اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056158419036

چگونه تینت لب را پاک کنیم؟

کد: 140104056158419036

https://bit.ly/3An2phh

، (اخبار رسمی): ماندگاری بالای تینت لب ممکن است هنگام پاک کردن میکاپ، کمی ایجاد زحمت کند. البته تینت لب به هیچ عنوان مانند رژلب های 24 ساعته عمل نمی‌کند. اما دانستن روش‌های مطمئن و بی دردسر پاک کردن که خواص درمانی نیز دارند خالی از لطف نیست.

چگونه تینت لب را پاک کنیم؟
روش های پاک کردن تینت لب

همانطور که چگونه آرایش کردن مهم است، چگونه پاک کردن آرایش نیز مهم است. شستن با آب خالی به تنهایی کافی نبوده و برای اینکار باید از شوینده های مخصوص استفاده کرد.

در مقاله قبلی دانستیم که تینت لب یکی از ابزارهای آرایشی خاص لب‌هاست که بر پایه آب تشکیل شده و بافتی ژله‌ای دارد. این محصول کارکردی کاملا مشابه با سایر ابزارهای آرایشی لب مانند رژلب، برق لب و ... دارد اما ماندگاری و طبیعی بودن رنگ آن باعث محبوبیت این محصول نوین نسبت به رقیب‌هایش شده است. خانم‌هایی که ساعت زیادی از روز سرکار یا در محل‌های ورزشی هستند با خیالی آسوده می‌توانید تینت لب را جایگزین رژلب کنند.

زیرا این محصول علاوه بر ضد آب بودن، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و در اثر خوردن و آشامیدن از بین نمی‌رود. اما همین مزیت ماندگاری گاهی ممکن است افراد را به زحمت بیندازد و ناگریز برای پاک کردن آن از روی لب‌ها وقت بیشتری را صرف کنند.

در ادامه به چند راه حل و روش پاک کردن تینت لب که کاملا استاندارد هستند اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

5 روش پاک کردن تینت لب

1. وازلین

اگر در آرایشگاه، ابرو یا موهای خود را رنگ کرده باشید حتما دیده‌اید که آرایشگر جهت جلوگیری از رنگ گرفتن پوست صورت شما در نواحی پیشانی و اطراف ابرو کمی وازلین می‌زند. خاصیت چرب بودن آن میتواند از رنگ دهی جلوگیری کند. برای پاک کردن تینت لب نیز میتوانید از وازلین استفاده کنید. تنها کافی است کمی از آن را روی پنبه زده و به لب‌های خود بزنید. چند بار اینکار را انجام دهید سپس لب‌ها را شسته و خشک کنید. در نهایت علاوه بر پاک شدن تینت لب متوجه نرمی پوست لبتان نیز خواهید شد.

2. کرم مرطوب کننده

مرطوب کننده‌ها نیز به دلیل ایجاد چربی موقت می‌توانند به پاک کردن لوازم آرایشی کمک کنند. به همان روش قبل میتوانید با پنبه اینکار را انجام دهید.

3. دستمال مرطوب

دستمال‌های مرطوب یا پدهای آرایش پاک کن گزینه دیگری برای پاک کردن تینت لب هستند.

4. مایع پاک کننده میسلار micellar

محلول پاک کننده micellar برای پاک کردن میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محلول برای  پوست‌های حساس بسیار مناسب بوده و از پوسته پوسته شدن لب‌ها نیز جلوگیری میکند.

5. روغن‌های گیاهی

روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون، نارگیل یا حتی روغن کودک نیز می‌توانند در پاک کردن آرایش موثر باشند. ضمن اینکه خواص آبرسان و مرطوب کنندگی نیز دارند.

جمع بندی

شوینده‌ها و پاک کننده‌‌های آرایشی متعددی وجود دارند که به وسیله آنها می‌توانید میکاپ خود را پاک کنید. در صورتیکه این ابزارها را در اختیار ندارید یا فقط مایل به پاک کردن بخشی از آرایش خود هستید، می‌توانید از روش‌های بیان شده استفاده کنید. هرگز برای پاک کردن تینت لب یا هرگونه آرایش لب دستمال کاغذی خشک را روی لب‌هایتان نکشید تکرار چندباره اینکار باعث پوسته پوسته و خشک شدن لب میشود. در این مطلب به 5 مورد از بهترین روش‌های پاک کردن تینت لب پرداخته شده است.

حتی اگر از بهترین مارک تینت لب هم استفاده کرده باشید که طبیعتا ماندگاری بی نظیری دارند اما با این روش‌ها به سرعت میتوانید آن را پاک کنید. گفتنی است این روش‌ها، استاندارد و مطمئن بوده و هیچ گونه آسیبی به بافت لب نمی‌زند. شما برای پاک کردن تینت لب خود از چه راهی استفاده می‌کنید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی