اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105186343119324

مشخصات و قیمت لنت ترمز آریزو 5

بهترین لنت ترمز آریزو 5

کد: 140105186343119324

https://bit.ly/3A89qSr

، (اخبار رسمی): لنت ترمز بخش‌های بسیار مهمی از سیستم ترمز خودرو هستند، عدم عملکرد مناسب و کیفیت پایین می‌تواند باعث آسیب های جبران ناپذیر شود. پس در هنگام خرید لنت ترمز نباید سراغ مدل‌های بی کیفیت و ارزان رفت. از جمله عوامل موثر بر قیمت لنت ترمز چری آریزو 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین لنت ترمز آریزو 5
بهترین لنت ترمز آریزو 5

همانند سایر خودروهای چینی، بهترین گزینه برای تعویض لنت آریزو 5، قطعات اصلی این شرکت است. علاوه بر لنت های اصلی ام اچ کو، هایکیو، برنتا، الیگ و ... در در صدر لنت های مرغوب و با کیفیت می باشند. لنت چری آریزو 5 یکی از قطعات مصرفی این خودرو است که به راحتی در بازار یافت می شود. شاید دلیل اصلی این امر فروش بالای هر دو نسخه از خودروی ذکر شده در بالا باشد. در هر صورت نمی توان کیفیت تمامی لنت ترمزهای موجود در بازار را برای این خودرو تضمین کرد.

این امر منجر به کاهش کیفیت ترمز و توقف در خودرو می شود. اما لنت ترمزهای ارزان قیمت و بی کیفیت به سرعت فرسوده میشوند و عمر مفیدی ندارند. بنابراین، اگر لنت چری آریزو 5 را با انواع کیفیت پایین تر در نظر بگیریم، با توجه به زمان معینی برای تعویض لنت ها، نیاز به تعویض بیشتر خواهند داشت

 

خودروی فوق در سال 1394 در نوع دنده ای لوکس به بازار عرضه شد. این خودرو با وجود ظاهر فوق العاده، کاستی های آشکاری در شاخص های فنی داشت. یک سال بعد با عرضه نسخه اتوماتیک Excellent برخی از نقاط ضعف پوشش داده شد و تجهیزات و امکانات خودرو نیز به روز شد. آریزو 5 در هر دو مدل عرضه شده به بازار ایران جزو بهترین و پرفروش ترین خودروهای رده قیمتی خود است. آریزو 5 توانست از نظر کیفیت ساخت، مشخصات، سخت افزار و امکانات و طراحی بدنه امتیاز بسیار خوبی را از مشتریان ایرانی کسب کند. این مدل خودرو که با نام عالی نیز شناخته می شود، از موتور توربوشارژ استفاده می کند.

قیمت لنت ترمز چری آریزو 5
مانند دیگر قطعات مصرفی، عوامل زیادی بر روی قیمت لنت ترمز آریزو 5 تأثیر می گذارد. لنت ترمز بخش های بسیار مهمی از سیستم ترمز خودرو هستند، عدم عملکرد مناسب و کیفیت پایین می تواند باعث آسیب های جبران ناپذیر شود. پس در هنگام خرید لنت ترمز نباید سراغ مدل های بی کیفیت و ارزان رفت. از جمله عوامل موثر بر قیمت لنت ترمز چری آریزو 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد اولیه برای تولید لنت ترمز
  • شرکتی که برندسازی و تولید کننده لنت ترمز است
  • نوع لنت ترمز
  • مدل ماشین

برندهای معتبر لنت ترمز چری آریزو 5

در بازار فعلی لنت ترمز، برندها و شرکت های بسیاری در تولید و عرضه آن فعالیت می کنند، اما گاهی رانندگان در هنگام خرید این قطعه در بین بسیاری از برندها دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند بهترین لنت چری آریزو 5 را برای خودروی خود انتخاب کنند. لنت های ترمز بسته به مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها انواع مختلفی دارند که با برندهای مختلف تولید می‌شوند. از انواع دیسک ترمز آریزو 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنت سرامیکی
  • نیمه فلزی
  • فلزی
  • به صورت ارگانیک

لنت ترمز سرامیکی یکی از بهترین انواع ترمزهایی هستند که در بازارهای قطعات خودرو به فروش می رسند. این لنت از جنس سرامیک ساخته شده است. استفاده از مواد اولیه سرامیکی باعث شد که در هنگام ترمزگیری صدای مزاحم تولید نشود و گرد و غبار زیادی ایجاد نشود. البته لنت های ترمز سرامیکی به دلیل این ویژگی ها قیمت بالاتری دارند. اگر قصد خرید لنت ترمز سرامیکی برای چری آریزو 5 را دارید، برندهای elig, mhco گزینه های خوبی هستند. با خرید لنت های چری آریزو 5 از این برندها، ترمز قوی و خوبی را تجربه خواهید کرد.

لنت ترمز نیمه فلزی جایگزین لنت ترمز سرامیکی اصلی است. لنت ترمز نیمه فلزی پرکاربردترین لنت ترمز موجود در بازار است. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب افراد زیادی تمایل به خرید این نوع ترمز خودرو دارند. البته اگر ترمزهای نیمه فلزی را از برندهای معتبر خریداری نکنید، ممکن است به مشکل بر بخورید. ترمزهای نیمه فلزی بی‌کیفیت هنگام ترمز صدای آزاردهنده ای ایجاد می کنند و به دیسک ترمز آسیب می‌رسانند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهتر است لنت Cherry Arizo 5 را از برندهای ذکر شده در زیر خریداری کنید. این برندها عموماً به عنوان برندهای برتر در بازار تلقی می‌شوند.

لنت MHCO
همانطور که می دانید ترمز ام اچ کو ساخت کشور چین است و دارای ISO 9001، ISO 1649 و غیره می باشد. استانداردهایی وجود دارد. از جمله ویژگی های خوب لنت های چری آریزو 5 می توان به نرم بودن، حداقل سایش، عدم وجود مواد سرطان زا و مواد اولیه مرغوب اشاره کرد.
لنت BRENTA
لنت ترمز چری آریزو 5 ساخت ایران و کره جنوبی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. عدم آسیب به دیسک ترمز، بدون لرزش و صدا، نداشتن مواد آزبستی مضر، قدرت ترمزگیری عالی، مقاومت حرارتی بالا و قیمت مناسب آن از ویژگی های مثبت لنت ترمز برنتا است. لنت ترمز جلو چری آریزو 5 را می توانید از این برند خریداری کنید.

لنت Elig
لنت الیگ آریزو یکی از 5 برند تولید کننده لنت ترمز است که از فرمول های مختلفی برای بهبود محصولات خود استفاده می کند. از مهم ترین ویژگی های این برند می توان به عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر شرایط بد، حفاظت از محیط زیست، ضد خوردگی دیسک چرخ و ترمز سریع اشاره کرد. این شرکت لنت ترمز عقب چری آریزو 5 و لنت ترمز جلو برای این خودرو را تولید و به فروش می‌رساند.

کلام آخر

قیمت لنت ترمز چری آریزو 5 بسته به کیفیت سازنده لنت و ارزش برند متفاوت است. از دیگر عوامل تاثیرگذار می توان به سال ساخت خودرو و مدل آن اشاره کرد. برای پیدا کردن لنت ترمز مناسب، ابتدا باید مدل ماشین خود را اعلام کنید. پس از آن بسته به میزان بودجه شما می توان لنت مناسب را مشخص کرد. ما در این صفحه لنت ترمزهای مناسب خودروهای چری آریزو 5 را شرح داده‌ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]