اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104066160318817

جلوگیری از انتقال صدا در ساختمان ها و سالن های اجتماعات

کد: 140104066160318817

https://bit.ly/3Ol7Pxc

، تهران , (اخبار رسمی): عایق صوتی برای رفع مسائل و معضلات مربوط به آلودگی صوتی در ساختمان ها مانند کاهش جذب صدا، کاهش خطرات لرزش از اجزای ساختمانی، جداسازی مکانیکی انواع صدا از ساختار ساختمان کاربرد دارد

عایق صوتی الاستومری | عایق صدا | عایق آکوستیک
عایق صوتی الاستومری | عایق صدا | عایق آکوستیک - گروه صنعتی لینکران

عایق صوتی چیست؟

برای جلوگیری از انتقال اصوات خشن و ناموزون ، عایق صوتی یا عایق صدا نقش برجسته ای ایفا می نماید. انواع عایق صوتی امروزه در جوامع ساختمانی و صنعتی توانسته مسئله بزرگ آلودگی صوتی را رفع و عایق صوتی را که به عایق ضد صدا و عایق صداگیر نیز معروف است به یکی از پر استفاده ترین انواع عایق در بین صنایع مربوطه تبدیل نماید.

بهترین عایق صوتی کدام است؟

خواص فیزیکی متفاوت و بازدهی بالای عایق صوتی الاستومری موجب شده تا مهندسین و پیمانکاران عایق الاستومری صوتی را به عنوان بهترین عایق صدا انتخاب نموده و آن را جایگزین اصلی و بدون بازگشت عایق های جاذب صدای قدیمی مانند پشم سنگ ، پشم شیشه و ... بدانند.

انواع عایق صوتی کدامند؟

تمامی عایق های الاستومری گروه صنعتی لینکران جاذب امواج صوتی می باشند . اما به صورت تخصصی عایق الاستومری صوتی تولیدی گروه صنعتی لینکران به دو نوع عایق صوتی رولی و عایق صوتی پنلی تقسیم می گردند که عایق های مربوط به این دو دسته شامل عایق های زیر است.

انواع عایق صوتی رولی:

1-عایق صوتی رولی ساده 

2-عایق صوتی رولی موج دار (شانه تخم مرغی)

انواع عایق صوتی پنلی :

1-عایق صوتی پنلی ساده (ISS) 

2-عایق صوتی پنلی موج دار (شانه تخم مرغی)(ISW)

3- عایق آکوستیک

عایق کاری صوتی

استفاده از عایق صوتی چسب دار به عنوان عایق صدا در ساختمان و نصب آن به صورت عمودی به عنوان عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان ها و نصب به صورت افقی جهت استفاده به عنوان عایق صدا برای سقف و همچنین به عنوان عایق صوتی کف آپارتمان از روش های جلوگیری از انتقال صدا می باشد.

در صورتی که عایق صوتی مورد استفاده به صورت عایق صوتی رولی ساده و از نوع چسب دار نباشد. می توان از چسب عایق الاستومری جهت نصب و اتصال عایق استفاده نمود. 
در مصارف بزرگتر نیز می توان از عایق صوتی برای در و دیوارهای سالن های اجتماعات و استودیوهای ضبط صدا و موسیقی جهت جلوگیری از انتقال و بازگشت صدا استفاده نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران در مسیر تحقق رسالت‌های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی‌ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات شرکت سازه پایدار الهیه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تأسیسات صنعتی و ساختمانی در زمینه تأمین انواع متریال تأسیساتی که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت ره‌آوردی چون آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به همراه داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید سیستم های ساپورت و نصب تاسیسات،لرزه گیرهای مکانیکی، عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی اتصالات آکاردئونی و سیستم های آتشبند و دودبند با برند لینکران نموده و با بررسی و تامین منابع و محصولات مورد نیاز چرخه تولید به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی در این صنعت پا به عرصه گذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه