اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105136336718281

گریس skf

کد: 140105136336718281

https://bit.ly/3zZjvRn

، (اخبار رسمی): SKF به عنوان ماده غلیظ کننده در محصولات خود از انواع صابون‌های فلزی ساده و پیچیده و از انواع غلیظ کننده های غیر صابونی استفاده می کند.

گریس skf
گریس نسوز SKF

لامع گستر ارس ارائه دهنده انواع گریس نسوز با ارسال رایگان

سایش و خوردگی همواره به عنوان یکی از مشکلات مهم صنعت به شمار می‌آید، برای رفع این مشکل راه کارهای زیادی ارائه شده است که یکی از آنها استفاده از انواع روان کارها است، گریس به عنوان پر کاربرد ترین روغن برای روان کاری عنوان دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی شناخته می شود.

گریس skf

گریس توسط برندهای زیادی در سراسر دنیا تولید می شود که یکی از آنها SKF است. شرکت SKF یکی از بهترین ها در صنعت تولید انواع قطعات صنعتی است، این برند علاوه بر تولید انواع بلبرینگ ها با کیفیت، انواع گریس های مختلف را نیز تولید کرده و به سراسر دنیا عرضه می کند.

گریس های SKF همه با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به تولید می رسند به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در این مقاله قصد داریم که بیشتر در رابطه با گریس SKF صحبت کنیم و مهم ترین مزیت هایی که این محصولات دارا هستند را بیان کنیم.

معرفی گریس SKF

همان طور که می دانید تقریبا تمامی ماشین آلات صنعتی نیاز به روغن کاری دارند و باید که به صورت منظم در بازه های زمانی مشخص با استفاده از یک روغن مناسب، روغن کاری بشوند، گریس یکی از ماده های پر کابرد برای روان کاری دستگاه های صنعتی است، در صنعت انواع گریس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام بنا به ویژگی هایی که دارند دارای کابرد مشخص هستند، SKF یکی از برند های پیش رو در تولید انواع گریس های با کیفیت است.

این شرکت با به کارگیری مرغوب ترین مواد اولیه و استفاده از دستگاه های پیشرفته، محصولی با کیفیتی بسیار بالا را عرضه می کند. همین موضوع باعث شده است که از سراسر دنیا متقاضیان زیادی داشته باشد.

گریس های SKF بر سه پایه سه جز اصلی ساخته می شوند که عبارت است از:

  •  روغن پایه: تمامی گریس‌های با کیفیت از جمله گریس های SKF بر پایه یک روغن اصلی ساخته شده‌اند که حال این روغن می تواند معدنی ( طبیعی ) یا مصنوعی باشد، روغن های معدنی همانند نفتنیک یا پارافینیک و روغن های مصنوعی مثل PAO است.
  • اینکه از چه نوع روغن پایه ای برای ساخت گریس استفاده شده است، تاثیر زیادی بر روی کیفیت محصول می گذارد، گریس هایی که برند SKF به تولید می‌رساند معمولا بر پایه روغن های معدنی هستند.
  • عامل غلیظ کننده: برای تنظیم عملکرد گریس در روند تولید باید از نوعی غلیظ کننده استفاده شود، غلیظ کننده ها به عنوان ستون فقرات و یا بدنه گریس نیز شناخته می شوند، این موارد ویژگی‌های مهم گریس را همانند مقاومت، نحوه عملکرد در دماهای بالا و پایین، مقاومت و نحوه عملکرد در فشار های بالا، پایداری برشی و ... را تعیین می‌کند.
  •  مواد افزودنی عملکرد: به منظور اینکه خواصی خاص را به گریس اضافه کنند معمولا از انواع مواد افزودنی استفاده می شود، مواد افزودنی تاثیر زیادی بر روی رنگ و بوی گریس دارند.

گروه SKF در بیشتر محصولات خود از این مواد افزودنی استفاده نمی‌کند؛ اما در صورت استفاده نیز تا حد مناسب که باعث بوی بد و یا رنگ بد گریس نشود به صورت کنترل شده استفاده می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]