اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027296319100
در دسترس نیست

خرید و قیمت لوازم یدکی توسان

بهترین فروشگاه لوازم یدکی توسان

کد: 140203027296319100

، (اخبار رسمی): طراحی زیبا در بدنه و کابین از جمله جلو پنجره شش ضلعی با لوگوی هیوندا، خمیدگی شیشه جلو، تغییراتی در شکل چراغ ها حالتی اسپرت به نسل سوم توسان بخشیده است.امکانات رفاهی از جمله آینه های برقی تاشونده، سقف پانورامیک، سیستم صوتی ماهواره ای با 8 بلندگو و آپشن دیگر از امکانات این خودروی پرطرفدار هستند

بهترین فروشگاه لوازم یدکی توسان
لوازم یدکی توسان

خرید و قیمت لوازم یدکی توسان

خودرو توسان (Tucson) نام یک خودروی کراس‌اوور کوچک است که توسط شرکت هیوندای (Hyundai) تولید می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اوور در بازار جهانی تبدیل شده است.

خودرو توسان با طراحی جدید و مدرن، موتورهای قدرتمند و بسیاری از امکانات رفاهی و ایمنی نسبتاً مناسب، جذابیت زیادی برای خریداران دارد. این خودرو  یکی از محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اوور در بازار جهانی تبدیل شده است.

انواع لوازم یدکی توسان

کاربرد لوازم یدکی توسان بسیار متنوع و گوناگون است. به طور کلی لوازم و قطعات توسان را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • قطعات موتوری و فنی: قطعات موتوری و فنی توسان شامل تسمه تایم، رادیاتور آب، رادیاتور روغن، رینگ موتور، سیلندر موتور، سرسیلندر، یاتاقان، شمع، شاتون، دینام، استارت و غیره می باشد.
  • قطعات بدنه: سپر، درب، آینه بغل، چراغ ها، جلو پنجره، دستگیره، گلگیر و تمامی قطعاتی که به نوعی با بدنه در ارتباط هستند، در این دسته بندی جای می گیرند.
  • لوازم یدکی داخلی خودرو: لوازم یدکی داخلی خودرو شامل ایربگ، آفتابگیر، لوازم سانروف، کمربند و تمامی قطعاتی هستند که در داخل اتاق خودرو به کار برده می شوند.
  • لوازم جلوبندی: لوازم جلوبندی شامل بوش، طبق، بلبرینگ، جعبه فرمان، پمپ هیدرولیک، توپی، سر پلوس، سیبک، لنت ترمز، تایر، جک هیدرولیک فرمان، سگدست، میل تعادل و غیره هستند.
  • قطعات گیربکس: قطعاتی مانند اویل پمپ، دنده ها، کاسه نمد، صافی، توربین، ساعتی گیربکس، کیت کامل تعمیر گیربکس و ... در این گروه جای دارند.
  • قطعات برقی: سنسورهای توسان اعم از سنسور زاویه فرمان، سنسور میل لنگ، موتور شیشه شور، فنر ساعتی، کلید بالابر شیشه، رادیاتور بخاری، آنتن ها، چراغ های هوشمند، کامپیوتر مرکزی و به طور کلی تمامی قطعاتی که با برق خودرو در ارتباط هستند، در این گروه قرار می گیرند.
  • لوازم یدکی تزئینی: قطعات و لوازم یدکی توسان فقط شامل قطعات مصرفی و ضروری خودرو نیست، بلکه بسیاری از این لوازم جنبه تزئینی داشته و برای زیباسازی خودرو خریداری می شوند. لوازم یدکی تزئینی شامل انواع روکش صندلی، روکش فرمان، آرم و برچسب هیوندا، زیرپایی، کفپوش و غیره می باشند.

در خرید لوازم یدکی توسان باید به چه نکاتی دقت شود؟

خودروی هیوندا توسان از آن خودروها است که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و تعویض و خرید لوازم یدکی توسان در آن کمتر انجام می گیرد. با این وجود بروز مشکل، خرابی در اثر مصرف طولانی مدت، عدم رسیدگی به موقع و یا تصادفات اجتناب ناپذیر است. دغدغه اصلی دارندگان خودروی توسان معمولا این است که آیا با وجود تحریم ها هنوز هم قطعات این خودرو در بازار دسترس بوده و یافت می شوند؟ در پاسخ باید بگوییم، قطعات و لوازم توسان در بازار به وفور وجود دارند؛ اما آن چه که مهم است، یافتن و خرید قطعات اصل و اورجینال است.

ویژگی لوازم یدکی اصلی خودروی توسان چیست؟

لوازم یدکی فیک و تقلبی نه تنها از درجه کیفی پایینی برخوردار بوده و عمر مفید کوتاهی دارند، بلکه به مرور زمان عملکرد عمومی خودروی شما را نیز مختل می کنند. چالش مهم دارندگان خودروی توسان در هنگام خرید قطعات، تشخیص لوازم یدکی اصلی از فیک است. تشخیص لوازم یدکی اورجینال توسان از فیک کار آسانی نیست و نیاز به تجربه بالا دارد. اما ما در این جا برخی از ویژگی های قطعات و لوازم یدکی اصلی توسان را بیان می کنیم:

  • کیفیت بسته بندی: لوازم یدکی اصلی توسان در کارتن ها و بسته بندی های باکیفیت عرضه می شوند. بر روی این بسته بندی ها بارکد معتبری وجود دارد که نشان دهنده اصل بودن قطعه است.
  • شکل ظاهری: دقت به شکل ظاهری قطعه نیز می تواند، در تشخیص اصل بودن لوازم یدکی توسان کمک کننده باشد. قطعات اورجینال جوشکاری و پرچ کاری با کیفیتی داشته و دارای زائده و اضافات در نقاط اتصال نمی باشند. پرداخت ظاهری تمیز و بی نقص نیز از دیگر مشخصات قطعات اصل است.
  • ضخامت و جنس قطعات: قطعات اصل و لوازم یدکی توسان از آلیاژهای درجه یک تولید شده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشند. قطعات فیک بسیار نازک و بی کیفیت بوده، وزن کمتری نسبت به قطعات اصلی دارند.
  • نوشته های روی قطعات: نوشته های روی قطعات اصل با فونت مشخص و به صورت ظریف انجام شده است. فونت های نامشخص و عدم رعایت اصول نوشتاری و حروف بزرگ و کوچک در نوشته ها نشان دهنده فیک بودن قطعه می باشد.
  • قیمت لوازم یدکی توسان: از آن جا که لوازم یدکی قطعات توسان وارداتی هستند، قیمت آنها وابسته به دلار می باشد. دقت داشته باشید که قیمت ارزان و پایین به احتمال قریب به یقین نشان دهنده فیک بودن قطعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید