اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105106330914495

بیوی اینستا

بیوی اینستا و نحوه صحیح طراحی آن

کد: 140105106330914495

https://bit.ly/3ztP8Br

، تبریز , (اخبار رسمی): بیو اینستاگرام بعد از عکس پروفایل، دومین بخشی است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. شما باید بهترین تعریف را از خود یا کسب و کارتان در بیو بنویسید. چرا که بیوگرافی باید بتواند اکانت شما را به بهترین حالت ممکن توصیف کند. پس در این مطلب با توضیح مواردی مهم در مورد بیوی اینستا با ما همراه باشید.

بیو اینستاگرام بعد از عکس پروفایل، دومین بخشی است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. با توجه به محدودیت کاراکتری که در این قسمت وجود دارد شما باید بتوانید در کوتاه‌ترین حالت ممکن، بهترین تعریف را از خود یا کسب و کارتان در قسمت بیو بنویسید. چراکه منظور از بیو همان بیوگرافی است و باید بتواند اکانت شما را به بهترین حالت ممکن توصیف کند. پس در این مطلب با توضیح مواردی مهم در مورد بیوی اینستا با ما همراه باشید.

اجزای تشکیل دهنده بیوی اینستا

برای اینکه بتوانید یک بیو حرفه‌ای و خوب داشته باشید ابتدا باید با اجزای تشکیل دهنده بیو به خوبی آشنا باشید.

عکس پروفایل

اولین بخش بیوی اینستاگرام عکس پروفایل است. این عکس در صفحات شخصی می‌تواند عکس خود فرد و در صفحات کاری عکس لوگو یا عکسی مرتبط با کسب و کار باشد. توجه داشته باشید که داشتن عکس پروفایل بسیار مهم است چراکه اولین مورد برای جذب سایر کاربران به پیج شما است.

نام و نام کاربری

نام کاربری شما همان اسمی است که در زمان ساخت اکانت خود انتخاب کرده‌اید. این اسم در قسمت بالای پروفایل شما نوشته می‌شود و سایر افراد می‌توانند با این نام شما را در کامنت‌ها و پست‌های خود تگ کنند. نام شما همان اسمی است که در قسمت زیر عکس پروفایل و بصورت پررنگ‌تر نوشته می‌شود. نام و نام کاربری هر دو قابلیت نمایش در قسمت جست و جو را دارند به همین دلیل انتخاب درست آن‌ها می‌تواند برای اکانت مهم باشد.

دسته بندی

دسته بندی یا Category که در زیر نام پیج‌های کاری نمایش داده می‌شود باید دقیقا مرتبط با زمینه فعالیت کسب و کار انتخاب شود. برای اینکه بتوانید این قسمت را در اکانت خود فعال کنید باید اکانت شما business account باشد تا این ویژگی در دسترستان قرار گیرد.

متن بیوی اینستا

در این قسمت شما باید بتوانید خود یا کسب و کارتان را در 150 کاراکتر به بهترین حالت ممکن معرفی کنید. همچنین در پیج‌های کاری می‌توانید در این قسمت از مخاطبان بخواهید کاری را برای شما انجام دهند.

وب سایت

برای قرار دادن لینک در پیج اینستاگرامی فقط می‌توانید از این قسمت استفاده کنید و فقط امکان درج یک لینک در آن وجود دارد. به همین دلیل درصورت نیاز می‌توانید از ربات‌های لینک ساز اینستاگرامی برای قرار دادن چندین لینک در بیو استفاده کنید.

دکمه تماس

بوسیله این قسمت که فعلا تنها در اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس بوده و در نسخه وب آن وجود ندارد، شما می‌توانید برای اکانت تجاری خود شماره تماس، ایمیل و یا آدرس تعیین کنید تا مشتریان بتوانند از این طریق با شما در ارتباط باشند. در صورتی که این قسمت برای اکانت شما فعال نباشد تجاری بودن اکانت را حتما چک کنید.

نحوه نوشتن متن بیوی اینستا

با توجه به اینکه در نوشتن متن بیو با محدودیت 150 کاراکتری روبرو هستید، توجه به برخی نکات کلیدی برای داشتن یک بیو خوب می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

  • از برتری‌های خود بگویید
  • در وهله اول باید به مخاطب بگویید که چه تفاوت و یا برتری نسبت به سایر رقیبان خود دارید تا او را متقاعد به فالو کردن خود کنید.
  • هویت کسب و کار یا برند خود را توضیح دهید
  • هرچیزی که دوست دارید مخاطب در مورد برند یا کسب و کار شما بداند را بیان کنید. برای این منظور می‌توانید از شعار نیز استفاده کنید.
  • کوتاه و ساده بنویسید

همانطور که گفتیم، به دلیل محدودیتی که در قسمت بیوی اینستا وجود دارد باید هرچه را که می‌خواهید در این قسمت بنویسید بصورت کاملا ساده و در کوتاه‌ترین حالت ممکن بیان کنید.

از ایموجی برای نوشتن بیوی اینستا استفاده کنید

استفاده درست و بجا از ایموجی‌ها می‌تواند به پیج شما رنگ داده و آن را از حالت یکنواختی خارج کند. همچنین در کنار ایموجی‌ها می‌توانید از خطوط و فونت‌های مختلف نیز برای خاص کردن بیو خود استفاده کنید اما توجه داشته باشید که ممکن است طرحی که با خطوط می‌کشید در گوشی‌ها و مرورگرهای مختلف متفاوت دیده شود.

منفی نویسی ممنوع

نوشتن جملات منفی مانند "ورود آقایان ممنوع" و یا جملاتی از این قبیل می‌تواند در همان بار اول به مخاطب حس بدی را القا کند پس سعی کنید فقط از جملات مثبت استفاده کنید.

موارد مهم را در ابتدا بنویسید

معمولا مخاطبان حوصله و وقت کافی برای خواند کامل متون را ندارند که بیو اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود موارد مهم را در ابتدای بیو بنویسید تا مطمئن باشید که مخاطب آن را خواهد خواند.

از قابلیت تگ گردن استفاده کنید

با استفاده از قابلیت تگ کردن در بیو علاوه بر اینکه می‌توانید پیج‌های کاری خود را در بیو اکانت‌های شخصی‌تان تگ کنید تا افراد بیشتری با آن آشنا شوند، همچنین می‌توانید در صورتی که چندین پیج کاری مرتبط به یکدیگر داشته باشید آن‌ها را در بیو یکدیگر تگ کنید. به طور مثال اگر در کار فروش کفش هستید و پیج فروش کفش زنانه و فروش کفش مردانه مجزا دارید می‌توانید هرکدام از این پیج‌ها را در بیو دیگری تگ کنید.

سخن پایانی

بیو یکی از مهمترین قسمت‌های هر اکانت محسوب می‌شود که افراد با کسب اطلاعات دقیق در مورد آن می‌توانند به بهترین نحو ممکن از بیو اکانت خود استفاده کنند. در این مطلب به بررسی اجزای بیوی اینستا و مواردی مهم در مورد نحوه نوشتن بیو پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مطالب مرتبط موجود در وبلاگ اینبو مراجعه کنید.

اینستاگرام یکی از ابزاریست که افراد زیادی توانسته‌اند از طریق آن به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کنند. اما هیچ موفقیتی بدون داشتن نقشه راه و کسب اطلاعات لازم میسر نخواهد بود. بدین منظور شما می‌توانید از دوره‌های آموزشی اینبو برای طی هرچه بهتر و سریع‌تر راه موفقیت استفاده کنید.

آیا تا به حال با متنی در بیوی اینستا مواجه شده‌اید که برای همیشه در ذهنتان هک شده باشد؟ اگر بله خوشحال می‌شویم آن را با ما نیز درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]