اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101315929918566

بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان

کد: 140101315929918566

https://bit.ly/3uYmdUN

، (اخبار رسمی): در حال حاضر سایت­‌های بسیاری در زمینه فروش دستگاه های صنعتی فعالیت می‌­کنند اما بهترین سایت‌های فروش دستگاه های صنعتی در جهان کدام ­اند؟ این سایت‌­ها چه خدماتی ارائه می­‌دهند که آنها را به بهترین ها در این زمینه تبدیل کرده است؟ در ادامه با سه سایت برتر در حوزه فروش دستگاه های صنعتی آشنا می شوید

بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان
بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان

در حال حاضر سایت‌­های بسیاری در زمینه فروش دستگاه های صنعتی فعالیت می­‌کنند. عمده فعالیت این سایت ها، معرفی دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی تولید شده از سوی افراد و شرکت های مختلف است. در واقع این سایت­‌ها، تسهیل­‌گر امر فروش صنایع هستند که با ارائه اطلاعات دقیق از محصولات و همکاری با شرکت ها و برندهای مختلف، محلی برای خرید و فروش دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی هستند. اما بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان کدام ­اند؟ این سایت­ها چه خدماتی ارائه می‌­دهند که آنها را به بهترین ها در این زمینه تبدیل کرده است؟ 

شرکت دامون مبنا

دامون مبنا، شبکه آنلاین پیشرو جهت معرفی و فروش ماشین آلات صنعتی با سابقه 15 ساله است. با نگاهی به کارنامه این شرکت، به جرأت می­توان آن را به عنوان بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان شناخت.

دامون مبنا متشکل از کادر مجرب و متخصص در داخل و خارج از ایران بوده که همواره به دنبال ارائه خدمات و مشاوره‌­های مفید به مشتریان در انتخاب بهترین محصولات است.

دامون مبنا آسوریک، مجموعه‌­ای است که در زمینه واردات انواع خط تولید و ماشین‌آلات صنعتی و همچنین نصب و راه‌اندازی کارخانجات، فعالیت دارد. همچنین شرکت بازرگانی دامون مبنا در زمینه ارائه خدمات در زمینه واردات و بازرگانی و عقد قراردادهای بین‌المللی، دریافت نمایندگی و ارائه مشاوره بازرگانی خارجی به شرکت‌های بازرگانی واردات و صادرات فعالیت مستمر داشته و سعی در ایجاد اعتبار روزافزون به عنوان مرکز فروش دستگاه های صنعتی دارد.

شرکت دامون مبنا، رشد فزاینده­ای در معرفی و فروش تجهیزات صنعتی و بازرگانی داشته که همین امر باعث پیشی گرفتن این مجموعه از سایر رقبای تجاری آن می شود. دامون مبنا با برندهای معروفی چون گلرنگ، شکوه، پاکسان، پاک شو، سافتلن همکاری داشته است که همین امر به این مجموعه به عنوان بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان اعتبار بخشیده است.

سایت دامون مبنا آسوریک، محصولات متنوعی از صنایع پزشکی، بهداشتی، سلولزی، مواد غذایی و بسته‌بندی، مواد معدنی، آرایشی و بهداشتی را به فروش می رساند و در کنار آن، به ارائه خدماتی چون مشاوره، واردات، نصب و راه اندازی انواع ماشین‌آلات صنعتی می پردازد.

دامون مبنا آسوریک، دارای نمایندگی رسمی در کشورهای چین، هنگ‌کنگ و کانادا نمایندگی بوده و تمامی سفارشات از طریق این شرکت­‌ها و از طریق کارمندان بومی صورت می­‌گیرد.

تا به امروز پروژ­های عظیمی توسط مجموعه دامون مبنا به ثبت رسیده است. همکاری با خط تولید دستگاه سورتینگ مغز پسته کرمان، خط تولید آهک اردکان یزد، خط تولید کیسه سیمان یزد، خط تولید کاغذ سنگی مشهد، خط تولید کاغذ سنگی عراق، همکاری با شرکت ماهر سمنان، انجام پروژه برای خط تولید تیشوی فریدون‌شهر و ... از پروژه هایی است که دامون مبنا در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

موفقیت های دامون مبنا در سال­های اخیر، نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات و اعتبار بالای این مجموعه است که قطعاً آن را به فضای مناسب جهت تبلیغ و فروش ماشین آلات صنعتی تبدیل کرده است و فعالیت های موفقیت آمیز دامون مبنا، گواه بر شناخته شدن آن به عنوان بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان است.

در حال حاضر سایت دامون مبنا، مکانی امن و مناسب برای خرید تجهیزات صنعتی است که می­توانید توسط این سایت به خرید انواع لوازم در حوزه صنعت، پزشکی، مواد غذایی و ... اقدام کنید. شرکت دامون مبنا، در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات و همکاری با شرکت های مختلف صنعتی و بازرگانی سراسر ایران است.

سایت Machineseeker

Machineseeker نامی آشنا در حوزه فروش آنلاین محصولات صنعتی است که مطمئناً با خدمات بی نظیری که ارائه می دهد، می توان از آن به عنوان بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان یاد کرد.

گروه ماشین آلات machineseeker، شبکه آنلاین برای فروش دستگاه های صنعتی مورد استفاده در وسایل نقلیه تجاری در اروپا است.

machineseeker در حال حاضر بیش از 10 هزار فروشنده و بیش از 250 هزار دستگاه را بر روی پلتفرم فروشگاهی خود تبلیغ می کند. این سایت ماهانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده دارد و حجم جستجوی این سایت، بیش از هفت میلیارد یورو در ماه است.

machineseeker از سال ۱۹۹۹ دائماً در حال رشد است و از روز اول به سود قابل توجهی دست یافته است.

ترستن موسچلر (Thorsten Muschler)، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت machineseeker است. او در اواخر دهه نود سایت­‌های Maschinensucher.de و Machineseeker.com را راه اندازی کرد و با ایده ای که برای راه اندازی این سایت داشت، از رقبای آنلاین خود یعنی Google و Ebay پیشی گرفت.

دستگاه ها و تجهیزاتی که در این سایت به فروش می‌­رسد شامل تجهیزات کارگاه خودرو، ماشین آلات دارویی، وسایل نقلیه تجاری، فن آوری فشرده کننده هوا، ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات فرآوری مواد غذایی، ماشین آلات پردازش شیشه و سرامیک، تکنولوژی اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پردازش الکترونیکی، تجهیزات اندازه گیری و تست، تکنولوژی پزشکی، ماشین آلات پردازش فلز، فناوری خدمات شهری، ماشین آلات پردازش پلاستیک، ماشین آلات بسته بندی و ... است. تنوع و گستردگی محصولات فروشگاهی این مجموعه، آن را به بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی در جهان تبدیل کرده است.

سایت exapro.com

Exapro، سایت فروش آنلاین دستگاه های صنعتی است که از سال 2000 به خریداران و فروشندگان ماشین آلات، خدمت رسانی می‌­کند. شبکه آنلاین exapro به 9 زبان در سرتاسر جهان فعالیت داشته و شعار این مجموعه، ترکیب شفافیت و کارایی در سطح بین المللی است.

ادعای exapro در خصوص توجه زیادی که به مشتریان خود در سراسر جهان به منظور پاسخ به سوالات و کمک به آنها در فرایند تکمیل خرید و یا فروش در سراسر قاره ها دارد، برتر بودن خدمات این مجموعه را نشان می­دهد. Exapro، نه تنها مکانی برای فروش تجهیزات است، بللکه به مشتریان خود مشاوره­ های دوره­ای در زمینه انتخاب بهترین دستگاه ها ارائه می دهد.

گفتنی است exapro یک شبکه جهانی از مشتریان بین المللی و بازارهای محلی است که مکانی برای تبلیغ ماشین آلات صنعتی بشمار می آید. امروزه ۲۲ نفر از اعضای exapro به خریداران و فروشندگان ماشین آلات مورد استفاده در سراسر جهان کمک می کنند. هر یک از اعضای تیم exapro مسئول بخش صنعتی و منطقه جغرافیایی خاصی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]