و خارج از آلمان دارند و هر کالایی که تولید میشود نهایتا برای انجام تست فنی و کیفی به کشور آلمان برمی گردد و صادرات و توزیع از آلمان انجام می شود. البته در نظر داشته باشید که معمولا مدل های ساده تر و اقتصادی تر در کشورهای چین و تایلند تولید می شود و مدل های لوکس تر در دیگر کارخانه های شرکت تولید می شود.

نمایندگی اصلی هانس گروهه

این یک سیاست گذاری کلان برای پایین نگه داشتن قیمت ها است تا کیفیت قربانی قیمت نشود . با توجه به تحقیقات انجام شده توسط متخصصان فروشگاه اینترنتی کارا، در حال حاضر می توان گفت شرکت گروهه با توجه به تولید حرفه ای شیرآلات و فلاش تانک توکار و اخیراً چینی آلات بهداشتی، گوی رقابت را از هانس گروهه ربوده است . شایان ذکر است
در حال حاضر شرکت گروهه به عنوان شرکت پیشرو در صنعت هوشمندسازی شیرآلات و در دنیا بی رقیب است.

منبع : هانس گروهه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار