اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105096328619324

بهترین لنت ترمز برای x22

کد: 140105096328619324

https://bit.ly/3QbGY78

، (اخبار رسمی):  بهترین لنت ترمز برای x22 در دو مدل لنت ترمز سرامیکی و لنت ترمز نیمه فلزی در فروشگاه لنت لاین عرضه بازار می شود.

بهترین لنت ترمز برای x22
خرید لنت ترمز جلو ام وی ام x22

خرید اینترنتی بهترین لنت ترمز برای x22 همراه با مناسب‌ترین و جدیدترین مدل های سرامیکی، فلزی، نیمه فلزی و... تنها در فروشگاه تخصصی لنت لاین

مشخصات بهترین لنت ترمز برای x22 
مشخصات بهترین لنت ترمز برای x22 با کیفیت و مرغوب گارانتی با گشت وجه و ضمانت اصالت کالا است. همچنین در بهترین حالت اولین آسیبی که لنت ترمز بی کیفیت می‌تواند در پایان عمر خود برای سیستم خودرو ایجاد کند؛ صدای جیغ، لرزش، ساییدگی دیسک‌های چرخ‌های جلو و عقب است. 
لنت ترمز سرامیکی x22
لنت ترمز سرامیکی از مزایای بی صدابودن نیز بهره‌مند هستند و در عین حال عمر و دوام بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. این نوع لنت ترمز در دماهای بالاتر بسیار موثر است و در تمام مناطق آب و هوایی بسیار خوب عمل می‌کند. لنت ترمزهای سرامیکی نیمه فلزی را به عنوان یک استاندارد واقعی معرفی کرده است و بیش از 50 درصد خودروها به این نوع لنت ترمزها مجهز شدند. تنها گزینه‌ای که استفاده از لنت ترمز سرامیکی را محدود می‌کند قیمت بالای آن است، زیرا این لنت ترمزها گران‌ترین نوع موجود هستند.
لنت ترمز نیمه فلزی x22
علاوه بر این لنت ترمز نیمه فلزی به ایجاد تعادل قابل قبولی بین مقاومت در برابر سایش، صدا و عملکرد کمک کردند.

چنین لنت ترمز دومین نوع رایج مورد استفاده در خودروهای جدید هستند، زیرا تمام ویژگی های مناسب را با هم ترکیب می‌کنند. علاوه بر این لنت ترمز نیمه فلزی گرانتر از انواع تمام فلزی و ارگانیک هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]