اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102085944318281

راهنمای خرید چسب هل

کد: 140102085944318281

https://bit.ly/3rYrslp

، (اخبار رسمی): تحمل حرارتی چسب واشرساز هل چقدر است؟ "این چسب می تواند تا دمای 350 درجه سانتی گراد را تحمل کند.محصول خاصیت موثر خود را در حضور سیالات کارگاهی – سیالات خودرو مثل روغن موتور، روغن هیدرولیک، الکل و محلول ضدیخ از دست نمی‌دهد.

راهنمای خرید چسب هل
چسب هل لامع گستر

آیا چسب هل ضد آب برای چسباندن یونولیت وجود دارد؟

چسب هل مدل آکاردئون

آیا از چسب یو وی هل می توان برای چسباندن آیینه شیشه وسط خودرو استفاده کرد؟

اگر اتصال آینه به اتومبیل بوسیله قطعه سربی پشت آینه باشد، می توان از چسب یو وی هل استفاده کرد و بهتر است، ابتدا قطعه سربی را به شیشه متصل کرده و بعد از خشک شدن کامل چسب، آینه را روی این قطعه سوار کنیم. ولی اگر اتصال آینه به شیشه از نوع پلاستیک به شیشه باشد برای این اتصال باید از چسب فولاد هل استفاده کرد.

آیا برای چسباندن زه خودرو می‌توان از چسب فولاد استفاده کرد؟

اگر زه خودرو حالت پلاستیک خشک مثل زه خودرو پراید داشته باشد نمی توان از این چسب برای چسباندن آن استفاده کرد ولی اگر زه خودرو حالت لاستیکی داشته باشد (مثل زه خودرو آردی) در این صورت می توان از چسب فولاد استفاده کرد به شرطی که ابتدا لایه نایلونی روی زه را با سمباده زدن از بین ببرید.

آیا چسب فولاد قادر به چسباندن گالوانیزه است؟

وقتی از این چسب برای چسباندن دو ورق گالوانیزه استفاده میشود حتی در صورت سمباده زنی هم در موقع تست دو قطعه با فشار دست جدا می شود. پس نتیجه گرفته می شود که چسب فولاد برای چسباندن گالوانیزه مناسب نیست.

برای چسباندن قطعه سیلیکونی به پی وی سی از چه چسبی استفاده کنیم؟

وقتی از چسب فولاد برای چسباندن این قطعات استفاده میشود بعد از یک روز چسب فولاد از طرف قطعه سیلیکونی به راحتی جدا می شود و وقتی از چسب سیلیکونی برای چسبوندن قطعات استفاده می‌شود بعد از شش روز این دو قطعه با نیروی دست جدا می شود. در نتیجه برای چسباندن این دو قطعه، فعلا هیچ چسبی توسط کارخانه هل تولید نمی شود.

آیا چسب هل ضد آب برای چسباندن یونولیت وجود دارد؟

چسب زه هل است که بعد از پنج روز باید تحت فشار گذاشته شود تا لایه های دورنی کامل خشک شود.

آیا از چسب فولاد می توان برای چسباندن آیینه به دیوار استفاده کرد؟ و آیا این چسب به جیوه پشت آیینه آسیب نمی‌زند؟

نه نمی توان استفاده کرد، به جیوه پشت آینه آسیب میزند بهتر است سیلکون بدون اسید مخصوص آینه مانند زه هل یا سیلکون های دیگر هل یا سیلکون مخصوص آینه غفاری استفاده شود.

طریقه تشخیص پلی اتیلن و پلی پروپیلن از بقیه پلاستیک ها چیست؟

اتو وتلویزیون ای بی اس است و دبه پلاستیکی وآفتابه پلی اتیلن می باشد و جنس خود ظرف هل پلی اتیلن و مموری که داخل آن سنباده قرار داده شده پ پ (PP) هست البته پلاستیک پی وی سی نرم، کریستال، پلی امید دگالن و لورن را چسب فولاد هل به خوبی می‌چسباند.

آیا می توان از چسب فولاد برای چسباندن ظروف غذایی مثل بشقاب و قوری استفاده کرد طوری که به سلامتی آسیب نزند؟

بله می توان استفاده کرد، ولی ابتدا باید ۲۴ ساعت رد شود سپس یکبار با آب جوش شسته شود.

آیا گذر زمان بر خاصیت ارتجاعی چسب سیلیکونی طلایی تاثیر دارد و با گذر زمان ترک یا تغییر رنگ نیز دارد و نیز می‌شود پلاستیک سخت را چسباند ؟

 چسب سیلیکون طلایی و مابقی سیلیکون‌های هل تقریبا یکی هست و با گذشت زمان اگر در جلوی نور مستقیم آفتاب نباشد تا ده سال ترک و تغییر رنگ ندارد و از دیگر سیلیکون‌های رقیب چون از فیلر یا پرکن استفاده نشده و عمرش زیادتر می‌باشد و در جلوی نور آفتاب پس از 4 سال مقداری افت می‌کند ولی قابل قبول است.2- چسب‌های سیلیکون هل و واشرساز که جزء آنها است انواع پلاستیک را به خوبی ترمیم و آب بندی میکند حتی پلی اتیلن و P.P را که هیچ چسبی قادر به چسباندن آن نیست را سیلیکون‌های هل می‌چسباند و  مقاومت آن در برابر نیروهای عمودی بسیار بالا بوده ولی در برابر گشتاور کم است بطور مثال : زه خودرو را کامل نگاه می‌دارد ولی وقتی زه خودرو را با فشار دست خم کنید رها می‌کند.

تحمل حرارتی چسب سیلیکونی طلایی چند درجه می‌باشد و آیا به عنوان واشرساز می‌توان استفاده کرد؟

سیلیکون طلایی به عنوان واشرساز جواب می‌دهد و حدود 200 درجه تحمل حرارتی دارد که دمای موتور حداکثر به 110 درجه می‌رسد آن هم در پژو جی ال ایکس و اگر رنگش مسئله نکند موردی ندارد و می‌شود به جای واشرساز، زه و سیلیکون طلایی استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی