اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105046318819036

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

کد: 140105046318819036

https://bit.ly/3PEcbAh

، (اخبار رسمی): اشعه های مضر خورشید عامل اصلی بیماری‌های پوستی هستند، ضدآفتاب میتواند با ایجاد یک سد دفاعی روی پوست از آن محافظت کند، به همین دلیل توصیه میشود از آن در تمام طول سال استفاده کنید. در ادامه لیستی از پرفروش ترین برندهای ضد آفتاب ایرانی و خارجی را به تفکیک تایپ پوستی معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی
معرفی پرفروش ترین برندهای کرم ضد آفتاب ایرانی

برندهای ضد آفتاب ایرانی در طول این سال ها با تولید محصولات با کیفیت توانسته اند رقیب سرسختی برای نمونه های لوکس و گران خارجی باشند.

ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟ 

در گذشته اکثر مردم برای خرید انواع کرم ضد آفتاب به سراغ برندهای خارجی میرفتند. در آن زمان قیمت‌ها مانند الان بالا نبود و افراد به راحتی میتوانستند هر برندی که میخواستند را تهیه کنند. اما در شرایط کنونی که قیمت ارز بر قیمت محصولات تاثیر می‌گذارد و خرید محصولات خارجی هزینه زیادی را می‌طلبد، مصرف کنندگان بیشتر تمایل به خرید محصولات ایرانی دارند. اما چند سوال ....

  • پرفروش ترین مارک ضد آفتاب ایرانی کدام است؟
  • کدام برند ضد آفتاب ایرانی کیفیت بالاتری دارد؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین و پرفروش ترین برندهای ایرانی ضد آفتاب بپردازیم لازم است به نکاتی توجه کنیم از جمله اینکه برای انتخاب بهترین ضدآفتاب ابتدا باید پوست خود را بشناسیم؛ چرا که پوست هر یک از ما در یکی از دسته‌های خشک، چرب، مختلط و حساس جای می‌گیرند. پس بهتر است با تعریف کامل انواع پوست‌ها آشنا شویم.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک

پوست خشک به پوستی گفته می‌شود که بعد از شستشو، حالت کشیدگی و خارش دارد. برای اینکه از پوست خشک مراقبت کنیم و اجازه ندهیم عوامل بیرونی همچون نور خورشید آن را تخریب و به پیری زودرس یا به بیماری‌های پوستی مبتلا کند، لازم است از انواع کرم ضدآفتاب ایرانی باکیفیت استفاده کنیم. برای اینکه بتوانیم بهترین کرم ضدآفتاب را انتخاب کنیم، ابتدا باید بدانیم که مناسب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک آنهایی هستند که از فرمولاسیون Broad- Spectrum تهیه شده و دارای SPF 30 باشند. این محصول می‌تواند از پوست های خشک در برابر اشعه UVA و UVB محافظت کند.

پزشکان توصیه می‌کنند از کرم‌های ضدآفتابی که SPF بیشتر از ۳۰ دارند برای پوست‌های خشک استفاده شود؛ همچنین این محصولات باید شامل ترکیبات آنتی‌ اکسیدانی قوی، سرامیدها و پپتیدها باشند و امولوسیون مغذی، روغن گیاهی بی‌بو و مواد مرطوب‌ کننده و … باشند تا التهاب و قرمزی را کاهش دهند و در نتیجه در داشتن پوستی شفاف و درخشان به شما کمک کنند. از جمله بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضدآفتاب نئودرم: یکی از بهترین محصولات ایرانی با SPF 50 نئودرم است. این محصول از پوست در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند و از ابتلا به سرطان و پیری زودرس جلوگیری می‌کند. به علت استفاده از سبوماین در ترکیب آن، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به دلیل استفاده از آلفا بیزابولول، بهترین ضدالتهاب ایرانی محسوب می‌شود. از آن می‌توان برای آرایش پایه هم استفاده کرد.
  • ضدآفتاب شون: SPF  این ضدآفتاب 50 است. این محصول از پوست در مقابل UVA و UVB محافظت می‌کند و رطوبت لازم را به پوست هدیه می‌کند. این کرم بهترین محصولی بوده که حاوی کلاژن هیدرولیز شده و بدون پارابن است. 

ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب و جوش دار

پوست چرب پوستی است که چربی زیادی روی قسمت های صورت و بینی و چانه‌ ها احساس می‌شود. خیلی از افراد که دارای پوست چرب هستند، تصور می‌کنند با استفاده از ضد آفتاب روی پوست‌شان جوش بیشتری ظاهر می‌شود؛ اما باید بدانید که علت جوش زدن پوست، استفاده از کرم ضدآفتاب نامناسب برای پوست شماست. بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی یا خارجی برای پوست‌های چرب کرمی است که فاقد چربی باشد. کرم‌های مزبور حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم، اکتینوکات، اکتسالیت و اووبنزون هستند. این محصول را بر پایه ژل و الکل می‌سازند. با استفاده از این محصول از پوست در برابر اشعه UV مراقبت می‌شود. موارد زیر جزو بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب و مستعد جوش هستند.

  • کرم ضدآفتاب سینره: میزان SPF این محصول ایرانی، ۵۰ بوده و حجم آن ۵۰ میلی‌لیتر است. این محصول، فاقد چربی، عصاره و پارابن است و به خوبی از پوست شما در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.
  • کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل ACNEX : این محصول ایرانی در حجم ۴۰ میلی‌لیتر بوده و میزان SPF آن ۶۰ است. این محصول مانند سپری از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. این کرم، دارای رنگ بژ بوده و لک‌های تیره پوست و لک جوش را می‌پوشاند.
     

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

پوست مختلط پوستی است که در قسمت T صورت که شامل پیشانی، بینی و چانه می‌شود چرب و دارای منافذ پوستی باز و جوش‌دار بوده ولی پوست قسمت گونه، خشک یا معمولی است. بهترین ضد آفتابی که برای مراقبت از پوست مختلط در برابر آفتاب میتوان انتخاب کرد علاوه بر اینکه باید یک آبرسان کامل باشد توانایی کنترل چربی پوست را نیز باید داشته باشد و چربی را به صورت متعادل و متوازن به پوست منتقل کند. اگر از ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط استفاده میکنید نباید خیلی چرب یا فاقد چربی باشد همچنین باید حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E، آلاتونین و فیلترهای آلرژی‌زا باشد تا از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند. ما در اینجا به معرفی چند نمونه از آنها می‌پردازیم:

  •  کرم ضدآفتاب سان سیف مدل Anti ageing: حجم این کرم ۵۰ میلی‌لیتر و وزن آن ۶۴ گرم است. SPF این محصول ۵۰ بوده و استفاده از آن، پوست شما را در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. در تولید آن از عصاره شیمیایی و گیاهی استفاده نمی‌شود.
  • کرم ضدآفتاب مای: این کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب پوست چرب و مختلط است و SPF آن ۶۰ بوده در تولید آن از هیچ عصاره ای استفاده نمی‌شود. در برابر اشعه UVA و UVB مقاوم است و سبب می‌شود به پوست شما آسیبی نرسد. شما بعد از مدتی استفاده از آن، پوست یکدست و صافی خواهید داشت و جوش‌های صورت‌تان از بین خواهد رفت.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست‌ های حساس 

اگر پوست به سرعت تحریک و ملتهب شود و با خارش یا خشک یا قرمز شدن همراه باشد پوست مورد نظر حساس محسوب می‌شود. ضد آفتاب ایرانی یا خارجی مناسب برای پوست حساس، باید ضدآلرژی‌زا باشد. پوست این افراد مانند افرادی که پوست خشک دارند به دلایل محیطی یا ژنتیکی بسیار آسیب‌پذیر بوده و مستعد آلرژی و عوارض پوستی است و باید از یک کرم ضدآفتاب مناسب و ویژه استفاده کنند تا از پوست آنها در مقابل اشعه مضر حفاظت کرده و شادابی و طراوت را به آن برگرداند.

این محصول برای پوست‌هایی که تحت درمان لیزر، میکرودرم، پیلینگ شیمیایی و… قرار می‌گیرند هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. کرم‌های ضد آفتاب مورد استفاده برای پوست حساس بهتر است از نوع بدون رنگ باشد ولی اگر تمایل دارید محصولی که دارای رنگدانه باشد را خریداری کنید نوعی از آنها را که رنگدانه گیاهی یا مینرال دارند را انتخاب کنید؛ همچنین بهترین کرم برای این منظور نوعی است که فاقد اسانس باشد تا از ایجاد حساسیت و آلرژی به پوست جلوگیری شود. مهم‌ترین مواد مورد استفاده در تهیه این کرم‌ها، زینک اکساید و فیلترهای معدنی طبیعی است. از ویژگی‌های دیگر این محصولات می‌توان به خواص هایپوآلرژیک آن اشاره کرد و شما حتما در موقع خرید دقت کنید که روی بسته‌بندی آن، واژه هایپوآلرژیک درج شده باشد. چند نمونه از بهترین محصولات ایرانی که برای پوست‌های حساس استفاده می‌شوند عبارتند از: 

  • کرم ضدآفتاب مدیسان سری Oily Skin: این محصول در حجم ۳۰ میلی‌لیتر بوده و درجه SPF آن ۴۰ است. این ضدآفتاب پوست را در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. رنگ آن، بژ خیلی روشن است. برای استفاده از آن باید نیم ساعت قبل از بیرون رفتن به میزان لازم از آن استفاده کرده و هر دو سه ساعت یک‌بار باید آن را تمدید کنید. 
  • کرم ضدآفتاب سینره: حجم این کرم ۵۰ میلی‌لیتر بوده و میزان SPF آن ۳۰ است. استفاده از آن، پوست شما را در برابر اشعه UVA و UVB بیمه می‌کند. این محصول برای پوست‌های حساس و کودکان توصیه می‌شود. ضدآفتاب سینره دارای رنگدانه و پارابن نیست بلکه حاوی ویتامین E و فیلترهای مورد تایید FDA است. پوست پس از استفاده از این محصول احساس سنگینی نمی‌کند. 

کلام آخر

کرم ضد آفتاب، محصولی است که برای حفظ پوست از عوامل بیرونی مضر استفاده می‌شود. اگر چه توصیه می‌کنند از این محصول در تمام طول سال و در گرما و سرما و حتی در روزهای برفی و بارانی استفاده کنید، اما استفاده از آن در فصول گرم سال علی الخصوص تابستان از ضروری‌ترین نیازهاست. در فصل تابستان قرار گرفتن در معرض تابش اشعه شدید خورشید برای پوست مضر می‌باشد و می‌تواند پوست را دچار بیماری‌های پوستی و بعضا سرطان پوست کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم شما هم حتما از بهترین و پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب ایرانی و یا خارجی که میتواند عملکرد مناسبی برایتان داشته باشد استفاده کنید. برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند و این ممکن است شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان کمی دچار دردسر کند. به همین دلیل در این مقاله لیستی از بهترین برندهای ضد آفتاب ایرانی را به تفکیک تایپ پوستی معرفی کردیم.

کیفیت محصولات این برندهای ایرانی قابل رقابت با نوع خارجی آنها بوده، ضمن اینکه قیمت کمتری نیز دارند. این کرم‌ها با توجه به انواع پوست‌های خشک، چرب، حساس و مختلط تولید شده و وارد بازار می‌شوند. فروشگاه عسل بانو انواع کرم ضد آفتاب را برای همه نوع تایپ های پوستی به صورت کاملا اصل و اورجینال با بهترین قیمت ارائه مینماید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و قیمت خرید آنها به وب‌سایت ما به نشانی https://asalbanooshop.com/ مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]