اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201297244119036
در دسترس نیست

روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

کد: 140201297244119036

، (اخبار رسمی): محصولات مراقبتی با هدف کمک به رفع نیازهای پوست تولید میشوند. افراط و تفریط در استفاده از آنها نه تنها هیچ فایده ای برای پوست نخواهد داشت بلکه گاها موجب بروز عوارضی نیز خواهد شد. در این مطلب قصد داریم با بررسی بهترین زمان های استفاده از کرم آبرسان به شما در کسب یک نتیجه مطلوب کمک کنیم.

روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟
روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم

آبرسانی به پوست از جمله مهم ترین کارهایی است که باید در روتین های روزانه مراقبتی انجام داد. برخی از افراد استفاده از روغن های طبیعی برای آبرسانی پوست را ترجیح میدهند برخی دیگر کرم های آبرسان و مرطوب کننده را. کرم های آبرسان اغلب بافت ژله ای و بر پایه آب دارند و جهت آب رسانی به پوست استفاده میشوند. از آنجاییکه این محصولات را باید روی پوست تمیز بکار برد، توصیه میشود روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستن صورت از آنها استفاده کرد.  با آبرسانی لایه بیرونی می توان پوست را سالم و جوان نگه داشت. اما استفاده از آن در طول روز نیز خیلی مهم است که باید رعایت کنید تا موثر واقع شود. 

کرم آبرسان چیست؟

کرم آبرسان به نوعی از کرم ها و سرم ها گفته می شود که وظیفه رساندن آب به لایه های سطحی و زیرین پوست را برعهده دارد. با انجام اینکار پوست همیشه رطوبت لازم را در اختیار داشته و برای تولید آن ناچار به ترشح چربی نمیشود، درنتیجه منافذ پوست بسته نشده و خبری از بروز جوش یا لک هم نخواهد بود. در واقع کرم های مرطوب کننده محصول مکمل آبرسان ها هستند. بدین صورت که آبرسان وظیفه آب رسانی به پوست را برعهده دارد مرطوب کننده وظیفه حفظ چندین ساعته آب را. اغلب در ساختار و ترکیبات این کرم ها از گیلیسیرین، هیالورونیک اسید و هموکتانت استفاده شده که آب موجود در هوا را جذب و در سطح پوست نگه می دارند. کرم های آب رسان سبک بوده و استفاده از آنها برای هر نوع پوستی ضروری است.

روزانه چندبار باید از کرم آبرسان استفاده کرد؟ 

اگر در طول روز چندین بار از خانه خارج میشوید، و ممکن است هربار که بیرون میروید صورت خود را بشویید و مجدد آرایش کنید یا ضد آفتاب بزنید، توصیه میکنیم از زدن آبرسان به ازای هر دفعه که صورت خود را میشویید پرهیز کنید. با هربار شستن صورت چربی های روی سطح پوست از بین رفته و اینکار موجب ترشح درصد چربی بیشتر میشود. متخصصین پوستی استفاده از کرم های آبرسان را تا 2 بار در روز بلامانع میدانند.

چه زمان هایی از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

صبح و شب

هر دو زمان بهترین حالت پوست برای پذیرش محصولات مراقبتی است. صب ها بعد از بیدار شدن از خواب و پس از شستن صورت با آب یا یک شوینده سبک و ملایم میتوانید ابتدا تونر زده و سپس از کرم آبرسان را اعمال کنید. استفاده از کرم آبرسان در روتین صبحگاهی باعث شادابی پوست و سرزنده نگه داشتن آن در طول روز میشود.

هم چنین شب ها بعد از سپری کردن یک روز کامل موقع استراحت پوست و بدن نیاز است که آب رسانی را انجام دهیم. اینکار به از بین بردن خستگی های ناشی از فعالیت آن روز کمک کرده و خطوط ریز به وجود آمده ناشی از کم آبی را جبران میکند.

فواید کرم آبرسان 

  • تامین رطوبت لایه های سطحی پوست
  • از بین رفتن لکه های تیره پوست 
  • کاهش چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست
  • کمک به نرمی، لطافت و درخشندگی پوست
  • تغذیه و ترمیم پوست

جمع بندی:

کرم آبرسان یکی از محصولات مراقبتی پوست محسوب می شود که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از کرم آبرسان هم آقایان و هم خانم ها می توانند از فواید زیادی بهره مند شوند. استفاده از کرم آبرسان کمک می کند پوست جوان تر و نرم تر شده و همچنین پوست شما هیدراته بماند. از این کرم ها می توانید در طول روز یک بار صبح و یک بار شب استفاده کنید، ولی استفاده بیش از دوبار در روز ممکن است باعث عدم کسب نتیجه مورد نظر شود. با خرید کرم آبرسان پوست از سایت عسل بانو میتوانید از مزایای استفاده از محصولی اصل با قیمت مناسب برخوردار شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی