اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102266078118817

استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری تاسیسات در صنعت و ساختمان

عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140102266078118817

https://bit.ly/3MkbHxz

، تهران , (اخبار رسمی): عایق الاستومری از انواع عایق حرارتی و برودتی است و مزایای بسیاری چون بهیـنه سازی مصرف انرژی به سبب دارا بودن ضریب انتقال حرارتی مناسب ، جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی لوله ، سهولت نصب و انعطاف پذیری ، قابلیت چسبندگی و رنگ پذیری ، جلوگیری از کندانس و ... را داراست

عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟
عایق های الاستومری گروه صنعتی لینکران

عایق الاستومری در صنایع پتروشیمی ، نفتی ، خودروسازی ، کارخانه ها و ... جهت عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی ، کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع ، دستگاه های تأسیساتی ، مخازن و ...استفاده می گردد.

عایق الاستومری چیست؟

به طور کلی عایق به موادی می گویند که از نفوذ و جابجایی مواد یا انرژی به بخشی دیگر جلوگیری به عمل می آورد و یا آن را به حداقل میرسانند. عایق الاستومری از انواع عایق حرارتی و برودتی است و از مواد سلول بسته و انعطاف پذیر (EPDM) ساخته شده که ساختار سلول بسته آن موجب شده تا نسبت به انواع دیگر عایق ها مقامت بالایی در برابر حرارت ، برودت ، گرد و غبار و مهم تر از همه آنها رطوبت داشته باشند و به بهترین جایگزین عایق های سنتی مانند پشم شیشه و پشنم سنگ تبدیل شوند.

عایق های الاستومری از مواد غیرسمی تشکیل شده و دوست دار محیط زیست هستند از این رو هیچگونه آسیبی به انسان و محیط زیست نمی رسانند. استفاده از این نوع عایـق مزایای بسیاری چون بهیـنه سازی مصرف انرژی به سبب دارا بودن ضریب انتقال حرارتی مناسب ، جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی لوله ، سهولت نصب و انعطاف پذیری ، قابلیت چسبندگی و رنگ پذیری ، جلوگیری از کندانس و ... را داراست. علاوه بر آن قابلیت های فنی بالایی که در عایق الاستومری وجود دارد، استفاده از این عایق ها را در صنایع پتروشیمی ، نفتی ، خودروسازی ، کارخانه ها و ... جهت عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی ، کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع ، دستگاه های تأسیساتی ، مخازن و ...را ممکن ساخته است.

انواع عایق الاستومری 

انواع عایق الاستومری از لحاظ کاربری به پنج نوع تقسیم میشود. عایق رطوبتی ، عایق الکتریکی ، عایق حرارتی برودتی ، عایق ضد حریق و عایق صوتی

از لحاظ شکل ظاهری عایق های الاستومری در انواع عایق پنلی، عایق لوله ای الاستومری و عایق رولی الاستومری موجود هستند و با روکش های مختلفی مانند روکش آلومینیوم،  پروتکت بلک و ... و به دو صورت پشت چسب دار و فاقد چسب عرضه می شوند که جهت اتصال عایق های فاقد چسب می توان از چسب عایق الاستومری و نوار درزگیر الاستومری استفاده نمود.

نوع خاص و جدیدی از عایق های الاستومری به نام عایق INSPIRE با خواص ویژه مکانیکی و شیمیایی نیز وجود دارد که به تازگی با تلاش محققان و مهندسین ایرانی توسط گروه صنعتی لینکران به ثبت و مرحله تولید رسیده است . مهم ترین ویژگی این نوع عایق ها داشتن ظاهر رنگی آن هاست که علاوه بر داشتن زیبایی، جهت تفکیک عایق کاری تاسیسات مانند لوله های گرم و سرد بسیار کاربردی است.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره‌آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات،لرزه گیرهای مکانیکی، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید