اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201167224519036
در دسترس نیست

نقد و بررسی کرم درمالیفت

کرم مرطوب کننده درمالیفت خوبه؟

کد: 140201167224519036

، (اخبار رسمی): درمالفیت یک برند ایرانی که با همکاری دو شرکت فرانسوی و سوئیسی محصولات پوستی و کرمی خود را تولید کرده است. پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی کرم مرطوب کننده درمالفیت را در ادامه بخوانید.

کرم مرطوب کننده درمالیفت خوبه؟
کرم مرطوب کننده درمالیفت خوبه؟

نظرات مصرف کنندگان در رابطه با کرم مرطوب کننده درمالیفت ضد و نقیض های فراوانی داشته است.

داشتن چین و چروک روی صورت ممکن است یک موقعیت چالش برانگیز و دشوار باشد. اگر در مراحل اولیه مراقبت نشود، ممکن است باعث کاهش عزت نفس شود. هم چنین این فرضیه که ایا کرم مرطوب کننده پوست را تیره میکند؟ به خودی خود رد شده مگر اینکه از محصول نامناسبی را تهیه یا استفاده نادرست از آن داشته باشید. اما بسیاری از خطوط ریز و چین و چروک های روی صورت ناشی از کم آبی هستند که با استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده برطرف میشوند. چین و چروک های ناشی از افزایش سن نیز با استفاده از محصولاتی که خواص ضدپیری دارند حل شدنی است. در بین انبوه برندهای تولید کننده محصولات مراقبت از پوستی، برند درمالیفت در رابطه با کرم مرطوب کننده خود ادعا میکند از بین برنده چین و چروک های پوست است. در ادامه میخواهیم بدانیم آیا واقعا آنطور که میگویند کرم مرطوب کننده درمالیفت خوبه؟

بررسی کرم درمالیفت، آیا این محصول واقعا خوب است؟

درمالیفت یک مرطوب کننده غلیظ است که پوست بالغ را سفت، لیفت و عمیقا آبرسانی می کند و جزو محبوب ترین کرم های ضد پیری است. روزانه 2 بار روی پوست تمیز ماساژ دهید. اسانس های سبک نعناع و رزماری در گل همیشه بهار غلیظ، پایه شی باتر، انواع پوست را جوان و متعادل می کند.

کرم درمالیفت یک فرمول ضد پیری است که ممکن است به پاک کردن چین و چروک هایی که باعث پیری می شوند کمک کند. حاوی پپتیدهایی است که پوست را در نواحی تجزیه شده بازسازی میکنند. همچنین ممکن است سلامت پوست را بهبود بخشد زیرا از داخل پوست مراقبت می کند. کرم مرطوب کننده درمالیفت ادعا می کند که این محصول ممکن است چین و چروک هایی را که باعث پیری می شوند را پاک کند.

پیری در نتیجه بلوغ و فرسودگی پوست رخ می دهد. بنابراین، کرم درمالیفت ممکن است با بیدار کردن پوست فرسوده و خسته و بازگرداندن آن به حالت قبل عمل کند. این محصول همچنین ممکن است به پاک کردن علائم تیره، خطوط ریز و دایره های تیره کمک کند. در این بررسی، ما تمام آنچه را که باید در مورد این محصول مراقبت از پوست بدانید را گردآوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. بنابراین، به خواندن ادامه دهید!

کرم درمالیفت چگونه کار می کند؟

پپتیدها: درمالیفت در واقع با بازسازی پوست شما با استفاده از پپتیدها کار میکند. تحقیقات نشان می دهد که پپتیدها به اسیدهای آمینه تجزیه می شوند که به بازسازی قسمت هایی از پوست که ممکن است فرسوده شده اند کمک کند. پپتیدها همچنین تولید کلاژن را تحریک می کنند که سفت شدن پوست را افزایش می دهد. این ممکن است منجر به جوانی پوست شود.

سرامیدها: این ماده ممکن است با اطمینان از هیدراته شدن پوست برای کاهش خشکی کار کند. مطالعه نشان می دهد که سرامیدها با حفظ سد پوستی که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند، عملکرد خود را انجام می دهند. سرامیدها نقش یک روان کننده را ایفا می کنند. بنابراین، ممکن است پوستی صاف داشته باشید.

فیتوسرامیدها: یک عنصر مشتق شده از گیاهان که ممکن است رطوبت سد پوست را قوی نگه دارد. یک مطالعه نشان می دهد که فیتوسرامیدهای استخراج شده از گیاهان با حفظ سد پوستی عمل می کنند و ممکن است پوست آسیب دیده را بهبود بخشند. علاوه بر این، ممکن است آبرسانی پوست را افزایش داده و آن را انعطاف پذیرتر نشان دهد.

مزایا و فواید استفاده از کرم درمالیفت

  • افزایش سطح هیدراتاسیون پوست
  • کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک روی پوست
  • اگر محصول تا دو ماه پس از خرید کار نکند، سیاست بازپرداخت دارد.
  • کرم درمالیفت ممکن است کلاژن پوست را برای مبارزه با مشکلات پوستی مانند چین و چروک افزایش دهد.
  • سازگار با تمامی تایپ های پوستی

عوارض و معایب

  • ممکن است مدتی طول بکشد تا محصول تاثیرات خود را نشان دهد.
  • ممکن است به یکی از مواد به کار رفته در محصول حساسیت داشته باشید.
  • سازنده، لیست رسمی مواد تشکیل دهنده را ارائه نمیدهد.

نحوه استفاده از محصول

این محصول به صورت ژله ای است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که کرم را بین کف دست خود مالیده و سپس آن را به آرامی روی صورت بمالید. هنگام استفاده از کرم روی نواحی اطراف چشم و دهان دقت کنید.

نظرات مصرف کنندگان در مورد مرطوب کننده درمالیفت چه بوده است؟

بررسی های کرم درمالیفت نشان می دهد که برخی از مشتریان از این محصول راضی هستند. آنها ادعا می کنند که به مبارزه با مشکلات پوستی از جمله پیری کمک کرده است. با این وجود، برخی بررسی‌های منفی وجود دارد که ادعا می‌کنند این شرکت سیاست‌های تمدید خودکار دارد که ممکن است مدتی طول بکشد تا این تمدید خودکار متوقف شود. عدم معرفی مواد تشکیل دهنده مسئله دیگری است که نارضایتی افراد را در پی داشته است. مصرف کننده باید در مورد هرگونه آلرژن بالقوه (برای جلوگیری از عوارض جانبی) و هر ماده فعال دیگری که ممکن است برای پوست فرد تحریک کننده باشد (مثلاً موادی مانند رتینول یا اسید گلیکولیک) بداند.

ظاهراً سازنده یک آزمایش 30 روزه از کرم را پیشنهاد کرده بود، اما 30 روز به مقدار کرم دریافتی فرد اشاره داشت. دوره واقعی آزمایش 14 روز بود. اگر مشتری دوره آزمایشی را در بازه زمانی 2 هفته لغو نمی کرد، برای اولین شیشه کرم بیش از 97 دلار از او دریافت می شد و در یک برنامه ماهیانه ارسال خودکار ثبت نام می کرد. بسیاری از مصرف‌کنندگان اظهار داشتند که این شرایط واضح نبوده و شرکت در مورد هزینه‌های مرتبط گمراه‌کننده است. 

جمع بندی: 

با افزایش سن، ترکیب، بافت و ظاهر پوست ما تغییر می کند. علائم پیری پوست شامل چین و چروک، خطوط ریز، از دست دادن رطوبت، رنگ ناهموار و پوستی کدر و خسته است. کرم‌های ضد چروک بی‌شماری در بازار وجود دارد که نویدبخش جوان‌تر جلوه دادن و ایجاد حس جوانی در پوست هستند. بسیاری از کرم‌های ضد چین و چروک همه چیز را به جز لیفت صورت یا ارائه «چشمه جوانی» که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، وعده می‌دهند. در واقع بیشتر آنها فقط مرطوب کننده هایی هستند که به عنوان محصولات ضد پیری به بازار عرضه می شوند. اینکه محصولی پیدا کنید که دقیقا همان وعده هایی که میدهد را انجام دهد کار کمی سختی است. با این حال شما میتوانید با خرید کرم مرطوب کننده اصل از فروشگاه عسل بانو خیال خود را از بابت کیفیت محصولات مورد نظرتان راحت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی