اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101275820517791

هشت نمونه از بهترین پودرهای حالت دهنده مو مردانه و زنانه

کد: 140101275820517791

https://bit.ly/3vSvnBy

، (اخبار رسمی): پودر حالت دهنده مو دو کاربرد حجم ­دهی و حالت ­دهی دارد و برای موهای کم حجم و نازک بسیار مناسب است. پودر حالت دهنده مو بعد از استفاده روی ریشه موها قرار می­گیرد و به دلیل داشتن Silica Silylate باعث ضخیم‌­تر شدن تارهای مو شده و حجم موها را بیشتر نشان می‌­دهد.

۸ نمونه از بهترین پودرهای حالت دهنده مو مردانه و زنانه
هشت نمونه از بهترین پودرهای حالت دهنده مو مردانه و زنانه

محصولات زیادی برای فرم دادن و حالت­ دهی به موها در بازار وجود دارد. (ژل مو، واکس مو، چسب مو، اسپری مو و...) و پودر حالت دهنده مو به عنوان یک انتخاب مناسب یکی از این محصولات هستند که هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده است.

پودر حالت دهنده مو

پودر حالت دهنده مو دو کاربرد حجم ­دهی و حالت ­دهی دارد و برای موهای کم حجم و نازک بسیار مناسب است. پودر حالت دهنده مو بعد از استفاده روی ریشه موها قرار می­گیرد و به دلیل داشتن Silica Silylate باعث ضخیم­تر شدن تارهای مو شده و حجم موها را بیشتر نشان می­دهد و همچنین رطوبت و چربی اضافه موها را جذب کرده و باعث حالت پذیری بیشتر مو می‌شود.

نحوه استفاده از پودر حالت دهنده مو:

بهتر است قبل از استفاده از پودر حالت دهنده مو، موها را بشویید و خشک کنید و بعد موهایتان را به صورت مجعد، فر و یا صاف و یکدست حالت دهید. و بعد از این کار موها را بصورت لیفت یا پوش داده شده نگه دارید و مقداری پودر به ریشه مو بزنید و آنرا روی موها پخش کنید. و سپس به آرامی پوست سر را ماساژ دهید تا پودر حالت دهنده به تمام قسمت های پوست سر و مو برسد. در نتیجه به سرعت بافت و حجم موها بیشتر ­شده و حالت موها به مدت طولانی به شکلی که دوست دارید حفظ می‌­شود. پودر حالت دهنده مو به هیچ عنوان باعث چرب و روغنی شدن موها نمی­شود و ظاهر موها را کاملاً طبیعی نشان می­ دهد.

بهترین برندهای پودر حالت دهنده مو در بازار ایران:

پودر حالت دهنده مو FJ (اف جی)

محصولی بسیار با کیفیت و عالی حاوی ویتامین B5 و عصاره آلوئه ورا، با جذب سریع و حالت دهی و حجم­ دهندگی بالای مو که برای آرایشگران و مصرف خانگی مناسب است.

پودر حالت دهنده مو AGIVA (آگیوا)

این پودر حالت دهنده مو ساخت کشور ترکیه می­باشد و یکی از جدیدترین و بهترین پودرهای حالت دهنده مو در بازار است. این پودر به راحتی و بدون نیاز به هر نوع تافت یا تثبیت کننده­ای موها را حجیم و فیکس می­کند. این پودر بافتی نرم و سبک دارد و جلوه­ای مات و طبیعی به مو می­دهد. به علاوه کاملا خشک است و اثری از چربی در آن نیست و از نظر قدرت حالت­ دهی و نگه­دارندگی مو دارای ۳ نوع درجه سختی است.

پودر حالت دهنده مو feyBE (فی بی)

محصولی با کیفیت که برای موهای خشک، نازک و کم­پشت بسیار مناسب است. این پودر حالت دهنده با داشتن مواد مغذی چربی مو را کنترل می­کند و PH سر را متعادل نگه می­دارد. این پودر حالت دهنده با قدرت چسبندگی بالا به راحتی باعث حجم­ دهی و حالت ­دهی موها شده و همچنین دارای محافظ UV در برابر نور خورشید است.

پودر حالت دهنده مو PASSIONATE (پشنیت)

این پودر حالت دهنده مو ساخت کشور ترکیه می­باشد و موهای کم حجم را به راحتی و بدون استفاده از تافت و تثبیت کننده حجیم و فیکس می­کند. این پودر در ۲ رنگ تولید شده است. رنگ نارنجی مخصوص حالت­ دهی و حجیم کردن موها بدون استفاده از تافت و سشوار است و بیشتر در آرایشگاه­ های مردانه استفاده می­ شود. و رنگ آبی با قابلیت حجم­ دهی بالا بیشتر برای فرم دادن و شنیون مو استفاده می­شود و جلوه­ای مات به موها می­دهد. این محصول مناسب استفاده خانگی و آرایشگاهی برای آقایان و خانم­ ها است.

پودر حالت دهنده مو ROQVEL (راگول)

این پودر حالت دهنده ساخت کشور ترکیه می­باشد و برای موهای کم پشت مناسب است. این پودر ویتامینه علاوه بر حجم ­دهی و حالت ­دهی مو مانع از سفت و چسبنده شدن موها می­شود. و با فرمولاسیون خاص خود از چرب شدن پوست سر و ریشه مو جلوگیری می­‌کند.

پودر حالت دهنده مو LANCELLA (لنسلا)

این پودر حالت دهنده­ مو ماندگاری بالایی دارد و حاوی ویتامین B5 است و برای موهای لخت و کم حجم مناسب است و نیازی به تافت و تثبیت کننده ندارد و در 2 رنگ تولید می شود. پودر حالت دهنده مو قرمز R1 حالت دهنده، حجم دهنده و براق کننده مو می­باشد و پودر حالت دهنده مو آبی B1 قابلیت حجم دهندگی دارد و بیشتر برای فرم دادن و شنیون مو کاربرد دارد. این محصول از وز شدن و چرب شدن موها جلوگیری می­کند و برای خانم ­ها و آقایان قابل استفاده است.

پودر حالت دهنده مو TNT (تی ان تی)

این پودر محصول کشور ایتالیا می­باشد و در 2 رنگ سبز و نارنجی تولید می­شود. رنگ سبز با رایحه لیمو مخصوص موهای پرپشت و مجعد است و رنگ نارنجی با رایحه بلوبری برای موهای نرم و لخت مناسب است. درضمن این پودر حالت دهنده مو حاوی ویتامین B5 و امگا سه است.

پودر حالت دهنده مو KERUN (کران)

این محصول جزء بهترین پودرهای حالت دهنده و حجم دهنده مو می­باشد. حاوی ویتامین B5 و عصاره الوئه ورا می­باشد. برای خانم ­ها و آقایان قابل استفاده است و برای مصرف شخصی و آرایشگاهی مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی