اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105096328018281

کم شدن آب رادیاتور ماشین

کد: 140105096328018281

https://bit.ly/3oKEH7s

، (اخبار رسمی): احتمالا شما هم با مشکل کم شدن آب رادیاتور ماشین یا همان کم شدن آب ماشین مواجه شده باشید و ندانید که چه عواقبی را می‌تواند به همراه داشته باشد.

 کم شدن آب رادیاتور ماشین
لامع گستر ارس ارائه دهنده انواع نشت گیر

تخفیفات تابستانی لامع گستر ارس را از دست ندهید.

 کم شدن آب رادیاتور ماشین 

احتملا شما هم با مشکل کم شدن آب رادیاتور ماشین یا همان کم شدن آب ماشین مواجه شده باشید و ندانید که چه عواقبی را می‌تواند به همراه داشته باشد. جوش آوردن و کم شدن آب رادیاتور می تواند دلایل زیادی داشته باشد که اگر در این رابطه اطلاعاتی نداشته باشید می‌تواند خطرساز شده و باعث سوختن واشر سرسیلندر شود که کوچک‌ترین خطر ممکن  است.

توجه داشته باشید که در صورت توجه نکردن به این موضوع، کم شدن آب رادیاتور حتی امکان سوختن موتور خودرو و گریپاژ کردن پیستون‌ها ممکن است که در این مواقع یک خرج میلیونی روی دست شما می‌افتد.

آب رادیاتوربه دلایل بسیاری کم می‌شود که از جمله این موارد می‌توان به سوراخ شدن رادیاتو، خرابی رادیاتور، وجود نشتی در شلنگ رادیاتور، نشتی بخاری خودرو، هوا گرفتن رادیاتور، جوش آوردن رادیاتور، ایجاد رسوب در رادیاتور، خرابی فن رادیاتور، سوختن واشر سرسیلندر، نشت آب از منبع انبساط و موارد از این قبیل اشاره کرد.

پس در هر مواقعی که احساس کردید آب رادیاتور کم شده، حتما موارد بالا را بررسی کند تا از احتمال بروز هزینه‌های سرسام‌آوری جلوگیری کنید.

یکی از عمده دلایل نشتی رادیاتور ماشین را می‌توان به خوردگی رادیاتور اشاره کرد. به دلیل اینکه آب رادیاتور و ضدیخ در مخزن رادیاتور، مسیر و شلنگ های آن دائما در حال گردش است امکان خوردگی و زندگ زدگی این اتصالات و مسیرها در اثر مرور زمان، طبیعی است.

همچنین عواملی مانند رسوب گرفتن شلنگ‌ها یا قمقمه رادیاتور، باعث می‌شود که بعد از گذشت چند مدت خوردگی اتفاق افتاده یا عمل خنک سازی موتور به درستی انجام نشود.

برای رفع این گونه مشکلات و جلوگیری از هزینه‌های گزاف محصولات نشت‌گیر رادیاتور به بازار عرضه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان به راحتی و با هزینه‌های پایین این مشکلات را حل کرد.

از نشت‌گیر رادیاتور می‌توان برای موتورهایی از جنس استیل، آهن و آلومینیوم استفاده کرد. این محصولات برای درزگیری سیلندر، سرسیلندر و واشر واتر پمپ بسیار مناسب هستند که انواع نشتی‌های جزئی سیلندر را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت دائمی برطرف می‌کنند.

نشت گیر سیلندر آذران علاوه بررفع انواع ترک‌ها و نشتی‌های سیلندر مانع از زنگ زدگی  و از تجمع رسوبات در رادیاتور جلوگیری می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حراج و تخفیف