اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012235767417359

فروش دستگاه ماینر

کد: 140012235767417359

https://bit.ly/3tXPVYr

، (اخبار رسمی): فروش دستگاه ماینر ، بیت کوین دارای دولت مرکزی نیست ، در حالی که دولت تصمیم می گیرد چه زمانی پول کاغذی را چاپ و توزیع کند. در استخراج بیت کوین (BTC) ، ماینرها از نرم افزار خاصی برای حل مسائل ریاضی استفاده می کنند.

فروش دستگاه ماینر

فروش دستگاه ماینر ، بیت کوین دارای دولت مرکزی نیست ، در حالی که دولت تصمیم می گیرد چه زمانی پول کاغذی را چاپ و توزیع کند. در استخراج بیت کوین (BTC) ، ماینرها از نرم افزار خاصی برای حل مسائل ریاضی استفاده می کنند.

فروش دستگاه ماینر

هرچه تقاضای بیشتری در سیستم وجود داشته باشد ، مشکلات ریاضی سخت تر و راه حل های سخت تر ، تولید بالاتر است. در نتیجه ، مصرف انرژی جدی رخ می دهد. بر اساس تحقیقات انجام شده ؛ برق مصرفی برای تولید ۱ بیت کوین معادل هزینه ماهانه یک خانه است…

فروش دستگاه ماینر

استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین فرآیند تولید بیت کوین است. این یک ساختار است که نقل و انتقالات مالی را ارائه می دهد ،فروش دستگاه ماینر تراکنش های مالی را تأیید می کند و تولید بیت کوین های جدید را فراهم می کند.

بررسی فرایند استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین (استخراج BTC) با فناوری Blockchain کار می کند. به لطف گره های کامل در این زنجیره ، تمام معاملات از زمان پیدایش بیت کوین ثبت می شوند و روند تولید بیت کوین با مشکلاتی که ماینر نودز در تلاش است بلافاصله آنها را حل کند ،فروش دستگاه ماینر  محقق می شود. به افرادی که بیت کوین استخراج می کنند ماینر گفته می شود.

به عنوان مثال

ما می توانیم استخراج بیت کوین (BTC) را با جستجوی طلای امروزی مقایسه کنیم. هرچه بیشتر مشارکت کنید ، بیت کوین بیشتری به دست می آورید ، بنابراین هرچه بیشتر کار کنید ، درآمد بیشتری نیز خواهید داشت. کسانی که دارای رایانه های قوی تر و سخت افزار قوی تر هستند می توانند درآمد بیشتری کسب کنند. در روزهای اولیه بیت کوین ، امکان تولید بیت کوین با پردازنده های رایانه ای و کارت های گرافیک وجود داشت ، اما اکنون این امکان پذیر نیست.

برای این کار فروش دستگاه ماینر، داشتن ASIC Miner (Circuit Integrated Special Application) ضروری است. این دستگاه ، که تنها هدف آن تولید بیت کوین است ، از قسمت USB رایانه شما متصل می شود. به این ترتیب ، امکان تولید بیت کوین از رایانه خود در خانه ، به عبارت دیگر استخراج بیت کوین یا استخراج بیت کوین وجود دارد.

داده کاوی چیست؟

این فرآیند حفاری اطلاعات با دستیابی به اطلاعات مورد نظر از داده های مقیاس بالا است. سیستمی که امکان پیش بینی آینده از داده های بزرگ و بارگذاری شده با استفاده از برنامه های رایانه ای را فراهم می آورد ، داده کاوی نامیده می شود. این اصطلاح ، که می تواند در زمینه های سوء استفاده در زندگی روزمره بیان شود ، به عنوان استخراج اطلاعات و باستان شناسی داده نیز شناخته می شود. استخراج بیت کوین در منطق داده کاوی انجام می شود.

استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود؟

هر تراکنش انتقال پول به شبکه بیت کوین اعلام می شود. از این درخواست ها فروش دستگاه ماینر ، هر گره ، یعنی هر دستگاه الکترونیکی که روی بیت کوین کار می کند ، می تواند یک بلوک به حجم ۱ مگابایت ایجاد کند. یک مسئله ریاضی باید بر روی این بلوک ها حل شود.

الگورتیم بیت کوین

بیت کوین از الگوریتم های رمزگذاری برای ایجاد و تأیید این تراکنش های انتقال استفاده می کند. سعی می کند مقدار کلیدی بلوک ایجاد شده را تولید کند. عملکرد رمزنگاری که بیت کوین از آن استفاده می کند عملکردی برگشت ناپذیر است. برای یافتن مقادیر ورودی تابع ،فروش دستگاه ماینر لازم است تلاشهای متعددی با دادن مقادیر ورودی احتمالی به سیستم انجام شود. این نیز تنها راه پیدا کردن ورودی است.

فرایندی استخراج بیت کوین

فرآیندی که “اثبات کار” نامیده می شود به سخت افزار قدرتمند و مصرف انرژی بالا نیاز دارد. طبق منطق سیستم بیت کوین ، هر ده دقیقه یک بلوک باید تولید شود ،فروش دستگاه ماینر یعنی مسئله ریاضی باید در این ۱۰ دقیقه حل شود. اگر بیش از ۱۰ دقیقه طول بکشد ، کمتر از سرعت مورد نظر سیستم بیت کوین است.

در نتیجه

بنابراین اگر این روند کمتر از ۱۰ دقیقه طول بکشد چه اتفاقی می افتد؟ سپس ، هدف سیستم بیت کوین ، بیت کوین ، سریعتر نزدیک می شود. دقیقاً به همین دلیل ، هر ۲ هفته یک ترتیبی اتخاذ می شود تا مشکل دشوارتر و آسان تر شود.این واقعیت که بیت کوین به ۲۱ میلیون واحد محدود شده است نیز ممکن است باعث شود تولید بیت کوین به طور ناگهانی به جای آنکه چندین سال طول بکشد ، به پایان برسد.

بیت کوین چگونه تولید می شود؟

با استخراج بیت کوین ، می توانید با سرمایه گذاری مقدار مشخصی در ماشین های تولید کننده بیت کوین در بازار ، بیت کوین خود را در خانه تولید کنید. با این حال ،فروش دستگاه ماینر هزینه انجام این روش در خانه بسیار زیاد است. جدا از سرمایه ، اول از همه ، شما باید تجهیزات قوی داشته باشید و به روز باشید.

تولید بیت کوین به صورت تخصصی

نیاز اولیه برای پاسخ به این سوالات  که چگونه بیت کوین تولید می شود اتصال به اینترنت و سخت افزار مناسب است. داشتن پردازنده و سیستم عامل قدرتمند ضروری است. استخراج بیت کوین را می توان به راحتی پس از در اختیار داشتن تجهیزات و محاسبات لازم برای مصرف برق و بازگشت در مقابل انجام داد.

این برنامه با ایجاد و تأیید نسخه های رمزگذاری شده بلوک های تولید کننده بیت کوین کار می کند. بلاک ها شامل تراکنش های مالی در ساختار بیت کوین هستند. روشهای زیر را می توان برای انجام فرایند استخراج از طریق دستگاههای ASIC ترجیح داد:

استخراج ابر

استخراج با سخت افزار

استخراج با کامپیوتر

برنامه استخراج بیت کوین

بعد از اینکه تمام ملزومات خود را برای تولید بیت کوین تهیه کردید ، باید سخت افزار استخراج بیت کوین را کنترل و نظارت کنید ، بنابراین باید از برنامه مناسب سخت افزار استخراج بیت کوین مورد استفاده خود (برنامه استخراج بیت کوین) استفاده کنید. برنامه های ترجیحی برای کامپیوتر CGMiner ، BFGMiner و BitMinter هستند.فروش دستگاه ماینر کاربران Mac بیشتر MacMiner را ترجیح می دهند.

برنامه استخراج بیت کوین

استخراج کننده بیت کوین

بیت کوین ماینر به معنی استخراج کننده بیت کوین در انگلیسی است. شخصی که در دنیای دیجیتال پول رمزنگاری شده بیت کوین استخراج می کند ، استخراج کننده بیت کوین نام دارد.

طبق تحقیقات انجام شده ، ادعا می شود که 0.5 of از انرژی جهان به دلیل استفاده بیش از حد از برق در استخراج بیت کوین در سال 2018 به دلیل فروش دستگاه ماینر استخراج بیت کوین هزینه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات آوریل ۲۰۱۷ ، تعداد بیت کوین های مورد استفاده در حال حاضر ۱۶،۲۴۶،۲۰۰ است.بر اساس داده های سال ۲۰۱۸ ؛فروش دستگاه ماینر به طور متوسط ​​۲۰۰۰ بیت کوین در روز تولید می شود.

چگونه می توان بیت کوین کسب کرد؟

اگر می خواهید در خانه استخراج بیت کوین انجام دهید ، مهمترین چیزی که باید بدانید این است که به یک سیستم کامپیوتری قدرتمند نیاز دارید. استخراج بیت کوین ، که با سخت افزار نصب شده بر روی رایانه انجام می شود ، ابتدا با CPU انجام شد ، اما اکنون این کار از طریق کارت های گرافیک با عملکرد 100 برابر سریعتر انجام می شود.

هرچه کارت گرافیک رایانه شما قوی تر باشد ، سود بیشتری از استخراج دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، به جای خرید تجهیزات لازم برای استخراج بیت کوین ،فروش دستگاه ماینر امکان اجاره آن با قیمت مناسب تری وجود دارد.

کسب بیت کوین بدون دانش فنی

اگر دانش کافی در مورد استخراج ندارید یا به دانش خود اعتماد ندارید ، در واقع سعی می کنید با پیوستن به قدرت کامپیوترها و قرار گرفتن در استخرهای بیت کوین ، الگوریتم ها را آسان تر تجزیه و تحلیل کنید. استخرهای بیت کوین زیادی در بازار موجود است و همه آنها مدل های توزیع درآمد متفاوتی دارند. درآمدی که از یک بلوک به دست می آید با فرمول بین شرکت کنندگان در استخر توزیع می شود. در همین حال ، اپراتور استخر مبلغ مشخصی دریافت می کند.

سایت های استخراج بیت کوین

هنگامی که به یکی از سایت های استخراج بیت کوین ، معروف به برنامه تولید بیت کوین ، می پیوندید ، بیت کوین را برای تلاش خود ، نسبت مستقیم به میزان مشارکت خود ، به دست می آورید. به عنوان مثال؛ هنگام حل ۱ بیت کوین ، اگر ۲ درصد از قدرت پردازش را به خود اختصاص داده اید ، ۲ درصد از بیت کوین را بدست می آورید. برخلاف استخرهای ماینینگ متمرکز ، وقتی بیت کوین را متوقف می کنید ، تمام بیت کوین های به دست آمده از بین می روند.

آیا استخراج بیت کوین قانونی است؟

برای اینکه استخراج بیت کوین جرم تلقی شود ، این موضوع باید در قانون لحاظ شود. از آنجا که چنین شرحی در قانون وجود ندارد ، استخراج بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده قانونی است. ارزهای رمزنگاری شده که هنوز درایران قانونی نیستند ، اگرچه در بازار معامله می شوند ، فروش دستگاه ماینر می توانند خطری ایجاد کنند. تصمیم گیری در مورد تجارت یا عدم تجارت با ارزهای دیجیتال به عهده سرمایه گذار است.

کشورهایی که بیت کوین و استخراج ممنوع است

پاسخ به این سوالات  که آیا استخراج بیت کوین قانونی است یا خیر ،فروش دستگاه ماینر جرم محسوب نمی شود زیرا هیچ ماده ای در این زمینه در قانون وجود ندارد. در سطح جهان ، چند کشور وجود دارد که معاملات با ارزهای دیجیتال و استخراج ارزهای رمزنگاری شده غیرقانونی است:

مراکش

چینی

نپال

بولیوی

استوا

قرقیزستان

سوالات مهم در حوزه ارز دیجیتال

Mining Rig چیست؟مجموعه ای از کلمات که یک ماشین استخراج ارز رمزنگاری شده را به زبان انگلیسی توصیف می کند.

استخراج بیت کوین چیست؟

فروش دستگاه ماینر گفتمان استخراج بیت کوین در دنیای پول دیجیتال

بیت ماینر چیست؟

فروش دستگاه ماینر این سیستمی است که با مبادله بیت کوین بوجود آمد و برای استخراج بیت کوین استفاده می شود.

بیت ماینر چیست؟

کارت گرافیک بیت کوین چیست؟

این راه حل مشکلات ریاضی را در طول استخراج بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده ارائه می دهد و کارآمدتر از پردازنده ها ، یعنی CPU ها است.

BTC Miner چیست؟

فروش دستگاه ماینر نامی که به دستگاه هایی که برای استخراج بیت کوین ساخته شده اند داده می شود.

Miner Gate چیست؟

فروش دستگاه ماینر وب سایتی که به کسانی که مایل به تولید بیت کوین در خانه بدون هیچ گونه سرمایه گذاری هستند اجازه می دهد.

به فناوری ارزهای رمزنگاری شده

بر اساس مفهوم پول رمزنگاری شده ، که از سال ۲۰۰۹ وارد زندگی ما شده است ، بلاک چین به زبان ایراتی مبتنی بر فناوری “بلاک چین” است. فروش دستگاه ماینر کلیه معاملات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده این کار از طریق سیستم بلاک چین انجام می شود.

بلاک چین چیست؟

بلاک چین را می توان به عنوان یک رجیستری باز از اطلاعات یا داده های جمع آوری شده در اینترنت تعریف کرد. اساساً این سیستم بر اساس اتصال داده های رمزگذاری شده با حلقه های زنجیره ای و ترکیب آنها به بلوک های تغییر ناپذیر است.فروش دستگاه ماینر  تغییر داده های متصل به زنجیره یا تقریبا غیرممکن است که حذف شود.

بررسی بلاک چین

این به دلیل تغییر داده ها در یک زنجیره است  برای انجام این کار ، لازم است به ابتدای زنجیره مورد نظر بروید. به این معنا که. این عملاً غیرممکن است. به لطف این ویژگی ،فروش دستگاه ماینر داده های بلاک چین این یک سیستم بسیار امن برای ذخیره سازی است. علاوه بر این ، سیستم می تواند خارجی باشد

همچنین در برابر تداخل مقاوم است. برای موفقیت مداخله خارجی ، حداقل در۵۱ از بلوک های سیستم باید به طور همزمان تغییر کنند. این روزها اگرچه به نظر تئوری امکان انجام این کار در فناوری وجود دارد ،فروش دستگاه ماینر اما یک مشکل بزرگ است. هیچ ظرفیت رایانه ای برای رسیدگی به حجم معامله وجود ندارد.

بزرگترین ویژگی فناوری بلاک چین داشتن یک سیستم تأیید غیرمتمرکز است.

به این معنا که. از این نظر ، یکی از موثرترین زمینه های تحول دیجیتال است.نشان داده شده است. بلاک چین ، که می تواند به عنوان یک فروشگاه ضبط دیجیتال عمل کند ، شامل املاک ، وسایل نقلیه و اشیاء با ارزش است.از اثبات و ثبت دارایی ها تا نگهداری گواهی تولد ، ازدواج و فوت ،از انجام و مدیریت قراردادهای هوشمند ، ذخیره اسناد مالی ، این کنترل بی سابقه ای را ارائه می دهد.

بنابراین ،فروش دستگاه ماینر  یک دفتر کل جهانی باز بلاک چین نه تنها در تولید ارزهای رمزنگاری شده ، بلکه در بسیاری از زمینه های مختلف ذخیره سازی ، مدیریت و برای عملیات مانند ذخیره سازی استفاده می شود. فرصتی که برای هویت دیجیتال فراهم می کند ، قابل اعتماد است. کلید اقتصاد آن است

ارز رمزنگاری شده و فناوری بلاک چین

تقریباً در همه صنایع استفاده می شود. این واقعیت که هر روز افراد بیشتری پول رمزنگاری را به عنوان یک ارز جایگزین ترجیح می دهند ، در طول سالها استفاده از پول رمزنگاری را به طور تصاعدی افزایش داده است و بیش از 1600 نوع ارز رمزنگاری شده در CoinMarketCap ،فروش دستگاه ماینر  یکی از بسترهای مهم رمزنگاری ، موجود است. بازار پول. 13 همه اینها متفاوت است اندازه کل بازار جایگزین ها تا پایان سال 2018 بیش از 850 میلیارد دلار است.

بازار ارزهای رمزنگاری شده سالانه حدود ۱۲ درصد در حال رشد است. برآورد می شود با توجه به اینکه ارزهای رمزنگاری شده در یک ساختار غیر متمرکز طراحی شده اند ، مشخص می شود که پتانسیل استفاده از آنها چقدر وسیع است. فروش دستگاه ماینر برخی از مناطقی که در حال حاضر با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده معامله می شوند ، در زیر با جزئیات بیشتری شرح داده شده است.

سفر:

صنعت گردشگری یکی از زمینه هایی است که استفاده از ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال گسترش است. یک مثال خوب از استفاده از فناوری پول رمزنگاری شده در این زمینه ، که فرصت پرداخت آسان و مطمئن را برای آژانس های مسافرتی بین المللی که به ویژه از طریق اینترنت خدمات ارائه می دهند ایجاد می کند

فروش دستگاه ماینر  مثال خوبی از استفاده از بیت کوین به عنوان نوعی از پرداخت است. 2013 هنگام خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، کرایه ماشین و کروز. این یک وب سایت به نام Cheapair.com است که می پذیرد

رسانه های اجتماعی:

علاوه بر بیان افکار و احساسات ، استفاده از رسانه های اجتماعی برای توسعه حرفه ای حرفه ای نیز آغاز شده است و تعداد بسترهای رسانه های اجتماعی با استفاده از فناوری بلاک چین به سرعت در حال افزایش است. معروف ترین آنها ، Vanywhere.com ، یک مدل تجاری ایجاد کرده است تا کاربران دارای مهارت های خاص را به کاربرانی که به این مهارت های خاص نیاز دارند متصل کند و تمام معاملات در وب سایت کاملاً از طریق ارزهای رمزنگاری شده انجام می شود.

آموزش و پرورش:

آموزش یکی از زمینه هایی است که استفاده بالقوه از فناوری پول رمزنگاری شده به سرعت در حال افزایش است. برخی از دانشگاه های قبرس ، سوئیس ، ایالات متحده و آلمان اعلام کرده اند که ارزهای رمزنگاری شده به ویژه بیت کوین را به عنوان شهریه در وب سایت های خود می پذیرند. در میان آنها ، دانشگاه نیکوزیا در قبرس اولین دانشگاه معتبری است که هزینه های تحصیل را از طریق Bitpay ، یک ابزار پرداخت محبوب برای بیت کوین ، جمع آوری کرده است.

کمک مالی و جمع آوری کمک: اهدا:

در دنیای امروز که روش های سنتی پول سازی دیگر برای استارتاپ های عصر جدید کار نمی کند ، بسیاری از ایده های نوپا هنگام جمع آوری پول برای خدمات و محصولات خود ، پول رمزنگاری را ترجیح می دهند. دلیل اصلی این امر سهولت ردیابی این است که پول کجا می رود و کجا با استفاده از فناوری بلاک چین جمع آوری می شود. از فناوری بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده نیز می توان برای جلوگیری از فساد و نشت در خیریه ها استفاده کرد.

برنامه جهانی غذا (WFP) از فناوری بلاک چین برای توزیع شفاف کمک های گرسنگی که قبلاً جمع آوری کرده است ،فروش دستگاه ماینر  استفاده می کند.

صنعت وسایل نقلیه موتوری:

شرکت های علاقمند به تولید خودرو نیز استفاده از فناوری رمزنگاری را آغاز کرده اند و یکی از پیشگامان در این زمینه تسلا است که توسط کارآفرین معروف ایلان ماسک تاسیس شد. در دسامبر 2013 ، اولین مدل تسلا S به قیمت 91.4 بیت کوین فروخته شد و شرکتی که این برنامه را در اروپا دنبال کرد ،فروش دستگاه ماینر  لامبورگینی است. در سال 2014 ، Lamborghini Gallardo LP 550-2 Coupe ، یکی از مشهورترین مدلهای این شرکت ، به قیمت 216.8 بیت کوین فروخته شد.

خرده فروشی:

خرده فروشی یکی از بخشهای مهمی است که به فناوری پول رمزنگاری علاقه نشان می دهد. اولین مثال در این زمینه با وب سایت Overstock.com ، که در زمینه مبلمان خدمات ارائه می دهد ، با پذیرش بیت کوین آغاز شد و پس از این حرکت ، بسیاری از پورتال های خرده فروشی از جمله خرده فروشان بزرگ مانند Crate and Barrel ،فروش دستگاه ماینر  Nordstrom و WholeFoods شروع به کار کردند برای ارائه فرصت خرید با پول رمزنگاری شده.

انتشارات دیجیتال:

ناشران و تبلیغ کنندگان دیجیتال در تلاش برای یافتن راه هایی برای افزایش تعامل با یکدیگر هستند و فناوری ارزهای رمزنگاری شده پتانسیل خوبی برای افزایش این تعامل دارد.فروش دستگاه ماینر  بهترین مثال در این زمینه شرکتی به نام SolidOpinion است.

شرکت مورد نظر نوع جدیدی از تبلیغات به ازای هر مقاله ایجاد کرده است که می تواند هزینه تبلیغات ارزشمندی را دقیقاً بالای مقالاتی که مخاطبان متشکل از اعضای یک شرکت انتشارات دیجیتالی قراردادی در حال خواندن آن هستند ، پرداخت کند. این فناوری از ارز رمزنگاری شده اختصاصی برای افزایش تعامل استفاده می کند

تبادل آثار هنری:

فروش دستگاه ماینر استفاده از ارزهای رمزنگاری شده حتی برای تبادل آثار هنری نیز مورد استفاده قرار گرفته است. هنرمندانی که از کار با واسطه ها برای فروش آثار خود خسته شده اند ، در حال حاضر از امکانات زیادی که محیط اینترنت در اختیار آنها قرار می دهد ، استفاده می کنند. به عنوان یک پیشرفت اخیر ، بسیاری از پلتفرم های هنری ایجاد شده است که در آن پول رمزنگاری به عنوان یک ابزار پرداخت پذیرفته می شود.

دان بورمر ، که در آمستردام زندگی می کند و قطعه “همکاری” خود را با استفاده از پول رمزنگاری به مبلغ ۱۰.۰۰۰ یورو می فروشد ،فروش دستگاه ماینر  از این بستر سود می برد. یکی از هنرمندان است

صنعت بازی:

فناوری رمز ارز امکانات جدیدی را برای ناشران و توسعه دهندگان بازی ایجاد کرده است. برخی از بازی های آنلاین در حال حاضر تجارت با ارزهای رمزنگاری شده را آغاز کرده اند و یکی از بهترین مثال های این عمل پروژه بزرگ ORB است ، بازی ای که به شما اجازه می دهد پول بازی خود را به دارایی های دیگر از جمله ارزهای رمزنگاری شده تبدیل کرده و سپس مبادله کنید. برای پول واقعی

Bitmain Antminer S9i

از آنجا که آن را محبوب ترین سخت افزار استخراج بیت کوین در جهان می دانند ، Antminer S9 به طور کامل در وب سایت Bitmain فروخته می شود. خوشبختانه ، Bitmain در ماه مه این Antminer S9i را تنها با قیمت 499 دلار منتشر کرد. S9i دارای نرخ هش 14 TH در ثانیه و مصرف انرژی 1320 وات است که آن را به یکی از کارآمدترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین در خارج تبدیل می کند.

فروش دستگاه ماینر اگر شما یک معدنچی متوسط ​​یا متخصص هستید که سعی در کسب سود دارد ، هزینه اولیه پایین و کارایی بالای Antminer S9i می تواند تا حدودی هزینه های بالای انرژی آن را جبران کرده و به شما کمک کند.

Halong Mining DragonMint T1

از میان همه سخت افزارهای استخراج بیت کوین در بازار ، DragonMint T1 دارای بالاترین نرخ هش 16 TH در ثانیه است. و با مصرف انرژی 1480 وات ، که معادل 0.075 ژول به نسبت گیگاهش است ،فروش دستگاه ماینر  این قدرتمندترین و کارآمدترین سخت افزار استخراج بیت کوین است.

به طور طبیعی ، تقاضای زیادی برای DragonMint T1 وجود دارد ، بنابراین برای خرید آن باید هزینه سنگینی 2729 دلار بپردازید. اما اگر یک معدنچی متخصص با هزینه برق کم هستید ،فروش دستگاه ماینر  قدرت و کارایی DragonMint T1 می تواند هزینه اولیه اولیه آن را جبران کرده و به شما در کسب سود کمک کند.

Bitmain Antminer T9

Antminer T9 با نرخ هش 12.5 TH در ثانیه و مصرف انرژی 1.576 وات ، قدرت و کارآیی کمتری نسبت به Antminer S9i دارد ، اما گزینه مطمئن تری محسوب می شود. تراشه های باکیفیت تری نسبت به S9i دارد ،فروش دستگاه ماینر  بنابراین از ثبات بیشتری برخوردار است و به سرعت نمی سوزد.شما باید انتظار داشته باشید که حدود 500 دلار برای Antminer T9 بپردازید. اگر شما یک معدنچی متخصص هستید که سخت افزار معدن با دوام می خواهید ، این گزینه خوبی است.

Pangolin Whatsminer M3X

واتسمینر M3X حتی اگر از بیشترین سخت افزار موجود در این لیست استفاده می کند و به 2050 وات انرژی نیاز دارد ، یکی از قدرتمندترین هاست که دارای هش 12.5 TH در ثانیه است.M3X همچنین مقرون به صرفه تر از سایر سخت افزارهای قدرتمند است ، هزینه آن 1022 دلار است که می تواند هزینه های بالای انرژی آن را جبران کرده و به شما در کسب سود کمک کند. اگر یک متخصص استخراج بیت کوین با هزینه برق زیر متوسط ​​هستید ، این می تواند بهترین سخت افزار برای شما باشد.

Bitmain Antminer R4

Antminer R4 Bitmain از نظر کارآیی دقیقاً از Antminer S9i عقب می ماند ، با نرخ هش 8.7 TH در ثانیه و مصرف انرژی کوچک 845 وات. یکی دیگر از بهترین ویژگی های R4 این است که تقریباً بی صدا اجرا می شود و این سخت افزار ایده آل برای استخراج بیت کوین در خانه است.راحتی و کارایی R4 هزینه دارد ، اما برای خرید آن در آمازون باید 2999 دلار هزینه کنید. اگر اهل تفریح ​​یا معدنچی متوسط ​​هستید که سعی می کند در خانه درآمد کسب کند ، از Antminer R4 استفاده کنید.

آوالون ۶

سخت افزار استخراج بیت کوین Avalon6

Avalon6 با قیمت 300 دلار در آمازون ، یکی از مقرون به صرفه ترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین است و راه اندازی آن آسان ترین است. اما بازده پایینی نیز دارد ، دارای نرخ هش 3.5 TH در ثانیه و مصرف انرژی نسبتاً زیاد 1050 وات استمگر اینکه هزینه برق شما بسیار ارزان باشد ، استفاده از Avalon6 برای استخراج بیت کوین بیشتر از هزینه کار تقریباً غیرممکن است. Avalon6 برای مبتدیان یا علاقمندان بهترین است ، زیرا به احتمال زیاد با استفاده از سخت افزار هرگز سود نمی آورید.

Bitmain Antminer S7

یکی دیگر از سخت افزارهای سخت استخراج بیت کوین برای مبتدیان یا علاقه مندان Bitmain Antminer S7 است. هزینه 200 دلار پایین آن با کارآیی پایین آن مطابقت دارد – دارای نرخ هش 4.73 TH در ثانیه و مصرف انرژی 1293 وات است. اما اگر قیمت بیت کوین افزایش یابد و بتوانید برق بسیار ارزان پیدا کنید ،فروش دستگاه ماینر  می توانید با استفاده از سخت افزار سود ببرید.

منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092113*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی