اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203097309919100
در دسترس نیست

معایب و مزایای سراتو مونتاژ

تست و بررسی سراتو مونتاژ سایپا توسط فروشگاه ربانی

کد: 140203097309919100

، (اخبار رسمی): سراتو مونتاژ سایپا یکی از خودروهایی است که شرکت سایپا در ایران تولید می‌کند که لوازم یدکی سراتو در کشور موجود میباشد . این خودرو در دو مدل ۱۳۱۰ و ۱۳۱۱ تولید و مونتاژ شده است.

تست و بررسی سراتو مونتاژ سایپا توسط فروشگاه ربانی
لوازم یدکی سراتو فروشگاه ربانی

سراتو مونتاژ سایپا یکی از خودروهایی است که شرکت سایپا در ایران تولید می‌کند که لوازم یدکی سراتو در کشور موجود است . این خودرو در دو مدل ۱۳۱۰ و ۱۳۱۱ تولید و مونتاژ شده است.

موتور این خودرو ۱۶۰۰ سی سی و قدرت آن ۱۰۸ اسب بخار است. این خودرو دارای گیربکس دستی ۵ دنده و سیستم ترمز ABS است. ه

در کل، سراتو مونتاژ سایپا یک خودروی خوش‌ساخت و کارآمد است که از نظر طراحی، ایمنی و کیفیت، از سایر خودروهای تولید شده در ایران برتری دارد. به علاوه، قیمت مناسبی نیز دارد که این خودرو را برای بسیاری از مردم جذاب می‌کند.

در این مقاله نگاهی به کیا سراتو سایپا خواهیم داشت. در این مقاله به مزایا و معایب سراتو وارداتی می پردازیم. کیا سراتو سایپا یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار خودروی چین است و از بدو ورود و تولید طرفداران زیادی داشته است. سراتو معروفی که در اکثر شهرهای ایران می بینیم نسل دوم کیا سراتو کره ای است که در کارخانه سایپا با دو موتور مختلف و دو نوع دستی و اتوماتیک مونتاژ شد. 

کیا سراتو

البته سراتو های وارداتی هم در جاده های کشور تردد می کنند و بازارشان به اندازه سراتوهای سایپا داغ نیست. سراتو که برای جایگزینی مگان به خط تولید سایپان نقل مکان کرد، خودرو و پیکاپی با کیفیت است که در شهر و جاده می توان به آن اعتماد کرد. 

کیا موتورز در سال 2003 پیکاپ شهری به نام سراتو را طراحی و به تولید انبوه رساند که با سایر محصولات این شرکت تفاوت داشت. این پیکاپ کامپکت در زمان معرفی به بازار جهانی با استقبال خوبی مواجه شد و در سال 2008 کیا نسل جدیدی از این خودرو را روانه بازار کرد. 

نسل دوم کیا

در سه کلاس سدان، پیکاپ  تولید شد و تنها مدل های سدان و پیکاپ آن وارد بازار ما شد.این خودرو در ابتدا فقط برای بازار داخلی وارد می شد و در آن زمان رقیب سرسخت مزدا 3 محسوب می شد. 

کیا سراتو سایپا مذاکراتی را با کیا برای مونتاژ نسل دوم کیا سراتو آغاز کرد و موفق شد این خودرو را در 4 مدل مختلف در سال 93 مونتاژ کند. 

ناگفته نماند که این مدل سراتو در حال حاضر تنها در چین و ایران تولید می شود، در حالی که سایر کارخانه های این شرکت در سراسر جهان نسل جدید (سوم) کیا سراتو را تولید می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی سدان آپشنال 2 لیتری کیا سراتو بپردازیم و مزایا و معایب آن را به شما بگوییم. 

اکنون به دلیل از سرگیری تحریم ها و عدم همکاری کیا و سایپا، تولید سراتو سایپا به پایان رسیده است و احتمال عدم تولید این محصول در سایپا بسیار زیاد است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار