اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104086163619100

لیستی از ابزارهای ضروری خودرو

ضروری ترین ابزارهای خودرو که همیشه باید همراه خود داشته باشید

کد: 140104086163619100

https://bit.ly/3ubumEz

، (اخبار رسمی): هنگامی که می خواهید به سفر بروید، باید یکسری ابزارهای ضروری خودرو را به همراه داشته باشید. چرا که احتمال بروز مشکل برای اتومبیل شما در میانه راه وجود دارد و ممکن است کسی را برای کمک گرفتن پیدا نکنید

ضروری ترین ابزارهای خودرو که همیشه باید همراه خود داشته باشد
ابزارهای ضروری خودرو

فروشگاه ربانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و قوی ترین فروشگاه های فروش لوازم یدکی هیوندا و کیا در استان قزوین است

یدکش خودرو

در صورت گیر کردن اتومبیل شما در آب رودخانه، برف، شن های کویری و غیره، یدکش می تواند گزینه مناسبی باشد. با متصل کردن یدک کش به خودروی خود و یک وانت یا هر وسیله دیگری می توانید ماشین خود را بیرون بکشید.

نقشه، یکی از ضروری ترین ابزارهای خودرو

نقشه را می توان یکی از وسایل ضروری خودرو دانست. هر چند برای مسیریابی در رانندگی می توان از گوگل مپ و جی پی اس استفاده نمود، ولی امکان دسترسی به اینترنت در همه مکان ها وجود نداشته و یا ممکن است در چنین مواقعی شارژ گوشی تان تمام شود. بنابراین، وجود نقشه کاغذی در خودرو، گزینه مناسبی جهت مسیریابی خواهد بود.

اسپری رفع پنچری

 در صورت پنچر شدن لاستیک خودروی تان، می توانید اقدام به تزریق اسپری درون نازل تیوپ کرده و منتظر بمانید تا اسپری خشک شود و سوراخ مسدود گردد. سپس به سراغ یک تعمیرگاه برای پنچرگیری بروید.

مثلث خطر شبرنگ

مثلث خطر شبرنگ از ضروری ترین ابزارهای خودرو به شمار می رود. در صورت بروز مشکل برای شما در جاده و در تاریکی شبانه می توانید از مثلث خطر به منظور بهتر دیده شدن توسط سایرین و همچنین جلوگیری از تصادف کردن رانندگان دیگر استفاده نمایید. در خیلی از کشورها، همراه داشتن مثلث خطر همانند جعبه کمک های اولیه الزامی است.

فشارسنج تایر، از وسایل ضروری خودرو

یکی دیگر از ابزارهای ضروری خودرو، فشارسنج تایر است. شما با کمک این وسیله قادر به تنظیم باد تایر خود بوده و می توانید از ترکیدن لاستیک تان جلوگیری نمایید. چرا که دمای محیطی بر باد لاستیک شما اثر خواهد گذاشت. همچنین می توانید با در نظر گرفتن یک برنامه برای چک کردن لاستیک خودروی خود، مانع از ترکیدن آن شوید.

بیل تاشو

بیل تاشو از دیگر ابزارهای ضروری خودرو می باشد. چرا که در برخی مواقع، احتمال گیر کردن لاستیک خودروی شما در گل و لای و برف وجود دارد. بنابراین وجود یک بیل به منظور کندن زمین و کنار زدن برف ها جهت بهتر حرکت کردن چرخ ها ضروری خواهد بود. بیل های تاشو به راحتی قابل حمل بوده و به جهت طراحی جمع و جور، فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد.

کابل اتصال به باتری خودرو

یکی دیگر از ابزار خودرو کابل اتصال به باتری خودرو را می توانبه شمار آورد. زیرا که یکی از رایج ترین مشکلات خودرو، باتری خالی کردن آن است. البته به خاطر داشته باشید که این کابل ها در صورت وجود ماشین دیگری که راننده آن اجازه وصل کردن باتری اتومبیل خود را به خودروی شما می دهد، مفید خواهد بود.

چکش اضطراری

یکی دیگر از ضروری ترین ابزارهای خودرو، چکش اضطراری می باشد که یک ابزار کوچکی برای نجات دادن شما هنگام گیر افتادن در خودرو خواهد بود. یک برآمدگی فلزی در دو طرف این وسیله وجود داشته که به کمک آن راننده با شکستن شیشه می تواند خودش را نجات دهید.

یخ شکن شیشه خودرو

با اینکه یخ شکن شیشه خودرو، یکی از وسایل ضروری خودرو می باشد، ولی خیلی از افراد فراموش می کنند آن را در جعبه ابزار اتومبیل خود قرار دهند. شما با کمک این ابزار قادر به پاک کردن برف های جمع شده روی شیشه اتومبیل خود خواهید بود.

کپسول آتش نشانی

یکی دیگر از ضروری ترین ابزارهای خودرو، کپسول آتش نشانی می باشد. چرا که احتمال سوختن صندلی اتومبیل شما با خاکستر سیگار و در نتیجه ایجاد شعله های آتش وجود دارد. به کمک کپسول آتش نشانی می توانید مانع از گسترش آتش شوید،

آچار و پیچ گوشتی

ممکن است در برخی مواقع نیاز به باز و بسته کردن قطعاتی در خودرو باشد. در صورت وجود ست آچار و پیچ گوشتی در جعبه ابزار اتومبیل تان می توانید پس از بالا زدن کاپوت ماشین خود، به سفت کردن پیچ های شل شده و یا شل کردن اتصال ترمینال باتری بپردازید.

زنجیر چرخ، یکی از ضروری ترین ابزارهای خودرو

در صورت داشتن این ابزار در جعبه ابزار خود می توانید هنگام خارج شدن از شهر در یک روز برفی زمستان، اقدام به بستن زنجیر چرخ نمایید. زنجیر چرخ مانع از لیز خوردن چرخ خودروی شما و بروز تصادف خواهد شد.

جک خودرو

یکی دیگر از ضروری ترین ابزارهای خودرو، جک خودرو است. هر چند حمل این ابزار کار دشواری است اما وجود آن در ماشین شما امری ضروری است. با توجه به متفاوت بودن جک یک خودرو با خودرویی دیگر، نمی توانید از دیگران در این زمینه کمک بگیرید. محلی را در صندوق خودرو برای جک تعبیه نمایید تا دیگر نگرانی بخاطر محل نگهداری آن نداشته باشید.

یکی دیگر از ضروری ترین ابزارهای خودرو، لاستیک زاپاس می باشد، چرا که قطعاً دوست ندارید بدون زاپاس در میانه جاده با لاستیک پنجر بمانید. البته در صورت نداشتن لاستیک زاپاس در خودروی خود، حتماً اسپری پنچرگیری همراه خود داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی