اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206117462818817
در دسترس نیست

عایق الاستومری لینکران به دو شکل عایق لوله ای الاستومری، عایق رولی الاستومری

عایق الاستومری ، کاربرد ، مزایا و انواع آن

کد: 140206117462818817

، تهران , (اخبار رسمی): عایق الاستومری (عایق پتویی) نوع خاصى از عایق هاى ساخته شده از ترکیبات پلیمرى الاستومریک هستند که بر اساس خواص شیمیایى و مشخصه هاى فیزیکى در خلال روند تولید در دو نوع و گستره کاربرد اصلی عایق حرارتى- برودتى الاستومری و عایق صوتى الاستومری مورد استفاده قرار مى گیرند.

عایق الاستومری ، کاربرد ، مزایا و انواع آن
عایق الاستومری تولید کارخانه گروه صنعتی لینکران واقع در شهرک صنعتی شمس آباد

عایق الاستومری گروه صنعتی لینکران: عایق الاستومری حرارتی، برودتی و صوتی لوله ای عایق الاستومری حرارتی برودتی رولی عایق الاستومری حرارتی برودتی پنلی عایق الاستومری صوتی رولی عایق الاستومری صوتی پنلی

کاربرد عایق الاستومری

عایق های الاستومری از مواد سلول بسته به شمار می آیند.فوم های سلول بسته از حفره های ریزی تشکیل شده اند که به طور کامل توسط دیواره های خود احاطه شده اند و بنابراین در تبادل هوا با سلول های دیگر نیستند از این رو دارای جذب آب کمتر و نفوذپذیری بخار آب کمتر از فوم های سلول باز هستند که این موارد از مهم ترین مزیت های فوم های سلول بسته به شمار می آیند.
عایق الاستومری سلول بسته یا همان عایق پتویی از زمان اختراعش در سال ۱۹۵۴ به شکلی موفقیت آمیز به عنوان عایق لوله مورد استفاده قرار گرفته است. عایق الاستومری در گستره وسیعی از اشکال به صورت عایق لوله ای الاستومری، عایق رولی الاستومری و …در ضخامت های مختلف وجود دارد.
عایق الاستومری رولی می تواند به سادگی برای پوشش اطراف انواع تجهیزات برش کاری شود، از لوله های معمولی گرفته تا چیلرهای صنعتی بزرگ. فوم الاستومری سلول بسته متنوعی وجود دارد. که دارای تمامی کدها و استانداردهای مورد نیاز، مقاوم در برابر حریق و ضد صدا بوده و استانداردهای عملکردی لازم برای گستره وسیعی از کاربردها را دارا می باشند. که شامل موارد زیر است:

لوله های سیستم تبرید، خطوط آب سرد و گرم و لوله های آب سرد چیلر

اجزای سیستم های تهویه مطبوع (HVAC)

سیستم های کانال کشی در فضاهای بسته یا باز

چیلرها

سیستم های مکانیکی در صنایع، صنایع داروسازی، صنایع دریایی و کشتی سازی و زیردریایی

تأسیسات خورشیدی و …

سازه پایدار الهیه به با افتخار اولین عایق الاستومری ایرانی تولید گروه صنعتی لینکران را به بازار ساختمان و صنعت ایران تقدیم میکند. عایق الاستومری لینکران قابل رقابت با بهترین برندهای تولید عایق الاستومری در سطح جهان، آماده تامین نیازهای عایق کاری پروژه های شما هم میهنان عزیز می باشد. عایق الاستومریک لینکران، در زمینه عایق حرارتی برودتی و همچنین عایق صوتی کاربرد دارند. عایق حرارتی برودتی الاستومری، به دو صورت رولی و لوله ای تولید می شوند. مورد بعدی عایق صفحه ای ( عایق پنلی ) است که بیشتر برای عایق صوتی در ساختمان و صنعت مورد استفاده قرار میگیرند.

مزایای عایق کاری با عایق الاستومری 

یک سیستم عایق الاستومری که به درستی  نصب شده باشد، دارای مزایای آنی و طولانی مدت است.

عایق کاری حرارتی برودتی و صوتی ، علی الخصوص با عایق الاستومری از افراد، تجهیزات و سیستم های شما حفاظت کرده و هزینه ها را به میزان چشم گیری کاهش می دهد.

کاهش هزینه های انرژی

جلوگیری از تقطیر رطوبت

کاهش ظرفیت و اندازه تجهیزات مکانیکی

افزایش ضریب عملکرد

کاهش انتشار آلاینده ها

ایمنی و محافظت از افراد

عملکرد صوتی (کاهش میزان نویز)

حداکثر بازگشت سرمایه

ایجاد ظاهر بهتر

محافظت در برابر حریق

صرفه جویی در مصرف انرژی

طراحی و نصب دقیق و مناسب عایق حرارتی برودتی به سرعت نیاز به انرژی را کاهش می دهد. و سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. عایق الاستومری می تواند در لوله ها و سطوح گرم، اتلاف گرما را تا %۹۵ کاهش یابد. که متقابلا با کاهش اتلاف گرما، هزینه های انرژی به شدت کاهش پیدا میکند.

همچنین عایق الاستومری سبب حفاظت از محیط زیست می شود. مقادیر بسیار زیادی انرژی از شیرآلات و لوله های بدون عایق حرارتی و برودتی یا عایق معیوب تلف می شود.

به توصیف برخی از مهم ترین مزایای عایق کاری با عایق الاستومری که در بالا به آن ها اشاره نمودیم می پردازیم:

توصیف برخی از مهم ترین مزایای عایق کاری با عایق الاستومری

گروه صنعتی لینکران عایق های الاستومری تولیدی خود را بر اساس کاربرد و نوع شکل به اشکال زیر دسته بندی می کنند:

عایق الاستومری حرارتی، برودتی و صوتی لوله ای

عایق الاستومری حرارتی برودتی رولی

عایق الاستومری حرارتی برودتی پنلی

عایق الاستومری صوتی رولی

عایق الاستومری صوتی پنلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره‌آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات،لرزه گیرهای مکانیکی، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید