اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206117463118817
در دسترس نیست

عایق پتویی یا عایق الاستومری ، سبک وزن ، سلول بسته با انعطاف پذیری بالا است.

عایق پتویی حرارتی و برودتی سلول بسته

کد: 140206117463118817

، تهران , (اخبار رسمی): عایق پتویی یا عایق الاستومری ، سبک وزن ، سلول بسته با انعطاف پذیری بالا است. این نوع عایق جهت عایق کاری لوله های گرم و سرد،کانال یا تجهیزات طراحی می شوند. انواع عایق پتویی در ضخامتها و اندازه های متفاوت است. ساختار سلول بسته و جنس محکم عایق پتویی سبب می شود که این عایق یک نوع عایق بسیارکاربردی باشد.

عایق پتویی حرارتی و برودتی سلول بسته
عایق پتویی تولیدی کارخانه شهرک صنعتی شمس آباد

عایق پتویی حرارتی و برودتی سلول بسته ازجنس EPDM ، جایگزین مناسبی برای پشم شیشه و پشم سنگ می باشد. این عایق را با نام عایق الاستومریک سلول بسته ، عایق صفحه ای ، فوم الاستومری و عایق رولی نیز می شناسند.

عایق پتویی و انواع آن
عایق پتویی یا به عبارتی دیگر عایق الاستومری ، سبک وزن ، سلول بسته با انعطاف پذیری بالا است. این نوع عایق جهت عایق کاری لوله های گرم و سرد،کانال یا تجهیزات طراحی می شوند. انواع عایق پتویی در ضخامتها و اندازه های متفاوت ارائه می گردد. ساختار سلول بسته و جنس محکم عایق پتویی سبب می شود که این عایق یک نوع عایق بسیار کاربردی باشد.

عایق پتویی چیست؟
عایق پتویی حرارتی و برودتی سلول بسته از جنس EPDM ، برای اولین بار ۵۰ سال قبل به بازار تأسیسات معرفی گردیده اند. و جایگزین بسیار مناسبی برای پشم شیشه و پشم سنگ است.
این عایق را با نام عایق الاستومریک سلول بسته ، عایق الاستومری ، عایق صفحه ای ، فوم الاستومری و عایق رولی نیز می شناسند. و تجربه خوبی به عنوان عایق حرارتی و برودتی در صنعت تأسیسات مکانیکی و انواع صنایع وابسته داشته است.

کاربرد عایق پتویی
به تعویق انداختن گرمایش و به وجود آمدن کندانسیون روی لوله های عمودی آب سرد و خطوط سرماساز

فوم الاستومری به شکل کاملا تأثیرگذاری سبب کم شدن جریان حرارتی روی لوله های آب داغ ، کاربردهای گرمایشی و سیستم های لوله کشی دو دمایی می گردد.

ورقه های عایق پتویی برای عایقکاری لوله های سایز بزرگ ، چیلرها ، مخازن و تانک ها استفاده می گردد.

دامنه دمای کار توصیه شده برای این عایق ها C ۱۸۲- تا  C۱۲۵+ است.

انواع عایق پتویی برای نصب بر روی زمین ، زیر زمین ، درون و بیرون ساختمانها طراحی شده اند.

عایق پتویی برای سیستم های لوله کشی خورشیدی ، به دلیل ترکیب خواص مقاومت UV، راندمان حرارتی بیشتر، عدم خوردگی برای لوله های مسی مناسب است.

ساختار سلولی خاص عایق پتویی سبب به تأخیر انداختن جریان بخار مرطوب می شود. این نوع عایق به عنوان یک تأخیر انداز با میزان انتقال کم، در نظر گرفته می شود.

در شرایط کاری عادی، این عایق ها احتیاج به حفاظت تأخیر انداز بخار ناست. هنگامی که در شرایط دمای خیلی پایین با شرایط رطوبت بشدت بالا مورد استفاده قرار می گیرد، یک مانع بخار اضافی ممکن است مورد نیاز باشد.

انواع عایق پتویی

عایق پتویی با ویژگی های خاص

عایق های رولی اینسپایر (INSPIRE) ، عایق های لوله ای اینسپایر (INSPIRE) ، عایق آکوستیک ، عایق پنلی آلومینیومی لینکران (ISC) ، عایق پنلی با روکش پروتکت بلک (ISC) ، عایق صوتی پنلی ساده (ISS) ، عایق صوتی پنلی موج دار (شانه تخم مرغی)(ISW)

کاربرد : عایق پنلی برای عایق­ کاری تاسیسات ساختمانی / عایق INSPIRE برای تفکیک لوله های رفت و برگشت تأسیسات / عایق الاستومری روکش آلومینیومی برند لینکران در عایق­ کاری مخازن و کانال های هوا ، سیستم های گرمایشی ، تبرید و لوله های گرم و سرد

عایق پتویی لوله ای

عایق الاستومری لوله ای ساده ، عایق لوله ای با روکش پروتکت بلک ، عایق لوله‌ ای چاک‌ دار ، عایق لوله‌ای با روکش آلومینیوم

کاربرد : جهت عایق نمودن لوله های سرمایش و گرمایش ، لوله های آب مصرفی ، سیستم های تهویه مطبوع و لوله‌ های تأسیساتی

عایق پتویی رولی

عایق رولی ساده ، عایق رولی با روکش آلومینیومی ، عایق رولی با روکش پروتکت بلک ، عایق‌ رولی پشت چسب دار ، عایق صوتی رولی ساده ، عایق صوتی رولی موج دار (شانه تخم مرغی)

کاربرد : عایق کارى انواع سطوح مانند کانال ها، مخازن و منابع، دیواره هاى دستگاه هاى تاسیساتى، لوله هاى با سایز بالا، دیواره هاى داخلى و خارجى انواع ساختمان ها و تجهیزاتی که نیاز به کنترل صوت دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره‌آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات،لرزه گیرهای مکانیکی، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید