اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111307168618817
در دسترس نیست

اجرای ساپورت مدولار در بیمارستان ها

کاربرد سیستم ساپورت تأسیسات در پروژه های بیمارستانی

کد: 140111307168618817

، تهران , (اخبار رسمی): رعایت نکات مهندسی، استانداردهای طراحی،توجه به مراقبت های بهداشتی،کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی از مهمترین مسائل پروژه بیمارستانی می باشد استفاده از تجهیزات تأسیساتی برای انتقال آب در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، موتورخانه ها و کانال های تهویه هوا، ضامن عملکرد بهتر ساختمان بیمارستان می باشد.

کاربرد سیستم ساپورت تأسیسات در پروژه های بیمارستانی
سیستم ساپورت تأسیسات لینکران

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده سیستم ساپورت تأسیسات مدولار برای پروژه های بیمارستانی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات لینکران و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش بیمارستانی در تماس باشید.

طراحی و اجرای ساپورت های مدولار تأسیساتی در پروژه های بیمارستانی و مراکز درمانی دیگر، به دلیل نقش مهم این پروژه ها در مواقع بحران های طبیعی و غیرطبیعی، با ضوابط خاص و طراحی های استاندارد صورت می گیرد.
ساپورت مدولار لینکران قابلیت های فراوانی همچون سرعت اجرای بالا، حذف جوشکاری به دلیل استفاده از مفاصل و بست ها، زنگ زدایی، انعطاف پذیری بالا و مهمتر از همه مدل سازی رفتار ساپورت و انکر در زمان بارگذاری دارند.

سیستم ساپورت تأسیسات چیست؟

سیستم ساپورت تأسیسات از نوع تأسیساتی می باشد که جهت نگهداری و عبور تجهیزاتی مانند لوله های آب گرم و سرد ، کانال ها، رایزرها، فاضلاب ساختمانی و … کاربرد دارند. استفاده از اصطلاحاتی مانند ساپورت مدولار، ساپورت لوله، سیستم تأسیسات و ساپورت تأسیساتی نیز مرسوم است. با توجه به نوع سیستم های تهویه ، انواع لوله ها و ابعاد آنها و در نظر داشتن جزئیات اجرایی سیستم ساپورت انتخاب و استفاده می شود.

هدف استفاده از ساپورت مدولار در پروژه های بیمارستانی

یکی از اهداف اصلی برای پروژه های بیمارستانی کسب منافع اقتصادی است. در اجرای بخشهای مختلف پروژه مباحث اقتصادی یکی از مؤثرترین فاکتورها در نحوه ی اجرا و متریال مورد استفاده می باشد.
درابتدای امر استفاده از ساپورت سنتی برای پروژه مقرون به صرفه تر به نظر می رسد. اما با توجه بیشتر به مزایای انواع ساپورت مدولار این ساپورت ها گزینه ی بهتری برای ساپورت تأسیسات بیمارستان خواهند بود.
از مهمترین اهداف استفاده از ساپورت مدولار در پروژه های بیمارستانی ظاهر شکیل آن است. که در زیبایی و تلطیف فضای بیمارستان بسیار مؤثر است. 
از دیگر اهداف مهمی که پیمانکاران را الزام به استفاده از ساپورت مدولار به جای ساپورت های سنتی میکند، گالوانیزه بودن پروفیل هاست که اثر خوردگی را بطور کامل از بین می برد.

علاوه بر این با توجه به کاربری بیمارستان و امکان خرابی سیستم های تأسیساتی، استقبال از ساپورت های مدولار به دلیل امکان جداسازی قطعات و مونتاژ و نصب مجدد آنها بیشتر شده است. همین امر نیز سبب سرعت بالای کار شده است که برای ساخت پروژه های بیمارستانی بسیار کاربردی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره‌آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات،لرزه گیرهای مکانیکی، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید