اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104096165918281

آشنایی با انواع ضد یخ

کد: 140104096165918281

https://bit.ly/3yzlTO6

، (اخبار رسمی): در صورت عدم رسیدگی، دمای موتور مدام افزایش می‌یابد تا جایی که اجزای فلزی داخل آن شروع به ذوب‌شدن می‌کنند و پس از مدتی کل موتور را تحت‌‌الشعاع قرار می‌دهد

انواع ضد یخ
ضد یخ کراپ

تخفیف آخر هفته بی نظیر فروشگاه لامع گستر

انواع ضد یخ

ضد یخ ها یکی از پر مصرف ترین محصولات مصرفی در وسایل نقلیه می باشد. صرف نظر از نوع خودرو جهت خنک نگه داشتن موتور خودرو استفاده از ضدیخ و ضد جوش امری ضروری است. آری ضد یخ یا همان ضد جوش یکی از پر مصرف ترین تجهیزات در خودروها می باشد و می توان بر حسب نوع وسیله ضد یخ مورد نظر را خریداری کرد.
 

کمبود ضد یخ در خودرو می تواند صدمات جبران ناپذیری به خودرو وارد کند که از مشهورترین انها می توان به سوزاندن سر سیلندر اشاره کرد.

با اطمینان بخرید: ضد یخ کراپ

نیمی از این گرما از طریق اگزوز خارج می‌شود، اما نیمی دیگر در محفظه موتور باقی می‌ماند. موتور خودرو باید به روشی خنک شود و این گرما را دفع کند. در غیر این صورت دمای موتور مدام افزایش می‌یابد تا جایی که اجزای فلزی داخل آن شروع به ذوب‌شدن می‌کنند و پس از مدتی کل موتور را تحت‌‌الشعاع قرار می‌دهند. برای جلوگیری از این مشکل به مایع خنک‌کننده نیاز است، مایع خنک‌کننده موتور مایعی بر پایه آب است که گرمای موتور را جذب می‌کند.

البته خود مایع خنک‌کننده هم به‌دلیل گرمای موجود در محفظه موتور داغ می‌شود. به‌همین‌دلیل سازوکاری در سیستم خنک‌کننده تعبیه شده است که این مایع را برای خنک‌شدن به رادیاتوری که در قسمت جلوی ماشین قرار دارد منتقل می‌کند. با حرکت اتومبیل به جلو، هوا در شیارهای رادیاتور که حاوی این مایع خنک‌کننده داغ است جریان می‌یابد و باعث خنک‌شدن آن می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی