اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012255773217359

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین

کد: 140012255773217359

https://bit.ly/3qD3njw

، (اخبار رسمی): قیمت دستگاه استخراج بیت کوین چقدر است و چگونه تعیین میشود؟

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین

دستگاه های ASIC از طریق یک شرکت چینی به نام Bitmain مطرح شد. قابل ذکر است که Bitmain از طریق محدوده محصولات Antminer بر فعالیت های استخراج بیت کوین ASIC مسلط است.

 Antminer S9 بررسی دستگاه

Antminer S9 ، که در ماه مه 2016 منتشر شد ، پیشرو در استخراج بیت کوین در سال 2017 بود و به ارزش Bitmain به میلیاردها دلار رسید. متأسفانه ، Bitmain در سالهای اخیر شاهد جنگ قدرت بین بنیانگذاران جیهان وو ، مدافع بیت کوین کش و میکری ژان بوده است که بر شرکت تأثیر منفی گذاشته است.

در ژانویه 2021 ، وو اعلام کرد که پس از دستیابی به توافق صلح آمیز با ژان ، شرکت را به عنوان مدیرعامل و رئیس ترک می کند. پس از شکست در جستجوی IPO در سال 2018 در هنگ کنگ ، شایعه شده است که Bitmain برای تلاش دیگری در سال 2021 آماده می شود.

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین

سایر دستگاههای ماینینگ

سایر استارت آپ های ماینینگ مانند Canaan ، Bitfury و KnCMiner نیز پیشرفت می کنند. و در سال 2018 ، Halong Mining از طریق دستگاه استخراج بلاکچین مبتنی بر Dragonmint T1 ASIC در انحصار Antminer ضربه زد. این امر زمینه بازی را فقط کمی مساوی کرد.

بررسی دستگاه های Acis

استخراج ASIC در اصل فرآیند استخراج ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین با استفاده از سکوهای ASIC است. معدنچی ASIC قطعه ای از تجهیزات است که عمداً برای معدن ساخته شده است. بر خلاف انواع دیگر دستگاه های ماینینگ ، ASIC ها قیمت دستگاه استخراج بیت کوین فقط می توانند برای استخراج رمزنگاری مورد استفاده قرار گیرند و هیچ چیز دیگری.

چرا دستگاه های Asic

معدن کاری است که توسط بلاک چین اثبات کار (PoW) برای انجام عملیات مورد نیاز است. این شامل محاسبات پیچیده ای برای قیمت دستگاه استخراج بیت کوین حل یک معمای ریاضی است ، که معدنچیان برای به دست آوردن پاداش بلوک با آن رقابت می کنند.

خالق ناشناس بیت کوین

خالق ناشناس بیت کوین ، ساتوشی ناکاموتو ، سناریویی را برای افزایش سختی استخراج بیت کوین در هنگام اتصال بیشتر دستگاه های استخراج به شبکه تصور کرد. با افزایش روزافزون دستگاه های استخراج قدرتمند ،قیمت دستگاه استخراج بیت کوین   ماینرها مشوق سرمایه گذاری در سخت افزار ASIC می شوند تا بیشترین شانس موفقیت استخراج یک بلوک را به آنها بدهند.

هر دستگاه ماینینگ برای یک ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که هر دستگاه ASIC برای استخراج یک سکه خاص (یا بهتر بگویم ، یک الگوریتم خاص) طراحی شده است. به عنوان مثال ، یک استخراج کننده ASIC بیت کوین فقط می تواند بیت کوین استخراج کند ، در حالی که یک استخراج کننده Litecoin ASIC فقط با بلاک چین LTC ارتباط برقرار می کند.

این امر به این دلیل است که هر ارز دیجیتال دارای الگوریتم هش رمزنگاری خاص خود است که دستگاه های ASIC برای مطابقت با آنها در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال ، بیت کوین از SHA-256 استفاده می کند ،قیمت دستگاه استخراج بیت کوین  در حالی که Litecoin از Scrypt استفاده می کند.

آیا استخراج بیت کوین سودآور است؟

بله ، استخراج بیت کوین سودآور است ، اما کمی ظریف تر است. در روزهای اولیه ، همه چیز ساده بود. CPU های استاندارد استخراج BTC را اداره می کردند و پاداش 50 BTC برای هر بلوک استخراج شده با موفقیت بود. امروزه هزینه اجرای ماینر BTC بیشتر است در حالی که پاداش ها (مقدار BTC) کمتر است ، پس از نصف شدن بیت کوین در سال 2020 ، پاداش بلوک فعلی تنها 6.25 BTC است. علاوه بر این ، استخراج بیت کوین با CPU ها برای مدت طولانی سودآور نبوده است.

سود استخراج بیت کوین

با این حال ،قیمت دستگاه استخراج بیت کوین  در حالی که پاداش های بلوک در آن زمان بیشتر بود ، قیمت ها نیز به میزان قابل توجهی پایین تر از امروز بود. این امر باعث می شود که استخراج ASIC نه تنها یک تلاش ارزشمند ، بلکه یک سرمایه گذاری منطقی نیز باشد.

نکته های جالب

نکته جالب این است که قبل از غواصی در فضا ، باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید ، که مهمترین آنها هزینه برق و قیمت دستگاه استخراج بیت کوینAntminer است.

Antminer چیست؟

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین Antminers یک سخت افزار استخراج ASIC است که توسط Bitmain راه اندازی شده است. این سری در سال 2013 به طور خاص برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده راه اندازی شد و از آن زمان به عنوان یک نام اصلی در صنعت استخراج بیت کوین و بلاک چین تبدیل شده است.

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین  با شروع از سری S1 ، Antminer در کنار صنعت استخراج بلاک چین رشد کرده و تکامل یافته است و نرخ هش و بهره وری را افزایش می دهد. در حال حاضر ، آخرین سری S19 ، S19 pro و T19 است.

قیمت Antiminer

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین Antminer ، از جمله موارد دیگر ، مدل و نرخ هش آن است که معیاری برای قدرت محاسباتی آن است. هرچه بالاتر بهتر ، اما گران تر نیز هست.

مزایای استخراج ASIC

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین استخراج ASIC ممکن است از نظر سخت افزاری بیشتر از سایر طرح های ماینینگ باشد ، اما مزایای کلیدی دارد. مثلا:

راه اندازی آسان

با توجه به ماهیت تخصصی آنها در استخراج یک سکه ، آنها دارای قابلیت plug and mine هستند.

راندمان استخراج بالا

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین ASIC ها در مقایسه با GPU ها و CPU ها دارای قدرت محاسبه و کارایی بالایی هستند.

سود نسبتاً بالا

قیمت دستگاه استخراج بیت کوین با قدرت ASIC ، تقریباً مطمئن هستید که سریعتر از هر نوع سخت افزار دیگری به چشم گاو نر می خورید و پاداش دریافت می کنید.

مصرف کم انرژی

به لطف نوآوریهای معدنی در سالهای اخیر ، این دستگاهها طوری طراحی شده اند که نسبت به سایر مدلهای معدن ، انرژی کمتری نسبت به قدرت محاسباتی خود مصرف کنند.

ارزهای رمزنگاری شده برتر برای استخراج کنندگان ASIC

بیت کوین (BTC)

در صدر لیست ارزهای رمزنگاری شده ، بیت کوین ، قرار دارد. افزایش فوق العاده قیمت هر سکه در چند سال گذشته سودآوری آن را افزایش می دهد. با وجود اینکه پاداش معدنچیان هر چهار سال نصف می شود ،قیمت آن به طور مداوم پس از یک دوره زمانی مشخص با هر نصف افزایش می یابد و سودآوری آن را بیشتر می کند و به عنوان یک پلت فرم مجهز به انرژی  ، تمام پاداش های استخراج به معدنچیان تعلق می گیرد.

بهترین دستگاه استخراج بیت کوین

قیمت دستگاه استخراج بیت کوینبرای ضرب هرچه بیشتر BTC ، از جدیدترین یا قوی ترین ASIC های صنعت استفاده کنید. برخی از بهترین استخراج کنندگان ASIC بیت کوین عبارتند از Antminer S19 ، که دارای نرخ هش 95 TH/s (ترا هش در ثانیه) ، S19 Pro با 110 TH/s و T19 با 84 TH/s است. سایر رقبا شامل WhatsMiner M30S ++ (112 TH/s) و Canaan AvalonMiner 1246 (90 TH/s) هستند.

لایت کوین (LTC)

برای کسانی که به دنبال استخراج چیزی متفاوت هستند – مانند بلاک چین با مشکل استخراج کمتر از BTC – LTC گزینه خوبی است. اگرچه این یک پروتکل PoW است ، اما از نظر الگوریتم های هش با بیت کوین متفاوت است ، زیرا LTC از Scrypt استفاده می کند. به این ترتیب ،قیمت دستگاه استخراج بیت کوین  به استخراج کنندگان ASIC Litecoin منحصر به فرد نیاز دارد.

لایت کوین (LTC)

بهترین دستگاه استخراج Litecoin

معدنچیانی که از ارزهای رمزپایه مبتنی بر Scrypt استفاده می کنند ، عبارتند از محبوب ترین Antminer L3 ++ با نرخ هش 596 MG/s (مگا هش در ثانیه) یا Innosilicon A4+ با 620 MG/s. علاوه بر این ، Innosilicon A6 LTCMaster ، با سرعت تا 1.2 گیگ هش در ثانیه (GH/s) یک سرمایه گذاری ارزشمند است ،قیمت دستگاه استخراج بیت کوین  اگرچه ممکن است هزینه بالاتری داشته باشد.

اتریوم (ETH)

شاید شما فکر کنید که استخراج ETH ارزش ندارد ، زیرا شبکه در حال تغییر به یک سیستم اثبات سهام (PoS) است. تا حدودی ممکن است حق با شما باشد. با این حال ، اتریوم هنوز از PoW پشتیبانی می کند و احتمالاً این کار را برای مدت معینی انجام می دهد ، زیرا اتریوم 2.0 ،قیمت دستگاه استخراج بیت کوین  ارتقاء PoS آن ، یک کار چند ساله است.

ASIC Ethereum

علاوه بر این ، استخراج کنندگان ASIC Ethereum به اندازه بیت کوین گران نیستند. بنابراین ، این شانس را دارید که از استخراج دومین ارز رمزنگاری شده با رقابتی کمتر ، پول آسانی کسب کنید.قیمت دستگاه استخراج بیت کوین پس از همه ، کاهش نرخ هش آن برای معدنچیان جدید که از دستگاه های ASIC استفاده می کنند ایده آل است.

بهترین دستگاه استخراج اتریوم

اتریوم از الگوریتم هش Ethash استفاده می کند. بهترین معدنچی ETH در حال حاضر Antminer E9 است – یک ماینر ASIC که برای اتریوم ساخته شده است و می تواند به حداکثر نرخ هش 3 GH/s برسد. گزینه های دیگر عبارتند از Antminer E3 ، که با سرعت 190 MH/s کار می کند ، و InnoSilicon A10 ETHMaster ، با قدرت حداکثر 485 MH/s و 700 MH/s از InnoSilicon قیمت دستگاه استخراج بیت کوین A10 Pro.

منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]