اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012275775717359

محاسبه دستگاه ماینر

کد: 140012275775717359

https://bit.ly/3uukvsP

، (اخبار رسمی): محاسبه دستگاه ماینر “رمزنگاری” در ارزهای رمزنگاری شده به رمزنگاری پیچیده ای اطلاق می شود که امکان ایجاد و پردازش ارزهای دیجیتال و معاملات آنها را در سیستم های غیرمتمرکز فراهم می کند.

محاسبه دستگاه ماینر

محاسبه دستگاه ماینر “رمزنگاری” در ارزهای رمزنگاری شده به رمزنگاری پیچیده ای اطلاق می شود که امکان ایجاد و پردازش ارزهای دیجیتال و معاملات آنها را در سیستم های غیرمتمرکز فراهم می کند. در کنار این ویژگی مهم رمزنگاری این ارزها، یک تعهد مشترک برای تمرکززدایی وجود دارد. ارزهای رمزنگاری شده معمولاً به عنوان کد توسط تیم هایی که سازوکارهای صدور (اغلب، هر چند نه همیشه، از طریق فرآیندی به نام “استخراج”) و سایر کنترل ها را ایجاد می کنند، توسعه می یابد.

ارزهای رمزنگاری شده چیست؟

محاسبه دستگاه ماینر قبل از اینکه نگاهی دقیق تر به برخی از این جایگزین ها برای بیت کوین بیندازیم، بیایید عقب نشینی کنیم و منظور ما از اصطلاحاتی مانند ارز رمزنگاری شده و آلتکوین را به طور مختصر بررسی کنیم. یک ارز رمزنگاری شده که به طور گسترده تعریف شده است، پول مجازی یا دیجیتالی است که به شکل توکن یا “سکه” ظاهر می شود. در حالی که برخی از ارزهای رمزنگاری شده با کارت های اعتباری یا پروژه های دیگر وارد دنیای فیزیکی شده اند، اکثریت عمده آنها کاملاً نامشهود باقی می مانند.

محاسبه دستگاه ماینر

ارز رمز نگاری شده

ارزهای رمزنگاری شده تقریباً همیشه به گونه ای طراحی می شوند که از دستکاری و کنترل دولت عاری باشند، اگرچه با محبوبیت بیشتر، این جنبه اساسی صنعت مورد انتقاد قرار گرفته است. ارزهایی که از بیت کوین الگو گرفته اند، در مجموع آلت کوین و در برخی موارد “شیت کوین” نامیده می شوند و اغلب سعی کرده اند خود را به عنوان نسخه های اصلاح شده یا بهبود یافته بیت کوین معرفی کنند.

ویژگی های ارزها

در حالی که برخی از این ارزها ممکن است دارای ویژگی های قابل توجهی باشند که بیت کوین از آن برخوردار نیست، اما مطابقت با سطح امنیتی که شبکه های بیت کوین به آن می رسانند هنوز توسط یک آلت کوین دیده نشده است.

چرا بیت کوین

در زیر، برخی از مهمترین ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین را بررسی می کنیم. اما در ابتدا، یک هشدار: غیرممکن است که فهرستی از این قبیل کاملاً جامع باشد. یکی از دلایل این امر این واقعیت است که بیش از ۴۰۰۰ ارز رمزنگاری شده در ژانویه ۲۰۲۱ وجود دارد. در حالی که تعداد زیادی از این ارزهای رمزنگاری شده حجم خرید و فروش زیادی ندارند،محاسبه دستگاه ماینر  برخی از آنها از محبوبیت زیادی در بین جوامع اختصاصی حامیان و سرمایه گذاران برخوردار هستند.

گسترش رمز ارز

فراتر از آن، حوزه ارزهای رمزنگاری شده همواره در حال گسترش است و ممکن است فردا توکن دیجیتالی عالی بعدی منتشر شود. در حالی که بیت کوین به طور گسترده به عنوان پیشگام در دنیای ارزهای رمزنگاری شده شناخته می شود، تحلیلگران رویکردهای زیادی را برای ارزیابی توکن های غیر از BTC اتخاذ می کنند.

دستگاه ماینر

محاسبه دستگاه ماینر  برای مثال، معمول است که تحلیلگران اهمیت زیادی برای رتبه بندی سکه ها نسبت به یکدیگر از نظر ارزش بازار قائل شوند. ما این موضوع را در نظر گرفته ایم، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است یک توکن دیجیتال نیز در لیست گنجانده شود.

نکات مهم :

یک ارز رمزنگاری شده که به طور گسترده تعریف شده است، پولی است که به شکل توکن یا “سکه” در یک دفتر کل توزیع شده و غیر متمرکز وجود دارد.

فراتر از آن، از زمان راه اندازی بیت کوین در بیش از یک دهه پیش، حوزه ارزهای رمزنگاری شده به طرز چشمگیری گسترش یافته است، و توکن دیجیتال بعدی بعدی ممکن است فردا منتشر شود.

محاسبه دستگاه ماینر بیت کوین همچنان از نظر ارزش بازار، تعداد کاربران و محبوبیت پیشتاز ارزهای رمزنگاری شده است.

سایر ارزهای مجازی مانند اتریوم برای ایجاد سیستم های مالی غیر متمرکز برای افرادی که به محصولات مالی سنتی دسترسی ندارند استفاده می شود.

برخی از آلت کوین ها دارای ویژگی های جدیدتری نسبت به بیت کوین هستند، مانند توانایی انجام تراکنش های بیشتر در ثانیه یا استفاده از الگوریتم های اجماع مختلف مانند اثبات سهام.

محاسبه دستگاه ماینر بیت کوین (BTC)

ارزش بازار: بیش از ۸۵۶ میلیارد دلار

بیت کوین (BTC) که در سال 2009 توسط شخصی با نام مستعار Satoshi Nakamoto ایجاد شد، رمز ارز اصلی است. مانند اکثر ارزهای رمزنگاری شده، BTC روی بلاک چین یا معاملات ثبت دفتری که در شبکه ای از هزاران رایانه توزیع شده است، اجرا می شود. از آنجا که افزودن به دفاتر توزیع شده باید با حل یک معمای رمزنگاری، روندی که اثبات کار نامیده می شود،، بیت کوین در برابر کلاهبرداران ایمن و ایمن نگه داشته می شود.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به دلیل تبدیل شدن آن به یک نام خانوادگی افزایش یافته است. پنج سال پیش، شما می توانید یک بیت کوین با قیمت حدود ۵۰۰ دلار خریداری کنید. تا اوت ۲۰۲۱، قیمت یک بیت کوین بیش از ۴۵۰۰۰ دلار بود. این رشد حدود ۸۹۰۰ درصد است.

اتریوم (ETH)

اولین جایگزین بیت کوین در لیست ما، اتریوم یک پلت فرم نرم افزاری غیر متمرکز است که به شما امکان می دهد قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dapps) را بدون هیچ گونه خرابی، تقلب، کنترل یا دخالت شخص ثالث ساخته و اجرا کنید. هدف از اتریوم ایجاد مجموعه ای غیر متمرکز از محصولات مالی است که هرکسی در جهان بدون درنظر گرفتن ملیت، قومیت و ایمان می تواند آزادانه به آن دسترسی پیدا کند.

پیامدها

این جنبه، پیامدها را برای برخی از کشورها جذاب تر می کند، زیرا افرادی که زیرساخت دولتی ندارند و نمی توانند به حساب های بانکی،محاسبه دستگاه ماینر  وام، بیمه یا انواع دیگر محصولات مالی دسترسی داشته باشند.

بررسی بازار اتریوم

برنامه های کاربردی در اتریوم بر روی اتر اجرا می شوند، کد رمزنگاری مخصوص پلتفرم آن. اتر مانند وسیله ای برای حرکت بر روی پلتفرم اتریوم است و بیشتر توسط توسعه دهندگانی که به دنبال توسعه و اجرای برنامه های کاربردی در داخل اتریوم هستند، یا در حال حاضر، توسط سرمایه گذاران که به دنبال خرید سایر ارزهای دیجیتالی با استفاده از اتر هستند.

اتر

اتر،محاسبه دستگاه ماینر  که در سال 2015 راه اندازی شد، در حال حاضر دومین ارز دیجیتال با ارزش بازار پس از بیت کوین است، اگرچه با فاصله قابل توجهی از ارز رمزنگاری غالب عقب است. از ژانویه 2021، ارزش بازار اتر تقریباً 19 of از اندازه بیت کوین است.

ارزش ارز دیجیتال اتریوم

در سال 2014، اتریوم پیش فروش اتر را راه اندازی کرد که با استقبال قاطع مواجه شد. این امر به آغاز عصر عرضه اولیه سکه (ICO) کمک کرد. طبق اتریوم، می توان از آن برای “تدوین، تمرکززدایی، ایمن سازی و تجارت تقریباً هر چیزی” استفاده کرد. به دنبال حمله به سازمان خودگردان غیر متمرکز (DAO) در سال 2016، اتریوم به اتریوم (ETH) و Ethereum Classic (ETC) تقسیم شد. سرمایه گذاری اتریوم (ETH) تا ژانویه 2021 138.3 میلیارد دلار و ارزش هر نشانه آن 1.218.59 دلار است.

بررسی بیشرفت اتریوم

در سال ۲۰۲۱، اتریوم قصد دارد الگوریتم اجماع خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهد. این حرکت به شبکه اتریوم اجازه می دهد تا با انرژی بسیار کمتر و سرعت تراکنش بهبود یافته کار کند. اثبات سهام به شرکت کنندگان در شبکه اجازه می دهد تا اتر خود را در شبکه “سهیم” کنند. این فرایند به ایمن سازی شبکه و پردازش تراکنش های رخ داده کمک می کند.

پاداش

محاسبه دستگاه ماینر کسانی که این کار را انجام می دهند، پاداش اتر دارند، مشابه حساب سود. این جایگزینی برای مکانیزم اثبات کار بیت کوین است، جایی که ماینرها برای پردازش تراکنش ها بیشتر بیت کوین دریافت می کنند.

بررسی اتریوم به زبان دیگر

ارزش بازار: بیش از ۳۵۷ میلیارد دلار

محاسبه دستگاه ماینر اتریوم که هم یک ارز رمزنگاری شده و هم یک پلتفرم بلاک چین است، به دلیل کاربردهای بالقوه مورد علاقه توسعه دهندگان برنامه است، مانند قراردادهای به اصطلاح هوشمند که در صورت برآورده شدن شرایط و توکن های غیر قابل تعویض (NFT) به طور خودکار اجرا می شوند.

محاسبه دستگاه ماینر اتریوم نیز رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. تنها در پنج سال، قیمت آن از حدود ۱۱ دلار به بیش از ۳۰۰۰ دلار رسید که تقریباً بیش از ۲۷۰۰۰ درصد بود.

Litecoin (LTC)

لایت کوین،محاسبه دستگاه ماینر  که در سال 2011 راه اندازی شد، یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده بود که راه بیت کوین را دنبال کرد و اغلب از آن به عنوان “نقره برای طلای بیت کوین” یاد می شود. این برنامه توسط چارلی لی، فارغ التحصیل MIT و مهندس سابق گوگل ایجاد شده است.

بررسی لایت کوین

Litecoin بر اساس یک شبکه پرداخت منبع باز است که توسط هیچ مرجع مرکزی کنترل نمی شود و از “scrypt” به عنوان اثبات کار استفاده می کند، که می تواند با کمک CPU های درجه مصرف کننده رمزگشایی شود. اگرچه لایت کوین از بسیاری جهات شبیه بیت کوین است، اما نرخ بلوک سریع تری دارد و از این رو زمان تایید تراکنش سریع تری را ارائه می دهد.

توسعه دهندگان لایت کوین

محاسبه دستگاه ماینر  به غیر از توسعه دهندگان، تعداد فزاینده ای از تجار هستند که Litecoin را می پذیرند. از ژانویه 2021، ارزش بازار لایت کوین 10.1 میلیارد دلار و ارزش نماد آن 153.88 دلار است که آن را به ششمین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان تبدیل کرده است.

کاردانو (ADA)

محاسبه دستگاه ماینر کاردانو یک ارز رمزنگاری شده “Ouroboros proof-of-سهام” است که با رویکردی مبتنی بر تحقیق توسط مهندسان، ریاضیدانان و متخصصان رمزنگاری ایجاد شده است. این پروژه توسط چارلز هاسکینسون، یکی از پنج بنیانگذار اولیه اتریوم، بنیان گذاری شد.محاسبه دستگاه ماینر  پس از اختلاف نظر با جهت اتریوم،از این گروه جدا شد و ارز دیجیتال کاردانو را ایجاد کرد

تیم کاردانو بلاک چین خود را از طریق آزمایشات گسترده و تحقیقات همکار ایجاد کرد. محققان پشت پروژه بیش از ۹۰ مقاله در زمینه فناوری بلاک چین در طیف وسیعی از موضوعات نوشته اند. این تحقیق ستون فقرات کاردانو میباشد

آیا کاردانو قاتل اتریوم است ؟

با توجه به این فرآیند دقیق، به نظر می رسد که کاردانو در بین همتایان اثبات شده خود و سایر ارزهای رمزنگاری بزرگ برجسته است. کاردانو همچنین به عنوان “قاتل اتریوم” لقب گرفته است، زیرا گفته می شود که بلاک چین آن توانایی بیشتری دارد. گفته می شود، کاردانو هنوز در مراحل اولیه خود است. در حالی که اتریوم را به مدل اجماع اثبات سهام رسانده است، هنوز از نظر کاربردهای مالی غیر متمرکز راه زیادی در پیش دارد.

هدف ارز دیجیتال کاردانو

هدف کاردانو این است که با ایجاد محصولات مالی غیر متمرکز مشابه اتریوم و همچنین ارائه راه حل هایی برای قابلیت همکاری زنجیره ای، تقلب در رای دهندگان و ردیابی قراردادهای قانونی، از جمله موارد دیگر، سیستم عامل مالی جهان باشد. محاسبه دستگاه ماینر از ژانویه 2021 سرمایه بازار کاردانو 9.8 میلیارد دلار است و یک ADA با 0.31 دلار معامله می شود.

تعریف دیگر از محاسبه دستگاه ماینر ارز دیجیتال کاردانو

ارزش بازار: بیش از ۶۹ میلیارد دلار

محاسبه دستگاه ماینر کمی بعد از صحنه رمزنگاری، کاردانو به دلیل استقبال اولیه از اعتبار سنجی سهام قابل توجه است. این روش زمان تراکنش را تسریع می کند و با حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تأیید تراکنش در پلتفرم هایی مانند بیت کوین، مصرف انرژی و تأثیرات زیست محیطی را کاهش می دهد.

محاسبه دستگاه ماینر  Cardano همچنین مانند اتریوم برای فعال کردن قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز، که از ADA، سکه بومی آن پشتیبانی می کند، کار می کند.

محاسبه دستگاه ماینر توکن ADA کاردانو در مقایسه با سایر سکه های رمزنگاری شده رشد نسبتاً کمی داشته است. در سال 2017، قیمت ADA 0.02 دلار بود. تا اوت 2021، قیمت آن 2.11 دلار بود. این افزایش بیش از 10000 درصد است.

Polkadot (DOT)

محاسبه دستگاه ماینر Polkadot یک ارز رمزنگاری شده اثبات شده منحصر به فرد است که هدف آن ارائه قابلیت همکاری بین سایر بلاک چین ها است. پروتکل آن برای اتصال بلاک چین های مجاز و بدون مجوزهم میتواند باشد  و همچنین اوراکل ها طراحی شده است تا به سیستم ها اجازه دهد با هم زیر یک سقف کار کنند و بتوانید با تمام ارز دیجیتال استفاده کنین

اصلی ترین قسمت ارز POLKADOT

محاسبه دستگاه ماینر جزء اصلی Polkadot زنجیره رله آن است که امکان همکاری بین شبکه های مختلف را فراهم می کند. همچنین اجازه می دهد تا “parachains” یا بلاک چین های موازی با نشانه های بومی خود برای موارد خاص استفاده شود.

تفاوت Polkadot با Ethereum

محاسبه دستگاه ماینر این است که به جای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز در Polkadot، توسعه دهندگان می توانند بلاک چین خود را ایجاد کرده و در عین حال از امنیتی که زنجیره Polkadot در حال حاضر دارد استفاده کنند. با اتریوم، توسعه دهندگان می توانند بلاک چین جدیدی ایجاد کنند اما باید اقدامات امنیتی خود را ایجاد کنند، که می تواند پروژه های جدید و کوچکتر را برای حمله باز نگه دارد، زیرا هرچه یک بلاک چین بزرگتر باشد، امنیت بیشتری نیز دارد. این مفهوم در Polkadot به عنوان امنیت مشترک شناخته می شود.

Polkadot توسط چه کسی ایجاد شده است

Polkadot توسط Gavin Wood ایجاد شد، یکی دیگر از بنیانگذاران اصلی پروژه Ethereum که نظرات متفاوتی در مورد آینده پروژه داشت. تا ژانویه 2021، محاسبه دستگاه ماینر سرمایه بازار Polkadot 11.2 میلیارد دلار است و یک DOT با قیمت 12.54 دلار معامله می شود.

Bitcoin Cash (BCH)

محاسبه دستگاه ماینر Bitcoin Cash (BCH) از جایگاه مهمی در تاریخ آلت کوین برخوردار است زیرا یکی از قدیمی ترین و موفق ترین هارد فورک های بیت کوین. در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، یک چنگال در نتیجه بحث ها و مشاجرات بین توسعه دهندگان و ماینرها اتفاق می افتد.محاسبه دستگاه ماینر با توجه به ماهیت غیر متمرکز ارزهای دیجیتال، تغییرات عمده در کد زیر نشانه یا سکه در دست باید به دلیل اجماع عمومی انجام شود. مکانیسم این فرایند با توجه به ارز رمزنگاری شده متفاوت است.

بررسی Bitcoin Cash

محاسبه دستگاه ماینر هنگامی که جناح های مختلف نمی توانند به توافق برسند، گاهی اوقات ارز دیجیتال تقسیم می شود و زنجیره اصلی به کد اصلی خود وفادار می ماند و زنجیره جدید به عنوان نسخه جدیدی از سکه قبلی شروع به کار می کند و با تغییر در کد آن آغاز می شود.

مهم ترین عامل ایجاد Bitcoin Cash (BCH)

محاسبه دستگاه ماینر BCH در آگوست 2017 در نتیجه یکی از این شکافها زندگی خود را آغاز کرد. بحثی که منجر به ایجاد BCH شد، مربوط به موضوع مقیاس پذیری بود. شبکه بیت کوین محدودیتی در اندازه بلوک ها دارد: یک مگابایت (MB). BCH اندازه بلوک را از یک مگابایت به هشت مگابایت افزایش می دهد، با این ایده که بلوک های بزرگتر می توانند تراکنش های بیشتری را در خود نگه دارند و بنابراین سرعت تراکنش افزایش می یابد.

تغییرات بیت کوین کش

محاسبه دستگاه ماینر همچنین تغییرات دیگری ایجاد می کند، از جمله حذف پروتکل شاهد جدا شده که بر فضای مسدود تأثیر می گذارد. تا ژانویه 2021، سرمایه بازار BCH 8.9 میلیارد دلار و ارزش هر نشانه 513.45 دلار است.

Stellar(XLM)

محاسبه دستگاه ماینر Stellar یک شبکه بلاک چین باز است که برای ارائه راه حل های سازمانی با اتصال موسسات مالی به منظور انجام معاملات بزرگ طراحی شده است. معاملات عظیمی بین بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری – که معمولاً چندین روز طول می کشد از این ارز دیجیتال استفاده میکنند ، شامل تعدادی از واسطه ها می شود و هزینه قابل توجهی را نیز در بر می گیرد – اکنون می تواند تقریباً فوری و بدون واسطه انجام شود و برای کسانی که معامله می کنند، هزینه کمی یا بی هزینه دارد.

بررسی ارز دیجیتال Stellar

محاسبه دستگاه ماینر در حالی که Stellar خود را به عنوان یک بلاک چین برای معاملات نهادی معرفی کرده است، هنوز یک بلاک چین باز است که می تواند برای هر کسی استفاده شود. این سیستم امکان انجام معاملات برون مرزی بین هر ارز را می دهد. واحد پول اصلی استلار Lumens (XLM) است. این شبکه از کاربران می خواهد که Lumens را در اختیار داشته باشند تا بتوانند در شبکه معامله کنند.

Stellar توسط چه کسی ساخته شد

محاسبه دستگاه ماینر Stellar توسط Jed McCaleb، یکی از اعضای موسس آزمایشگاه Ripple و توسعه دهنده پروتکل Ripple تاسیس شد. او سرانجام نقش خود را در Ripple رها کرد و به عنوان بنیانگذار بنیاد توسعه ستارگان ادامه داد. سرمایه Stellar Lumens 6.1 میلیارد دلار است و تا ژانویه 2021 0.27 دلار ارزش گذاری شده است.

Chainlink

محاسبه دستگاه ماینر Chainlink یک شبکه اوراکل غیر متمرکز است که شکاف بین قراردادهای هوشمند مانند قراردادهای اتریوم و داده های خارج از آن را پر می کند. بلاک چین ها خودشان نمی توانند به طور مطمئن به برنامه های خارجی متصل شوند. معجزات غیر متمرکز Chainlink به قراردادهای هوشمند اجازه می دهد تا با داده های خارجی ارتباط برقرار کنند تا قراردادها بر اساس داده هایی که اتریوم نمی تواند به آنها متصل شود، اجرا شود.

Chainlink توسط چه کسی ایجاد شده است

محاسبه دستگاه ماینر Chainlink توسط سرگئی نظروف به همراه استیو الیس توسعه یافت. تا ژانویه 2021، سرمایه بازار Chainlink 8.6 میلیارد دلار و یک LINK 21.53 دلار ارزش دارد.

سکه بایننس (BNB)

محاسبه دستگاه ماینر Binance Coin یک ارز رمزنگاری شده است که به عنوان یک روش پرداخت هزینه های مربوط به تجارت در صرافی Binance عمل می کند. کسانی که از این توکن به عنوان وسیله ای برای پرداخت مبادله استفاده می کنند، می توانند با تخفیف معامله کنند. بلاک چین Binance Coin همچنین پلتفرمی است که صرافی غیر متمرکز Binance بر روی آن فعالیت می کند. صرافی بایننس توسط چانگ پنگ ژائو تاسیس شد و یکی از پرکاربردترین صرافی های جهان بر اساس حجم معاملات است.

بررسی Binance Coin

محاسبه دستگاه ماینر Binance Coin در ابتدا یک توکن ERC-20 بود که بر روی بلاک چین اتریوم کار می کرد. سرانجام راه اندازی شبکه اصلی خود را داشت. این شبکه از یک مدل اجماع اثبات سهام استفاده می کند. از ژانویه 2021، Binance دارای 6.8 میلیارد دلار سرمایه بازار با یک BNB دارای ارزش 44.26 دلار است.

چرا Binance Coin

ارزش بازار: بیش از ۷۰ میلیارد دلار

محاسبه دستگاه ماینر Binance Coin نوعی ارز رمزنگاری شده است که می توانید از آن برای تجارت و پرداخت هزینه در Binance، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری شده در جهان استفاده کنید.

از زمان راه اندازی آن در سال 2017، Binance Coin گذشته را گسترش داده است و فقط معاملات را در بستر مبادلات محاسبه دستگاه ماینر Binance تسهیل می کند. در حال حاضر، می توان از آن برای تجارت، پردازش پرداخت یا حتی رزرو ترتیبات سفر استفاده کرد. همچنین می توان آن را با انواع دیگر ارزهای رمزنگاری شده مانند اتریوم یا بیت کوین معامله یا مبادله کرد.

قیمت آن در سال 2017 فقط 0.10 دلار بود. تا آگوست 2021، این رقم به بیش از 419 دلار رسیده بود که تقریباً 419،000 gain افزایش داشت

Tether (USDT)

محاسبه دستگاه ماینر Tether یکی از اولین و محبوب ترین گروه های موسوم به استیبل کوین بود، ارزهای رمزنگاری شده ای که قصد دارند ارزش بازار خود را به ارز یا نقطه مرجع خارجی دیگر وصل کنند تا نوسانات را کاهش دهند. از آنجا که اکثر ارزهای دیجیتال، حتی ارزهای اصلی مانند بیت کوین، دوره های مکرری از نوسانات شدید را تجربه کرده اند، Tether و سایر استیبل کوین ها سعی می کنند نوسانات قیمت را برطرف کنند تا کاربرانی که در غیر این صورت احتیاط می کنند را جذب کنند.

قیمت تتر

محاسبه دستگاه ماینر قیمت تتر مستقیماً به قیمت دلار آمریکا وابسته است. این سیستم به کاربران این امکان را می دهد تا راحت تر از سایر ارزهای رمزنگاری شده به موقع نسبت به تبدیل به ارز معمولی، به دلار آمریکا انتقال دهند.

بررسی ارز دیجیتال Tether

محاسبه دستگاه ماینر Tether که در سال 2014 راه اندازی شد، خود را “یک پلتفرم با قابلیت بلاک چین که برای تسهیل استفاده از ارزهای فیات به شیوه دیجیتالی طراحی شده است” توصیف می کند. به طورموئثر، این ارز رمزنگاری شده به افراد امکان می دهد از شبکه بلاک چین و فناوری های مرتبط برای انجام معاملات با ارزهای سنتی استفاده کنند، در حالی که نوسانات و پیچیدگی های اغلب مربوط به ارزهای دیجیتال را به حداقل می رسانند. تا ژانویه 2021، Tether سومین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار است، با کل بازار 24.4 میلیارد دلار و ارزش هر نماد 1 دلار.

چرا Tether

ارزش بازار: بیش از ۶۴ میلیارد دلار

بر خلاف برخی دیگر از انواع ارزهای رمزنگاری شده، Tether یک استیبل کوین است، به این معنی که از ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می شود و به طور فرضی ارزش برابر با یکی از این ارزش ها را حفظ می کند. از نظر تئوری، این بدان معناست که ارزش Tether نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده سازگارتر است و مورد استقبال سرمایه گذاران است که از نوسان شدید سکه های دیگر مراقبت می کنند.

منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار