اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246356819036

به جای کرم پودر از چه چیزی استفاده کنیم؟

کد: 140105246356819036

https://bit.ly/3PpuyYA

، (اخبار رسمی): کرم پودرها محصولات بی نظیری برای پوشش جای جوش، نواقص و یکدست کردن پوست صورت هستند. اما معمولا بیشتر جنبه زیبایی دارند. میتوان آنها را با محصولات بهتری جایگزین کرد که در پی آن میزان مراقبت از پوست بالاتر رفته و عوارض کمتری داشته باشند.

به جای کرم پودر از چی استفاده کنیم؟
بجای کرم پودر از چی استفاده کنیم؟

از محصولات متنوعی مانند BB کرم، CC کرم، ضد آفتاب‌های رنگی یا در حالت ساده تر یک پنکک مناسب با تناژ پوست، میتوان بجای کرم پودر استفاده کرد

آیا می‌‌دانید که به جای کرم پودر می‌توانید از کرم‌ های دیگری برای زیرسازی آرایش استفاده کنید؟

کرم‌ های ضد آفتاب رنگی، ترکیب کرم مرطوب کننده و پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم برای این منظور قابل استفاده‌اند. امروزه ضدآفتاب‌ ها به دو صورت رنگی و بی‌ رنگ تولید و عرضه میشوند. در این مطلب قصد داریم درباره استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی به جای انواع کرم پودر صورت صحبت کنیم. پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مراحل میکاپ با کرم ضد آفتاب به جای کرم پودر

همان‌ طور که اشاره شد امروزه انواع کرم‌های ضد آفتاب در دو نوع رنگی و بی‌رنگ توسط برندهای ایرانی و خارجی تولید می‌شود.

کرم های ضد آفتاب رنگی با ایجاد یک پوشش مناسب از نفوذ اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری کرده و به دلیل بافت سبکی که دارند یک جایگزین مناسب برای کرم پودر هستند. با استفاده از این کرم‌ها علاوه بر برخورداری از ویژگی ضدآفتاب آن، میتوانید یک آرایش ملیح و زیبا روی صورت خود پیاده کنید. این محصول به ویژه به افرادی توصیه می‌شود که کرم پودر مناسب پوست خود را خوب نمی‌شناسند. اگر میخواهید کرم ضد آفتاب رنگی را جایگزین کرم پودر در میکاپ خود کنید، بهترین روش و ترتیب استفاده از آن به شرح زیر است:

1. کرم مرطوب کننده

برای اینکه بتوانید آرایش خوب و زیبایی داشته باشید حتما باید از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا به وسیله آن بتوانید رطوبت لازم را برای پوست خود مهیا کنید و بعد از گذشت یک دقیقه می‌توانید کرم ضدآفتاب را به صورت خود بزنید. 

2. ضد آفتاب 

کرم پودرها به دلیل بافت سنگینی که دارند اجازه تنفس به پوست را نمیدهند. اینکه به جای کرم پودر از چی استفاده کنیم، سوال خیلی از خانم هاست. ما به شما کرم های ضد آفتاب رنگی را پیشنهاد میدهیم که علاوه بر خواص ضد آفتابی یک زیرساز خوب برای میکاپ است. شما نباید به بهانه آرایش کردن از زدن کرم ضدآفتاب غافل شوید؛ چرا که استفاده از آن علاوه بر اینکه از پوست شما به خوبی در برابر نور خورشید محافظت میکند، هیچ تداخلی با دیگر لوازم آرایشی ندارد.

3. پرایمر

محصول آرایشی دیگری که در مرحله سوم میکاپ باید استفاده کنید، پرایمر است با استفاده از این محصول منافذ بزرگ یا چروک پوست پنهان می‌شود. البته استفاده از این محصول اختیاری بوده و برای این است که آرایش بی‌نقصی داشته باشید.

4. کانسیلر

در ادامه مراحل میکاپ با ضد آفتاب بجای کرم پودر این بار میتوانید از کانسیلر استفاده کنید که با پوشش دهی و غلظت بالایی که دارد می‌تواند تمام نواقص صورت همچون کک‌ و مک، جوش و قرمزی صورت شما را به خوبی بپوشاند. 

5. پنکک

در آخرین مرحله از زیرسازی می‌توان از پنکک استفاده کرد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند پنکک را بعد از زدن سایه چشم بزنند، اما می‌توان در این مرحله هم از پنکک استفاده کرد. فراموش نکنید زمانی پنکک را به پوست خود بزنید که محصولات آرایشی دیگر کاملا جذب پوست شما شده باشند تا جلوه زیباتری دهد و به اصطلاح آرایش روی صورت شما ماسیده نشود.

6. بی بی کرم یا سی سی کرم

اگر تمایل به استفاده از کرم های آرایشی بجای کرم پودر را دارید، میتوانید در این مرحله از محصول دیگری مانند BB، CC و DD استفاده کنید، این محصولات چند منظوره بوده و در صورت استفاده از آنها دیگر نیازی به مرطوب کننده، ضد آفتاب، کانسیلر و پرایمر نخواهید داشت.

جمع بندی:

در این مطلب در مورد اینکه چگونه از محصولات آرایشی استفاده کنیم که آرایش بهتر و زیباتری داشته باشیم، صحبت کردیم و گفتیم که می‌توانیم به جای استفاده از کرم پودر از کرم‌های BB، CC و DD و ضد آفتاب‌های رنگی بهره بگیریم که هم به عنوان ضدآفتاب عمل می‌کنند و هم نقش کرم پودر را ایفا می‌کنند.

فروشگاه عسل بانو تمامی محصولات آرایشی اصل را از برترین برندهای روز دنیا یا قیمتی مناسب ارائه میدهد. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت عسل بانو به نشانی https://asalbanooshop.com/ مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی