اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295923818566

بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا

کد: 140101295923818566

https://bit.ly/3OluvOj

، (اخبار رسمی): بسیاری از افراد مبتدی به دلیل نداشتن تجربه یا وقت کافی، بدون اینکه احساسات خود را درگیر فارکس کنند، کار را به بهترین ربات‌های معامله گر می‌سپارند تا پروسه معامله را برای آنها انجام دهد. به همین منظور در اینجا بهترین ربات معامله گر فارکس را معرفی کردیم.

بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا
بهترین ربات معامله گر فارکس
بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا
بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا
بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا
معرفی بهترین ربات معامله گر فارکس

استفاده از هر رباتی در فارکس، نمی تواند سودآور باشد. شما باید بهترین ربات فارکس را برای این کار انتخاب کنید. به همین دلیل در اینجا بهترین ربات فارکس را به همراه دلایل آن معرفی خواهیم کرد.

اگر تازه به دنیای فارکس قدم گذاشته‌اید، برای ترید در آن، نیاز به انتخاب بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا را دارید تا معامله ­ای امن را تجربه کنید.

برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه‌ای، شما باید اخبار اقتصادی جهان را دنبال کنید، از آمار، داده‌ها، مدل‌ها و سوابق برای پیش‌بینی بهترین زمان ورود و خروج به معامله و کسب سود استفاده کنید و تحرکات بازار را زیر نظر داشته باشید. بسیاری از افراد مبتدی به دلیل نداشتن تجربه یا وقت کافی، بدون اینکه احساسات خود را درگیر بازارهای مالی کنند، کار را به ربات‌های معامله گر می‌سپارند تا پروسه معامله را برای آنها انجام دهد. شما می‌توانید با داشتن یک حساب فعال در بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، با داشتن یک ربات معامله گر فارکس، معاملات خود را مدیریت کنید.

بهترین ربات های فارکس

ربات­های فارکس، از مجموعه‌ الگوریتم‌ها و پارامترهای از پیش ‌تعیین‌شده برای انجام معاملات خودکار استفاده می‌کنند و شما می‌توانید این ربات‌ها را به‌ صورت خودکار یا به‌ صورت دستی، تنظیم کنید تا معاملات را بجای شما انجام دهند.

ربات­های زیادی در این زمینه وجود دارند و هر کدام از آن ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. یک ویژگی اساسی که ربات­ها را از هم متمایز می­­سازد، تعیین محدوده ضرر است. ربات­ها در این زمینه، عملکرد و استراتژی­های متفاوتی دارند. به طور کلی ربات­ها را می­توان به سه دسته تقسیم کرد:

  •       ربات ­هایی که سخت­گیرانه محدوده ضرر را تعیین می­‌کنند. اگر نموداری از ترید این نوع ربات­ها ترسیم کنید، فراز و فرود های زیادی را مشاهده می­کنید؛ اما یکی از مزیای این ربات­ها این است که در بازه زمانی طولانی مدت، سرمایه را چند برابر می‌­کنند.
  •       ربات هایی که محدوده ضرر را به طور اضطراری و در مواقع ضرورت تعیین می­ کنند. در نمودار این گونه ربات­ها گاها فرود های عظیمی دیده می­ شود.
  •       ربات هایی که اصلاً به محدوده ضرر توجه نکرده و سطح آن را تعیین نمی‌­کنند. اگر نمودار ترید این ربات­ها را رسم کنید، سودآوری به صورت خطی پیوسته بالا می‌رود. اما این ربات­ها بسیار پر ریسک هستند و ممکن است در یک چشم بهم زدن کل سرمایه خود را از دست بدهید.
  • برای کار کردن با ربات فارکس، به دانش تخصصی بالایی نیاز ندارید. بسیاری از افراد مبتدی و حتی باتجربه‌ترین سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند از این ربات‌ها استفاده کنند و بالاترین سود را کسب کنند. ربات‌ها می‌توانند معامله‌های ساده را انجام دهند و همچنین امکان برنامه‌ریزی برای معامله‌گری در سطح پیشرفته را برای شما فراهم کنند. اما بهترین ربات‌های معامله گر دنیا، کدام ربات‌ها هستند؟

    تا به حال در خصوص ضرورت استفاده از ربات معامله گر فارکس، تعریف و انواع آن صحبت کردیم. همانطور که گفته شد، استفاده از هر رباتی، نمی تواند سودآور باشد. شما باید بهترین ربات فارکس را برای این کار انتخاب کنید. به همین دلیل در اینجا بهترین ربات فارکس را به همراه دلایل آن معرفی خواهیم کرد.

    ربات بانش ترید

    ربات بانش ترید، یکی از بهترین ربات‌ها برای جلوگیری از ضرر در بازار فارکس است. به دلیل مزیت­هایی که این ربات دارد، به جرأت می­توان آن را بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا دانست.

    استفاده از ربات بانش ترید بیشترین سودآوری و کمترین ریسک را به‌ همراه دارد. بانش ترید این ربات را بر پایه استراتژی سودآور اسکالپینگ ایجاد کرده است و میزان سوددهی آن به‌طور متوسط بین 30 تا 50 درصد در بازه زمانی یک‌ ماهه است. این اکسپرت براساس استراتژی پرایس اکشن طراحی و کد نویسی شده‌ است. تایم فریم‌های معاملاتی آن بسیار دقیق طراحی شده­اند و پلتفرم معاملاتی آن، نرم افزار متاتریدر 4 است. مدیریت ریسک و سرمایه ربات بانش ترید به این صورت است که برای هر معامله برای حداکثر 5/0 درصد در نظر گرفته شده است. این ربات از جفت ارزهای زیر پشتیبانی می‌کند:

    •          EURAUD
    •          EURCHF
    • EURJPY
    • GBPCHF
    • CADJPY
    • GBPJPY
    • AUDCHF
    • AUDJPY
    • USDCHF
    • GBPUSD
    • EURUSD
    • USDJPY
    • USDCAD
    • AUDUSD
    • EURGBP
    • EURCAD

    ربات GPS فارکس

    این ربات از یک الگوریتم نوآورانه و به روز استفاده می‌کند و به ‌صورت مداوم بر بازار نظارت دارد. ربات GPS فارکس، دارای 12 سبک و استراتژی معاملاتی متنوع است که می‌توانید از میان آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای کار با ربات GPS، به حداقل سپرده صد دلاری نیاز دارید. سود تعیین شده برای این ربات بیش ‌از 300 درصد عنوان ‌شده است.

    از ویژگی‌های این اکسپرت معاملاتی، این است که چهار برابر سریع‌تر از سایر اکسپرت­ها عمل می‌کند. علاوه بر این، ربات GPS بسیار امن بوده و حاشیه سود بالایی دارد. همچنین این امکان را به شما می‌دهد که تمام پارامترهای اصلی را تغییر داده و با هر روشی که تمایل دارید، فعالیت کنید.

    ربات ZENBOT

    از مزایای این ربات می­ توان به open source بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این کدهای این ربات، به گونه ­ای طراحی شده­ اند که می توان آن را مورد ویرایش قرار داد. این ربات برای آماتورها مناسب نیست و نیازمند دانش فنی کددهی‌ است.

    از معایب این ربات این است که زیاد به روز رسانی نمی­ شود. همچنین این ربات می‌­­تواند به صورت مکرر ترید کرده و دارایی­ های متعددی را پشتیبانی کند. این ربات رایگان است و صرافی های  GDAX، Binance، Kraken  و Bitfinex را پشتیبانی می­ کند.

    ربات فارکس گامپ

    این ربات، یک ربات اتوماتیک است که 9 جفت ارز معاملاتی را پشتیبانی می‌کند. قیمت‌ها، اخبار و روندها را به درستی رصد می‌کند و با کمک این ربات می‌توانید اولویت خود را بر روی ریسک بالا، متوسط و کم تنظیم کنید. گفتنی است، این تنظیمات می‌تواند بر سوددهی و یا ضرر شما تاثیر بگذارد. ربات فارکس گامپ، دارای دستورالعمل‌های دقیق و پشتیبانی مناسب بوده و حتی از ضمانت بازگشت پول نیز برخوردار است.

    ربات Coinrule

    ربات Coinrule، طراحی ساده و کاربردی آسان دارد. این ربات برای افراد مبتدی به‌ صورت رایگان ارائه می‌شود، گرچه برای افراد حرفه‌ای نیز انتخابی ایده‌آل به حساب می‌آید. این ربات یک برنامه تحت وب است که امکان معامله جفت ارزهای مختلف را فراهم می‌کند. ربات Coinrule از صرافی‌هایی مثل Bitmex و coinbase پرو پشتیبانی می‌کند. باید اشاره کرد که این ربات بیش از 130 قالب برای معامله دارد.

    یکی از ویژگی­ های این ربات، این است که امکان آزمایش بر روی داده‌های گذشته را پشتیبانی می‌کند. بعلاوه کوین رول، شاخص‌هایی را ارائه می‌کند که کاربر به کمک آن می‌تواند سرمایه‌گذاری راحتی داشته باشد.

    در پایان باید گفت اگر قصد معامله در بازار فارکس را دارید، سعی در انتخاب بهترین ربات معامله گر فارکس در دنیا که به چند نمونه از آنها اشاره شد، داشته باشید تا با خیالی آسوده، تجارتی امن با حاشیه سود بالا را تجربه کنید. به هر روی، تعداد ربات­ها موجود در مارکت جهانی بسیار متنوع است، اما انتخاب ربات­هایی که در میان معامله­ گران محبوبیت بیشتری دارند و سرمایه شما را حفظ می­کنند، حایز اهمیت است.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    • 021860*****
    [نمایش اطلاعات]