اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010524635679725

اطلاعاتی درباره کشور دومینیکا

درباره دومینیکا بیشتر بدانید

کد: 14010524635679725

https://bit.ly/3QIhKh1

، تهران , (اخبار رسمی): کشور دومینیکا در سال‌های اخیر به دلیل برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری که ارائه می‌دهد بین مردم محبوب شده است. در این مقاله به شرح اطلاعاتی درباره دومینیکا پرداخته‌ایم.

درباره دومینیکا بیشتر بدانید
درباره دومینیکا بیشتر بدانید

سرمایه‌گذاری در دومینیکا و دریافت تابعیت در ازای آن‌ یکی از موضوعات داغ این روزها بین افرادی است که می‌خواهند تابعیت و پاسپورت مضاعف دریافت کنند.

کشور دومینیکا جزیره‌ای زیبا در دریای کارائیب است که در سال‌های اخیر به دلیل صنعت گردشگری روبه‌رشد و برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری افراد زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است. در این مقاله می‌خواهیم به شرح اطلاعاتی درباره کشور دومینیکا بپردازیم.

طبیعت دومینیکا

یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های کشور دومینیکا طبیعت آن است. این کشور در بین مردم به "بهشت طبیعت کارائیب" معروف است و بیش از نیم از آن توسط جنگل‌های بارانی پوشیده شده است.

دومین چشمه آبگرم دنیا با نام "دریاچه جوشان" در کشور دومینیکا قرار دارد. وقتی به این کشور سفر کنید فعالیت‌های زیادی در طبیعت قابل انجام است، به طور مثال می‌توانید در دریای اطراف جزیره شنا کنید، از روی صخره‌ها شیرجه بزنید، در کوهستان کوهنوردی و دره نوردی کنید، در جنگل پیاده‌روی کنید و از آب گرم چشمه‌های آبگرم نهایت لذت را ببرید.

کشور دومینیکا بهترین خاک برای کشاورزی را در بین کشورهای منطقه کارائیب دارد و سال‌ها است که مردم این کشور از طریق کشاورزی، باغداری و ماهیگیری درآمد کسب می‌کنند. در گذشته تنها میوه‌ای که کشور دومینیکا به دیگر کشورها صادر می‌کرد موزد بود اما با گذشت زمان و توسعه بخش کشاورزی میوههای صادراتی از دومینیکا تنوع زیادی پیدا کرده‌اند.

آب‌وهوای دومینیکا

آب‌وهوای کشور دومینیکا استوایی است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید نیازی به نگرانی درباره دمای هوا در این کشور ندارید چون دمای هوا در دومینیکا معمولاً بین ۲۱ تا ۳۱ درجه است و به‌ندرت از این بازه خارج می‌شود. تنها چیزی که گاهی گردشگران را اذیت می‌کند رطوبت هوا است که اگر در فصل‌های پاییز و زمستان به جزیره سفر کنید این مشکل هم حل می‌شود. بهترین زمان برای سفر به کشور دومینیکا از ماه دسامبر تا ماه مارس (آذر تا فروردین) است

استقلال دومینیکا

کشور دومینیکا سال ۱۹۷۸ بعد از سال‌ها استعمار به استقلال رسید و هرسال مردم جزیره ۳ نوامبر سالگرد استقلال دومینیکا را جشن می‌گیرند. بعد از استقلال، حکومت این کشور به‌صورت جمهوری درآمد. در دومینیکا هر ۴ سال یکبار انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و همه افرادی که تابعیت دومینیکا را داشته باشند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

صنایع کشور دومینیکا

در گذشته اغلب مردم دومینیکا در بخش‌های دولتی و کشاورزی کار می‌کردند. اما با گذشت زمان و ورود شرکت‌های بین‌المللی و هلدینگ‌ها به خاک دومینیکا شرایط کار برای مردم بهتر شد و تنوع شغلی در جزیره به وجود آمد.

صنعت گردشگری هم در سال‌های اخیر به توسعه خوبی در کشور دومینیکا رسیده است و اشتغال‌زایی زیادی از این طریق در جزیره رخ‌داده است. شاید یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که گردشگران کشور دومینیکا را برای سفر خود انتخاب می‌کنند این باشد که زبان رسمی در کشور دومینیکا زبان انگلیسی است و افراد هنگام سفر به این کشور نگرانی کمتری درباره ارتباط برقرار کردن با مردم بومی دارند.

ارز رسمی کشور دومینیکا

ارز رسمی کشور دومینیکا دلار کارائیب شرقی است که توسط کشورهای شرقی منطقه کارائیب استفاده می‌شود. این ارز با دلار آمریکا رابطهٔ مستقیم دارد که باعث می‌شود مردم این پول را ارزشمند بدانند. یکی از مسائلی که باعث ایجاد اعتماد در مردم برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا می‌شود همین ارز ارزشمند است.

سرمایه‌گذاری در دومینیکا

سرمایه‌گذاری در دومینیکا و دریافت تابعیت در ازای آن‌یکی از موضوعات داغ این روزها بین افرادی است که می‌خواهند تابعیت و پاسپورت مضاعف دریافت کنند. کشور دومینیکا اولین‌بار این برنامه را در سال ۱۹۹۳ ارائه کرد و در طول این سال‌ها با کشف نقص‌ها و ضعف‌های این برنامه در جهت بهبود آن حرکت کرده است.

اولین چیزی که باید درباره این برنامه بدانید این است که کشور دومینیکا تنها با نمایندگان رسمی خود کار می‌کند و شما نمی‌توانید به‌تنهایی برای شرکت در این برنامه درخواست دهید. نمایندگان رسمی شرکت‌هایی هستند که از طریق دولت دومینیکا مجوز رسمی دریافت کرده‌اند و به متقاضیان در مسیر اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند.

دولت دومینیکا می‌خواهد با استفاده از این برنامه زیرساخت‌های کشور را توسعه دهد و سرمایه‌های خارجی را وارد کشور کند. برای شرکت در این برنامه دو گزینه پیش روی شما است، خرید ملک و کمک بلاعوض به دولت دومینیکا.

خرید ملک

شاید بسیاری از افراد وقتی نام این روش را می‌شنوند فکر کنند با خرید هر ملکی در دومینیکا تابعیت این کشور را دریافت می‌کنند، اما این درست نیست. شما برای استفاده از گزینه خرید ملک باید حتماً در یکی از پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا حداقل ۲۲۰۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری کنید. دلیل اینکه دولت دومینیکا تنها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید خود را می‌پذیرد این است که دست کلاهبرداران از این برنامه کوتاه شود و شما در امنیت کامل سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید.

اگر این روش را انتخاب کنید باگذشت ۳ سال از تاریخ دریافت تابعیت می‌توانید سرمایه خود را از پروژه خارج کنید و به تابعیت دریافتی شما صدمه‌ای وارد نمی‌شود.

در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا پروژه شرکت‌های بزرگی مانند پروژه هتل هیلتون وجود دارد که علاوه بر مزایای برنامه شما می‌توانید از مزایای پروژه هم بهره‌مند شوید. به طور مثال اگر در پروژه هتل هیلتون سرمایه‌گذاری کنید کارت عضویت طلایی این هتل به شما داده می‌شود کخ می‌توانید از آن در تمام شعب هل‌های زنجیره‌ای هیلتون استفاده کنید و از خدمات ویژه بهره‌مند شوید.

کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

این روش هزینه کمتری نسبت به روش خرید ملک دارد اما به دلیل اینکه هیچ بازگشت سرمایه‌ای در آن وجود ندارد؛ صرفه زیادی ندارد. شما برای استفاده از این روش باید ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا را به دولت دومینیکا اهدا کنید و دولت از آن در زیرساخت‌هایی که صلاح می‌داند استفاده می‌کند.

چرا افراد دومینیکا را انتخاب می‌کنند؟

کشور دومینیکا در برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری خود بهترین شرایط را برای متقاضیان فراهم می‌کند. این برنامه در سال ۲۰۲۲ برای چندمین سال متوالی بهترین برنامه شهروندی اقتصادی دنیا شد و همین باعث می‌شود افراد اعتماد بیشتری به برنامه این کشور داشته باشند.

افراد دارای تابعیت و پاسپورت دومینیکا می‌توانند به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنند. کشورهایی که برای ورود شهروندان دومینیکا را ملزم به داشتن ویزا می‌کنند هم در مقابل آن‌ها سخت‌گیر نیستند. به طور مثال شما با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید برای ویزای ۱۰ساله آمریکا و کانادا درخواست دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]