اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016091318281

با پودر نشت گیر سیلندر آشنا شوید

کد: 140103016091318281

https://bit.ly/3G7MLaj

، (اخبار رسمی): آب بندی انواع واشر سرسیلندر خودرو‌های مختلف بسیار مهم است، زیرا هرگونه مشکل از طرف واشر سرسیلندر، روی دقت کار موتور تاثیر می گذارد و باعث کاهش قدرت و راندمان می شود

پودر نشت گیر سیلندر  
آب بندی سرسیلندر فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند و از نشت آب و گاز و همچنین نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری می کند. به خاطر داشته باشید که اگر بخار از اگزوز خارج شود، این می تواند نشانه ای از سوختن مهر و موم روی سرسیلندر باشد.
 

 
این را به این دلیل می گوییم که در سال 85 تا 90 ماشین های زیادی را تعمیر کردیم که بعد از تعمیر بیش از 300 کیلومتر حتی در خوزستان ماشین لباسشویی راه اندازی نمی شود. 

موتور Xu7jp4 نصب شده روی پژو پارس قدیمی elx و زانتیا 1800 و بدون درز شبیه موتور xu7jp است که روی واشر و بلوک موتور طرح 405 و آب دریا و کراس نصب شده و موتور قدیمی است. 
 

اگر متوجه شدید که واشر سرسیلندر خودرو سوخته است و علائم سوختن واشر سرسیلندر را دیدید، از رانندگی در ادامه مسیر خودداری کنید و ماشین را برای رساندن به نزدیک‌ترین تعمیرگاه بکسل کنید، اما اگر در شرایطی نیستید که این کار را انجام دهید فقط برای مسیری کوتاه می توانید در مخزن روغن موتور را باز کنید تا آبی که با روغن قاطی شده است، در اثر حرارت بخار شود و و پس از این کار می توانید دوباره موتور خودرو را روشن کنید و خودتان را به جایی برسانید.

اگر واشر سرسیلندر بسوزد آب بندی سرسیلندر و سیلندر از بین می رود و ماشین آب روغن قاطی می کند و این مشکل اگر ادامه پیدا کند، آب رادیاتور کاملا چرب می شود و رنگ شیری به خود می گیرد و خساراتی وارد می کند، مانند تعویض واشر سرسیلندر خودرو.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید